3178  |      

جاذبه های گردشگری کوش آداسی

شهر ساحلی کوش آداسی در ترکیه یکی از سواحل درخشان و جاذبه های گردشگری زیبای ترکیه را در خود دارد ...

 

 

 

 

 

 

 

 

سفر به شهر کوش آداسی آرزوی خیلی از گردشگران ایرانی و جهان می باشد . این شهر با داشتن امکانات تفریحی ، ساحل تمیز و درخشان ، جاذبه های گردشگری جذاب و هتل های لوکس می تواند یک تجربه ی زیبای سفری برای شما بوجود بیاورد . شهر کوش آداسی به راحتی می تواند شما را در خود در طول روز سرگرم نمایید . برای ثبت نام در تور کوش آداسی از تبریز و تور کوش آداسی و همچنین رزرو هتل های کوش آداسی به شرکت آذرگشت ملکی مراجعه نمایید . برای دیدن و شناختن مناطق زیبای کوش آداسی روی لینک کلیک کنید .

کوش آداسی


بجز سواحل زیبای کوش آداسی جاذبه های باستانی گردشگری دیگری در این شهر وجود دارد که می توانید با دیدن این مناطق تاریخی خود را در شهر کوش آداسی سرگرم نمایید . پیشنهاد شرکت آذرگشت ملکی به مسافران تور کوش اداسی از تبریز و تور کوش آداسی این است که وقت خود را تنها در ساحل این شهر نگذرانند و با دیدن مناطق زیبای کوش اداسی و جاذبه های گردشگری کوش آداسی یک سفری با معنی از سفر خود داشته باشید . با آذرگشت ملکی همراه باشید :

 کوش آداسی 1


خانه دیدیما شهر کوش آداسی


این خانه ی زیبا و تاریخی و البته افسانه ای که در شهر کوش آداسی قرار دارد دومین خانه باستانی و مذهبی جهان می باشد . در کنار این خانه بنای آپولو هم قرار گرفته است که یکی از بناهای یونانی ها در کشور ترکیه می باشد . خانه ی دیدیما در جهان باستان از اهمیت خاصی برخوردار می باشد به این دلیل که این خانه بعد از خانه ی دلفی در مکان دوم خانه ی باستانی جهان قرار دارد . در زمان کنستانتین مذهب این خانهبه مسیحیت تغییر داده شد و اصالت و اهمیت این خانه از دست رفت . برای اطلاعات بیشتر در خصوص مناطق دیدنی کوش آداسی و  تور کوش آداسی از تبریز و تور کوش آداسی با همکاران ما در شرکت آذرگشت ملکی تماس حاصل فرمایید .

کوش آداسی 3


روستای کیرازلی شهر کوش آداسی


این روستای واقعا زیبا در حاشیه ی باغستان و تاکستان می باشد که با قدم زدن در آنجا می توانید یک خاطره ی زیبا از سفر کوش آداسی به خاطر داشته باشید . این روستا با داشتن خانه های سفید رنگ خیلی جذاب و البته معنای صلح دوستی و صلح خواهانه کشور ترکیه را به جهانیان می رساند . در کوچه پس کوچه های این روستا رستوران ها و کافی شاپ هایی برای دیدن زیبایی های این روستا نیز وجود دارد که غذاهای محلی و لذیذ را برای مسافران تور کوش آداسی از تبریز و تور کوش آداسی ارائه می دهند . شنبه های هر هفته در این روستا دست فروش های کشاورزی می آیند که میتوانید از دیدنی های این سنت هم بهره لازم را ببرید .

 

پرین شهر کوش آداسی


در پیرامون کوهستان های شهر کوش آداسی گوشه و کنار شهر خالی از سکنه دیده میشود . این شهر تاریخی در سال 300 میلادی بنا شد و زمانی یکی از بندرگاه های اصلی دنیا محسوب می شد . این شهر توسط مردمان هلندی بنا شد و یکی دیگر از آثار بازمانده یونانی ها در کوش آداسی می باشد . این شهر بعد ها با بالا رفتن سطح اب رودخانه در حاشیه ی کوه ها و بدون سکنه دیده شد .
یکی از جاذبه های اصلی پرین وجود بنای آتنا و یک آمفی تئاتر 7000 نفری در این شهر خالی می باشد .


میلتوس شهر کوش آداسی


شهر میلتوس یکی دیگر از ساخته های هلندی ها در کشور ترکیه می باشد با این تفاوت از شهر پرین که ساخته های آن به گل نیامده است و نسبت به شهر پرین جوان تر می باشد . این شهر تاریخی و دیدنی در زمان سلجوقیان یکی از شهر های بین راهی مهم به شمار می رفت . در بالای این شهر بناهای بزرگی دیده می شوند که از زمان بیزانسی تا کنون پایدار ایستاده اند . در چشم انداز زیبا از این شهر میتوان بنای آتنا را مشاهده نمود . در این شهر حمام های تاریخی و باستانی زیادی وجود دارند که میتوانید از نزدیک آنها را ببینید .
این شهر دارای یک موزه ی بزرگی می باشد که بناها و اثار تاریخی هر دو شهر را به نمایش گذاشته است .

کوش آداسی 5

جزیره دیلک کوش آداسی


این جزیره ی زیبا و وصف نکردنی با چشم انداز های عالی و سواحل درخشان که دارای یک پارک ملی بزرگی است که نزدیکه شهر کوش آداسی قرار گرفته است . که شما گردشگران می توانین با پیمودن ده دقیقه راه سواری به این جزیره ی زیبا برسید . سواحل این جزیره برای شنا کردن گزینه های خوبی بشمار می روند . یکی دیگر از جاذبه های این جزیره غار زئوس می باشد که در دل جنگل قرار دارد و شما می توانید با یک قدم زنی زیبا و رمانتیک خود را به این غار برسانید .برای اطلاعات بیشتر در خصوص تور کوش آداسی از تبریز و تور کوش آداسی با همکاران ما در شرکت آذرگشت ملکی تماس حاصل فرمایید . برای اطلاعات بیشتر در خوصوص مناطق زیبای کوش آداسی روی لینک کلیک کنید .

کوش آداسی 9

عضویت در خبرنامه

سامانه پرداخت آنلاین

لطفا مبلغ را در کادر زیر وارد نمایید.

مبلغ:
بابت:

نماد اعتماد و نشان ملی

logo-samandehi

جوملا فارسی