3178  |      

مراکز خرید بدروم

مراکز خرید بدروم یکی از بهترین مراکز خرید کشور ترکیه بشمار می رود که در آن  ...

 

 

 

 

 

 

 

 

شهر بدروم یکی از شهرهای جذاب ترکیه برای گردشگری و تفریح می باشد . این شهر سالانه میلیون ها گردشگری را در خود میزبانی می کند . شاید برای شما جالب باشد که گردشگران زیادی برای خرید پوشاک های خاص ترکی به این شهر سفر می کنند . بدرم به قدری مراکز خرید مدرن و مد روزی دارد که شاید گردشگران نتوانند در تور بدروم از تبریز یا تور بدروم بتوانند همه ی این مراکز را ببینند و خرید کنند . ! یکی از پیشنهاد های آذرگشت ملکی در تور بدروم از تبریز و در تور بدروم به گردشگران تور بدروم بازدید از بهترین مراکز خرید ترکیه در بدروم می باشد . در ادامه ی این مطلب می خواهیم تعدادی از این مراکز خرید مدرن و زیبا را در تور بدروم از تبریز به شما معرفی کنیم . با آذرگشت ملکی همراه باشید :

تور بدروم از تبریز 1

مرکز خرید پالمارینا شهر بدروم


این مرکز خرید زیبا و بزرگ در شهر بدروم برای گردشگران تور بدروم و تور بدروم از تبریز به قدری زیبا و دیدنی می باشد که باعث شد همه ی دنیا مراکز خرید بدروم را با این مرکز خرید بشناسند . مرکز خرید پالمارینا بدروم با بیش از 50 فروشگاه می باشد که در داخل آن از لوازم آرایشی ، پوشاک ترک ، لوازم ورزشی ، بدلیجات مختلف گرفته تا لوازم صوتی و تصویری وجود دارد . شما می توانید بعد از یک خرید زیبا و شیرین در رستوران های مجلل و کافی شاپ های زیبای این رستوان غذا و یا نوشیدنی های لذیذ صرف کنید . برای اطلاعات بیشتر در خصوص تور بدروم از تبریز و تور بدروم با همکاران ما در شرکت آذرگشت ملکی تماس حاصل فرمایید .

تور بدروم از تبریز 2

مرکز خرید میدتون شهر بدروم


به یقین می توان گفت که مرکز خرید میدتون بدروم از بهترین مراکز خرید کشور ترکیه و تور بدروم از تبریز به شمار می رود این مرکز خرید در شهر بدروم تنها مرکز خرید سرپوشیده برای گردشگران تور بدروم می باشد که در داخل خود یک سینمای بزرگ ، کافی شاپ های زیاد و هایپر مارکت های زیادی دارد، در این مرکز خرید بیش از 100 فروشگاه بزرگ وجود دارد که همه ی گردشگران تور بدروم از تبریز می توانند هر آنچه که در ذهن خود برای خرید دارند از آنجا خرید کنند . مردمان محلی و گردشگران شهر بدروم به علت دارا بودن این مرکز خرید به رستوران های مجلل و کافی شاپ های جالب این مرکز خرید را دوست دارند . شما مسافران تور بدروم از تبریز میتوانید هر آنچه از پوشاک ترک در ذهن خود دارید در داخل آن پیدا کنید .

تور بدروم از تبریز 3

مرکز خرید اوسیس شهر بدروم


این مرکز خرید زیبا به خاطر داشتن یک معماری خاص و دارا بودن درختان عظیم خرما و آناناس و یک قدمت نیم قرنی خود در نزد گردشگران تور بدروم از تبریز و مردمان محلی خود از اهمیت خاصی برخوردار می باشد . قاطی شدن مغازه ها و فروشگاه های محلی و تاریخی این مرکز خرید با فروشگاه های بین المللی یک چهره ی خاص و زیبایی به این مرکز خرید بخشیده است . وجود رستوران های شیک و کافی شاپ های زیبا و همچنین سینماهای بزرگ و چند بعدی باعث شده تا از این مرکز خرید در شهر بدروم و تور بدروم از تبریز به عنوان بهترین مرکز خرید این شهر یاد کنند . برای اطلاعات بیشتر در خصوص تور بدروم و تور بدروم از تبریز به کانال تلگرامی ما مراجعه کنید .

تور بدروم از تبریز 5

تور بدروم از تبریز 6

تور بدروم از تبریز 10

تور بدروم از تبریز 9

تور بدروم از تبریز 8

برای اطلاعات بیشتر در خصوص تور بدروم از تبریز و مناطق دیدنی بدروم کلیک کنید .

در کانال تلگرامی ما بپیوندید . azargashtmaleki@

عضویت در خبرنامه

سامانه پرداخت آنلاین

لطفا مبلغ را در کادر زیر وارد نمایید.

مبلغ:
بابت:

نماد اعتماد و نشان ملی

logo-samandehi

جوملا فارسی