3178  |      

زیباترین مناطق ، هنگام غروب خورشید

غروب خورشید همه ی ما دیدن غروب خورشید را دوست داریم چه برسد از مکانی باشد که بهترین دید را از غروب خورشید به ما بدهد  ...

 

 

 

 

 

 

 

مسلما یکی از زیبایی های طبیعت جهان ، غروب خورشید است . این پدیده ی زیبا و رمانتیک همیشه در طول 24 ساعت اتفاق می افتد . وقتی خورشید برای خواب به بستر خود می رود یک چشم انداز زیبا از خود برای کل دنیا ایجاد میکند ، این چشم انداز زیبا در هر نقطه ای از این کره زمین یک رنگ و نگاره خاصی دارد ولی در بعضی از نقاط دنیا بهترین چشم انداز رمانتیک و وصف نکردنی از خود به جا میگذارد . با آذرگشت ملکی همراه باشید تا شما را با این مناطق رویایی آشنا کنیم :

غروب خورشید 1


تاج محل در دهلی


بی دلیل نیست که خیلی از عکاسان مشهور جهان بازدید از تاج محل را به وقت غروب خورشید می اندازند . موقع غروب خورشید تاج محل مثل یک زرین درخشان می درخشد . این موضوع حاکی از تابش پرتوهای نور خورشید به سنگ های مرمر و روشن تاج محل می باشد . این محل یکی از بهترین مناطق جذاب دیدن غروب خورشید در جهان می باشد . برای اطلاع از تور هندوستان با همکاران ما در شرکت آذرگشت ملکی تماس حاصل فرمایید .

غروب خورشید 2

غروب خورشید 3

روستای اوئیا کشور یونان


این روستای بسیار رمانتیک و زیبا به دلیل چشم انداز غروب خورشید در کل دنیا مشهور می باشد . کشور یونان به لطف داشتن این روستای باور نکردنی سالانه میلیون ها گردشگر را به خود می گیرد . چشم انداز غروب آفتاب این روستا در کل دنیا زبانزد می باشد .

غروب خورشید 4

غروب خورشید 5

 

بنای تاناه لوت جزیره بالی


بنای زیبا و تاریخی البته مذهبی که در جزیره ی بالی کشور اندونزی قرار دارد ، بر روی یک صخره سنگ بزرگ وسط دریا قرار دارد ، این بنا به معنای نگهبان دریا شناخته می شود که خیلی از گردشگران تور بالی را به سوی خود می کشد . این بنا نیز به عنوان یکی از بهترین چشم اندازهای غروب خورشید در جهان می باشد . برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص تور بالی و این جزیره ی زیبا با همکاران ما در شرکت آذرگشت ملکی تماس حاصل فرمایید .

غروب خورشید 5

غروب خورشید 7 

شهر دنور کشور آمریکا


شاید هر انسانی نزد خود بگوید یک شهر با تمامیه آسمان خراش های خود چه ربطی به چشم انداز زیبای خورشید دارد . اما گفتنی ست که شهر دنور آمریکا به دلیل روبرو بودن با رشته کوه های راکی یک چشم انداز زیبایی به خود زمان غروب خورشید به خود میگیرد علت این پدیده ی زیبا هم این است که وقتی خورشید غروب می کند آخرین تابش پرتوهای نور خورشید به بالای آسمان خراش های این شهر میخورد و یک صحنه ی جذاب و رمانتیکی ایجاد میکند .

غروب خورشید 8

غروب خورشید 9

پارک ملی ماسای مارا کنیا


پارک ملی ماسای مارا کشور کنیا یکی از زیباترین و بزرگترین پارک ملی های جهان محسوب می شود . این پارک زیبا به علت موقعیت جغرافیایی خود در زمان غروب خورشید یک منظره ی زیبا از خود به دید می گذارد . خیلی از گردشگران کشور کنیا بازدید از این پارک را در زمان غروب خورشید ترجیح میدهند .

غروب خورشید 10

غروب خورشید 11

جزایر کشور مالدیو


مسلما وقتی سخن از زیبایی و چشم انداز های رمانتیک به زبان می آید نام مالدیو به چشم می خورد . جاذبه های گردشگری مالدیو ، مناطق عاشقانه و رمانتیک مالدیو ، غروب ها و طلوع ها حتی نصف شب های پر از ستاره که مالدیو را تبدیل به بهشت کره زمین کرده است . واقعا چشم انداز غروب آفتاب در مالدیو یکی از زیبایی های وصف نکردنی این منطقه می باشد . برای اطلاع از تور مالدیو به کانال تلگرامی ما عضو شوید .

غروب خورشید 12

غروب خورشید 13

کیپ نورد کشور نروژ


این منطقه ی زیبا در شمالی ترین نقطه ی کشور نروژ قرار دارد معمولا در اکثر مواقع سال روی خورشید را به خود نمی بیند . این منطقه ی زیبا و گردشگری به دلیل موقعیت جغرافیایی خود معمولا سه ماه در سال خورشید را در بالای سر خود میبیند . در این منطقه خورشید به جای عصر در نیمه شب غروب میکند و یک پدیده ی زیبا و خیال انگیز را بوجود می اورد که باور کردن یه چنین پدیده ای باور کردنی نمیباشد .

غروب خورشید 14

غروب خورشید 15

غروب خورشید 16

برای اطلاعات بیشتر در خصوص تورهای اروپایی و آسیایی به کانال تلگرامی ما بپیوندید . azargashtmaleki@

عضویت در خبرنامه

سامانه پرداخت آنلاین

لطفا مبلغ را در کادر زیر وارد نمایید.

مبلغ:
بابت:

نماد اعتماد و نشان ملی

logo-samandehi

جوملا فارسی