3178  |      

هتل های لوکس بدروم

تور بدروم از تبریز هتل های بدروم یکی از هتل های لوکس و بسیار سیک کشور ترکیه محسوب می شود   ...

 

 

 

 

 

 

 

 

شهر بدروم شهری در دل جنگل های زیبا و وسیع و در حاشیه ی دریای آرام و بزرگی است که با خانه های سنتی و سفید و آبی رنگ خود می تواند حال و هوای گردشگران تور بدروم از تبریز و  تور بدروم در بدو ورود به شهر بدروم به کلی عوض کند این شهر زیبا از سنت های قدیمی خود زیاد دور نشده و شما انتظار یک شهر مدرن و با مد روز دنیا رو نداشته باشید . مسلما برای اقامت در این شهر رویایی و زیبا باید بیش از حد در انتخاب عتل خود دقت کنید . خدمات این هتل ها در سطح بالایی می باشند در حالی که هتل های 4 ستاره هم میتوانند رضایت شما در جلب کنند . با آذرگشت ملکی همراه باشید تا در ادامه به معرفی چند تا از این هتل ها در تور بدروم از تبریز و تور بدروم بپردازیم :

تور بدروم از تبریز 1

 

هتل واو رزورت شهر بدروم


هتل لوکس واو شهر بدروم که در ساحل گامبنت بنا شده و با فراهم نمودن تفریحات اقامتی مکمل در این ساحل توانسته رضایت مسافران تور بدروم را به خود کسب کند . از امکانات زیبای این هتل می توان به استخر های زیبا و آب درمانی های گرم ، زمین های گلف ، ماسه های طلایی ، ماساژورهای حرفه ای ، پارک آبی های زیبا ، باشگاه بدن سازی و کافی شاپ های مجلل می توان اشاره نمود . قدرت حرفه ای بودن کار هتل در برگزاری کنسرت ها و موسیقی های زنده ی هتل برای گردشگران تور بدروم از تبریز و تور بدروم است . در این هتل در هر لحظه میتوانید استراحت کنید یا در مکان های مختلف هتل گشت بزنید . این هتل برای جوان ها و نوجوان ها نیز برنامه های خاصی در مینی کلوب های خود دارد که می تواند یک تجربه ی خوبی برای این رده ی سنی داشته باشد . برای اطلاعات بیشتر در خصوص تور بدروم از تبریز و نرخ های پکیج ها با همکاران ما در شرکت آذرگشت ملکی تماس حاصل فرمایید .

تور بدروم از تبریز 2

تور بدروم از تبریز 3

 

هتل کروانسرای


هتل کروانسرای در منطقه ی خوش آب و هوای زیتونلی شهر بدروم و در کنار لب دریا قرار گرفته است . این هتل با داشتن رنگ کاری های حرفه ای می تواند یک حس آرامش خوبی برای گردشگران تور بدروم از تبریز و تور بدروم در هتل بوجود بیاورد . این هتل با داشتن امکانات رفاهی جالب برای گردشگران از جمله پارک آبی بزرگ و مهیج ، اتاق های بازی زیبا ، استخر سرپوشیده و باشگاه بدنسازی خود را در بین گردشگران تور بدروم از تبریز و تور بدروم محبوب کرده است . اتاق های این هتل شبیه مناطق عشایری می باشد که با داشتن تراس های زیبا و دنج و چشم اندازهای زیبا که میتواند از بهترین لحظه های زندگیتان باشد . در کافی شاپ ها و روستوران های مجلل این هتل غذاهای لذیذ و بین المللی خوشمزه به صورت بوفه سرو می شود .

تور بدروم از تبریز 4

هنرمندان و بازیگران زیادی برای نمایش در تله فیلم و تئاتر در ستیج هتل قرار خواهند گرفت تا برنامه های جالب زیبایی برای شما اجرا کنند . همچنین در این هتل شهر بازی زیبا برای فرزندان و کودکان شما وجود دارد که برای تفریح و سرگرمی کودکانتان می توانید از آنجا استفاده کنید . در صورت تمایل می توانید از ورزش های زیادی مانند بسکتبال ، فوتبال ، شنا و بیلیارد در طول مدت اقامت خود انجام دهید . شما گردشگران تور بدروم و تور بدروم از تبریز می توانید بعد از انجام این ورزش ها از استخر و سونای این هتل استفاده کنید و به آرامش روحی برسید .

تور بدروم از تبریز 5

 

هتل ییلکن اسپا ولنس شهر بدروم


این هتل زیبا و لوکس یکی از هتل های معروف شهر بدروم می باشد که در فاصله ی نزدیک شهر بدروم قرار دارد . این هتل به علت داشتن پلاژهای اختصاصی خود در بین گردشگران تور بدروم و تور بدروم از تبریز از محبوبیت خاصی برخوردار می باشد . این هتل از معماری به روز دنیا برخوردار می باشد که معماری داخلیش واقعا وصف نکردنی می باشد . این هتل دارای استخر و پارک آبی بزرگ و رستوران های مجلل می باشد . کارکنان این هتل با روی خوش از مهمانان خود برخورد می کنند . این هتل یکی از هتل های تک در ارائه خدمات UALL در شهر بدروم می باشد .

تور بدروم از تبریز 6

تور بدروم از تبریز 7

 

هتل پالوما یاسمین شهر بدروم


این هتل نیز با داشتن پلاژ و ساحل اختصاصی در بین هتل های بدروم در نزد گردشگران تور بدروم و تور بدروم از تبریز محبوب می باشد . هتل پالوما یاسمین با داشتن امکانات تفریحی مهیج و مدرن مانند پارک آبی بزرگ ، استخر سرپوشیده ، باشگاه بدنسازی ، باشگاه بیلیارد و رستوران های زیبا در خدمت گردشگران خود است . کارکنان این هتل نیز با مسافران به خوبی و مهربونی و خوش رویی برخورد می کنند .

نمای این هتل و نمای داخلی اتاق ها از رنگ های روشنی طراحی شده اند که نظر همه را به خود جلب می کند . اتاق های این هتل با داشتن تلوزیون های بزرگ و اینترنت رایگان در خدمت مسافران خود است .

تور بدروم از تبریز 8


از دیگر امکانات این هتل می توان به سالن زیبای بازی ، شهر بازی ، ورزش های روزانه ی اسکواش ، بدن سازی ، گلف ، آب های گرم درمانی ، بولینگ و بیلیارد و پینگ پنگ در اختیار مسافران خود گذاشته است . برای اطلاعات بیشتر در خصوص تور بدروم از تبریز و تور بدروم و پرواز بدروم از تبریز روی هرکدام کلیک کنید .

تور بدروم از تبریز 9

تور بدروم از تبریز 10

تور بدروم از تبریز 12

تور بدروم از تبریز 13

تور بدروم از تبریز 14

برای اطلاعات بیشتر در خصوص تور بدروم از تبریز و مناطق دیدنی بدروم کلیک کنید .

در کانال تلگرامی ما بپیوندید . azargashtmaleki@

عضویت در خبرنامه

سامانه پرداخت آنلاین

لطفا مبلغ را در کادر زیر وارد نمایید.

مبلغ:
بابت:

نماد اعتماد و نشان ملی

logo-samandehi

جوملا فارسی