3178  |      

مناطق دیدنی بدروم

تور بدروم از تبریزشهر بدروم به دلیل داشتن بناهای باستانی و قدیمی در میان گردشگران از شهرت خاصی برخوردار است  ...

 

 

 

 

 

 

 

 

یکی از زیباترین و درخشان ترین سواحل کشور ترکیه بدروم می باشد که سالانه میلیون ها گردشگر را در تور بدروم میزبانی می کند .

ساحل زیبای بدروم با داشتن تفریحات مهیج آبی و گردشگری و همچنین وجود قایق های بادی که می تواند گردشگران را سوار خود کرده و به دل دریای مدیترانه و جاذبه های باستانی آن ببرد . این شهر در اواخر دوره ی عثمانی بنا شد و قبلا فقط یک شهر کوچک ماهیگیری بشمار می رفت . اما حدودا از 60  سال پیش با ورود گردشگران از تمام نقاط دنیا حل و هوای شهر به کلی عوض شد . در تور بدروم از تبریز ورود گردشگران در فصل بهار و تابستان حال و هوای خاصی به شهر می بخشد و شور و شوق در بین مردمان بدروم به وضوح دیده می شود . اگر امکان سفر در فصل تابستان را ندارین در فصل های دیگر سال هم می توانید با رفتن به این شهر زیبا از روستاهای باستانی و تاریخی اش دیدن فرمایید . در ادامه ی این مطلب با آذرگشت ملکی همراه باشید :

تور بدروم از تبریز

 

قلعه ی سن پترز شهر بدروم

این قلعه ی بزرگ که در یک ارتفاع بلند قرار دارد میتوان گفت که یکی از مقاصد اصلی گردشگران می باشد . در سال 1407  این بنای غظیم ساخته شد و مدیریت آن بر دست شوالیه های اطراف این شهر بود .در لابه لای مناطق دیدنی این قلعه می توان به برج های انگلستان و فرانسه اشاره کرد . در دوره پادشاهی عثمانی ها این قلعه بزرگ به این پادشاه اهدا گردید . و تمامی عتیقه جات داخل آن به موزه زیر آب داده شد .  برای اطلاعات بیشتر در خصوص تور بدروم از تبریز با همکاران ما در شرکت آذرگشت ملکی تماس حاصل فرمایید .

 

تور بدروم از تبریز 2

 

موزه ی باستان شناسی زیر آب بدروم 

ایم موزه ی زیبا در داخل قلعه ی سن پترز بزرگ قرر دارید که چشم هر گردشگری را به خود می کشد . داخل این موزه به طور خیلی زیبا طراحی و سوق داده شده است که زیبایی های این موزه را چند برابر کرده است . در تور بدروم هنگام ورود به این موزه شما به دیدگاه کوزه های بزرگی می شوید که برای شما و خانواده خود می تواند جالب باشد . بعد یک کشتی غرق شده در سال 1025  را مشاهده می کنید .یکی از محل های قرار گیری آثار جذاب برج زیبای فرانسه می باشد که در آن یک کشتی یونانی غرق شده وجود دارد . در یکی از تالار های غرق شده کشتی ، شما کاوش های جذابی را می بینید که میتواند برای شما خیلی جالب باشد .

تور بدروم از تبریز 3

تور بدروم از تبریز 4

آرامگاه شهر بدروم

مروزه این آرامگاه گردشگر زیادی به خود جلب نمیکند ولی وجود سنگ مرمرهای بزرگ و زیبا زمانی از عجایب باستانی دنیا محسوب می شد . این آرامگاه آخرین مکان و استراحت گاه ماسالوسی پادشاه وقت خود بود که در سال 375  میلادی بنا شد .موقعی که این بنا تاسیس شد در مجاورت خود یک مناره ای بزرگ به ارتفاع 50 متر ساخته شد که مجسمه های بزرگ یونانی در آن نگهداری می شد .این مکان زیبا در اثر زلزله های بزرگ این شهر ویران گردید و بعد ها سنگ های این بنا برای ساخت قلعه ی سن پترز به کار گرفته شد . امروزه گردشگران برای اینکه بگویند از یکی از مناطق باستانی جهان دیدن کردن به آنجا سفر میکنند . برای دیدن تورهای لحظه ی آخر بدروم به کانال تلگرامی آذرگشت ملکی عضو شوید .

دروازه ی میندوس شهر بدروم

یکی از بناهای تاریخی این شهر دروازه ی میندوس می باشد . این دروازه از بخش های باقی مانده ی دیوارهای پادشاه ماسالوس می باشد . مردمان و گردشگرانی که از این دروازه بازدید می کنند سنگ های زیبای مرمری را در کنار مقبره های موزاییک کار شده می بینند . تک تک این بناها در اصل زیبا نیستند ولی وقتی در کنار هم قرار میگیرند یک منظره ی زیبایی بوجود می آورند که میتواند برای هر گردشگر ساعت ها بازدید را به بار بی آورد .

آمفی تئاتر بزرگ شهر بدروم

گرچه این آمفی تیاتر در مقایسه با آمفی تئاتر رم کوچک است ولی به طوری ساخته شده است که یک منظره زیبا از اطراف برای هر کردشگر به جا میگذارد . از ردیف های آخر این آمفی تئاتر میتوان چشم اندازهای زیبای کوه های اطرف را به نظلره نشست .  این آمفی تئاتر بزرگ یکی از برگزاری مراسمات اصلی در زمان خود بود که میتوانست 15000 هزار در خود بگنجاند . امروزه از این سالن برای برگزاری کنسرت ها در این شهر استفاده می شود . شما می توانید قبل از سفر به تور بدروم از تبریز با کانترهای فروش تور ما برای اطلاع از برگزاری کنسرت ها در این سالن در تماس باشید .

کشتی سازی و لنگرگاه بزرگ بدروم

سواحل بدروم خیلی درخشان و تمیز می باشد این سواحل یکی از بهشت های قایقرانان می باشد . این موضوع به خاطر وجود لنگرگاه و وجود قایق های بادی زیاد در این شهر می باشد . این امر باعث شده تا یک منبع درآمد خوبی برای مردمان بدروم بوجود بیاید . در این مکان گزینه های زیادی برای رفتن گردشگران به دل دریا و یا غارهای بزرگ مخفی و یا یک سفر طولانی وجود دارد . شما گردشگران اگر راه خود را به طرف غرب کج کنین به یک کارخانه ی بزرگ کشتی سازی خواهید رسید که چشم اندازهای زیبایی در خود برای شما دارد . شما مسافران عزیز می توانید آخرین خبرها را در کانال خبری ما ببینید .

 

شهر قدیمی بدروم

یکی از زیبایی های این شهر در پشت قلعه ی وجود دارد که دارای محله ها و کوچه های تنگ و باریکی از سنگ فرش های سفید می باشد که در اطراف خود گل های قرمز رنگ و زیبایی برای گردشگران به ارمغان دارد . بخش عمده ای از این شهر قدیمی حال مدیترانه ای خود را حفظ کرده است و شما می توانید با قدم زدن در آنجا عطر و بوی اون روستاهای قدیمی و دهکده های زیبا را لمس کنید . این شهر قدیمی یک منظره ی وصف نکردنی بخصوص در غروب آفتاب دارد که گردشگران می توانند با حضور در ساعات غروب با عکس های جذاب خود را هیجان زده کنند . این شهر دارای مراکز خرید بزرگ و مدرنی می باشد که در داخل خود رستوران های مجلل و کافی شاپ های زیبایی جا داده است .

 

 

مراکز خرید و بازار بدروم

اگز علاقه ای خاصی به خرید اجناس ترک دارید این شهر با داشتن مغازه های شیک و بزرگ شهرت خاصی در خود ترکیه دارد . در این مراکز تخفیف جزئی برای کالا ها وجود دارد ولی در عوض اصل بودن کالا این مسئله رو به صورت خودکار حل میکند . در این مراکز خرید از برندهای معروف ترکیه و جهان گرفته تا سفال های دستی و محلی این شهر ، طلا و جواهرات زیبا می توانید به چشم ببینید . برای اطلاع از تور بدروم با همکاران ما در شرکت آذرگشت ملکی تماس حاصل فرمایید .

 

برای اطلاعات بیشتر در خصوص تور بدروم از تبریز به کانال تلگرامی ما بپیوندید . azargashtmaleki@

عضویت در خبرنامه

سامانه پرداخت آنلاین

لطفا مبلغ را در کادر زیر وارد نمایید.

مبلغ:
بابت:

نماد اعتماد و نشان ملی

logo-samandehi

جوملا فارسی