3178  |      

بزرگترین موزه های جهان

یکی از جذابیت گردشگری بازدید از موزه های بزرگ و تاریخی هر کشور می باشد  ...

 

 

 

 

 

 

 

 

اگر دوست دارید آثار زیبا و نقاشی های هنرمندان معروف جهان را ببنید باید به این موزه ها سفر کنید . این آثار و نقاشی های زیبا باعث می شوند تا ما بتوانیم بهتر و دقیق تر از زندگی افراد مختلف اطلاعات بدست بی آوریم . برای کسب اطلاعات دقیق تر در ادامه این مطلب با ما باشید تا این موزه های پرگردشگر جهان را به شما معرفی کنیم . همراه آذرگشت ملکی باشید :

بزرگترین موزه های جهان

موزه لوور شهر پاریس

این موزه ی تاریخی که در قرن 12 میلادی ساخته شده در اوایل خود به عنوان یک قلعه شناخته می شد که بعدها به بزرگترین و پر رفت و آمدترین موزه ی جهان تبدیل شد . این موزه امروزه از جاذبه های اصلی گردشگری شهر پاریس به حساب می آید . در این موزه بیش از 400.000 اشیای مختلف هنری و 35.000 آثار هنری جذاب وجود دارد ، از قدم زدن در این موزه ی زیبا و بزرگ به انسان یادآوری می کند که چقدر از آن زمان ها تا کنون جهان در پیشرفت بوده است . برای اطلاعات بیشتر در خصوص این موزه در تور فرانسه با همکاران ما در شرکت آذرگشت ملکی تماس فرمایید .

بزرگترین موزه های جهان 1

موزه ملی چین شهر پکن

این موزه ی زیبا و جدید الاحداث که مخصوص هنرهای تاریخی کشور چین می باشد . 12 سال پیش در پکن ساخته شد اما به دلیل وجود بیشتر از 1 میلیون آثار هنری در این موزه میتوان گفت که یکی از زیباترین موزه ی تاریخ جهان می باشد . این موزه بیش از 30 سالن همایش بزرگ دارد . موزه ی ملی چین در سال گذشته بیش از 8 میلیون گردشگر را به خود دید که توانست پر رفت و آمدترین موزه ی سال را به خود اختصاص دهد .

بزرگترین موزه های جهان 3

بزرگترین موزه های جهان 4

موزه ی ملی تاریخ کشور آمریکا شهر واشنگتون


این موزه به دلیل داشتن بیش از 126 میلیون آثار هنری ، گیاه شناسی ، شهاب سنگ ، سنگ های فرا زمینی ، فسیل های چند میلیون ساله ، نقاشی های معروف ، صنایع دستی باستانی دارد . موزه ملی کشور آمریکا همه روزه بر روی بازدید کنندگان از کل جهان باز می باشد و هیچ هزینه ی ورودی هم ندارد .

بزرگترین موزه های جهان 5

موزه انگلستان شهر لندن

این موزه در سال 1754 در شهر لندن ساخته شده است که تنها به فرهنگ و تاریخ زندگانی انسان اختصاص دارد . این موزه با داشتن بیش از 8 میلیون مجموعه ، بزرگترین و پربازدید کننده ترین موزه دنیا شناخته می شود .

 

بزرگترین موزه های جهان 6

بزرگترین موزه های جهان 7

موزه هوا و فضای شهر واشنگتون

موزه هوا و فضای کشور آمریکا در شهر واشنگتون موزه ای قدیمی که دارای بخش عظیمی از هواپیماها و هلکوپتر های تاریخی می باشد . موزه هوا و فضای واشنگتون در سال 1970 در واشنگتون ساخته شد و در سال گذشته با بازدید تقریبا 7 میلیون گردشگر در رتبه ی پنجم پر بازدید کننده موزه های جهان لقب گرفت .

 

بزرگترین موزه های جهان 8

بزرگترین موزه های جهان 9

بزرگترین موزه های جهان  10


نگار خانه ملی انگلستان شهر لندن

نگار خانه ملی شهر لندن در میدان ترافالگار و در مرکز لندن قرار گرفته است . این موزه ی هنری که دارای بیشتر از 2000 نقاشی هنری جالب میباشد در قرن 13 تا 19 برمیگردد . این نگار خانه دارای آثار خلق شده ی هنری معروف ترین هنرمندان دنیا مانند لئوناردو داوینچی می باشد .

 

بزرگترین موزه های جهان 11

بزرگترین موزه های جهان 12
موزه متروپولیتین هنر آمریکا شهر نیویورک


این موزه ی بزرگ که در سال 1870 در سهر نیویورک آمریکا بنا شد ، که دارای 17 مجموعه ی بزرگ با وجود 2000 اثر زیبای هنری و تاریخی می باشد موزه ی متروپولیتین با مساحت بیشتر از 200 هزار متر مربع بزرگترین موزه ی کشور آمریکا و یکی از بزرگترین موزه های تاریخی جهان به شمار می رود .

 

بزرگترین موزه های جهان 13

بزرگترین موزه های جهان 14

موزه واتیکان شهر واتیکان


این موزه در قرن 16 و توسط پاپ دوم بنا شد . این موزه هر آنچه در کلیسای رم ساخته شد را به همه نشان می دهد . موزه واتیکان یکی از موزه های بزرگ جهان می باشد که آثار رنسانس را در خود جا داده است .

 

بزرگترین موزه های جهان 15

 

برای اطلاعات بیشتر در خصوص بزرگترین موزه ها جهان به کانال تلگرامی ما بپیوندید . azargashtmaleki@

عضویت در خبرنامه

سامانه پرداخت آنلاین

لطفا مبلغ را در کادر زیر وارد نمایید.

مبلغ:
بابت:

نماد اعتماد و نشان ملی

logo-samandehi

جوملا فارسی