3178  |      

عجیب ترین جاذبه های طبیعی دنیا

همراه ما باشید تا شما را با عجیب ترین پدیده های طبیعی دنیا اشنا کنیم  ...

 

 

 

 

 

 

 

زیباترین پدیده های طبیعی دنیا که هر ساله میلیون ها توریست را جذب خود می کنند .

برای بوجود آمدن زیباترین جاذبه های طبیعی جهان ، از پرتوهای نورهای رنگارنگ تا آتش بازی و رنگ کاری ستاره های زیبا ، زمین تمام این زیبایی ها را فراهم می کند . میلیون ها نفر گردشگر هر ساله برای دیدن و تجربه کردن جاذبه های طبیعی جهان و آرامش طبیعت در نقاط مشخصی از کره زمین جمع می شوند تا این زیبایی هارو از دست ندهند ، آذرگشت ملکی را همراهی کنید تا با این پدیده های تراز اول آشنا شوید .

توپ های رنگی و آتشین ناگا

رودخانه ای به اسم مکونگ سالی یکبار در ماه اکتبر میلادی توپ های رنگی و آتشین از دل خود به اسمان پرتاب می کند . 

این جاذبه ی طبیعی در امتداد یک رودخانه گرمسیری در دل شب ناگهان شروع به پرتاب توپ هایی آتشین از نور قرمز به اندازه ی یک تخم مرغ به آسمان می کند . این پدیده هر سال در ماه اکتبر میلادی در کرانه ی رودخانه مکونگ در لائوس اتفاق می افتد . این جاذبه ی طبیعی به نام توپ های رنگین و آتشین ناگا در دنیا شناخته می شود . این توپ های رنگی از رازهای علمی سال 2015 است که پاسخی برای پیدایش این پدیده عاجز ماندند . برای اطلاعات بیشتر در خصوص تور لائوس و دیدن این جاذبه ی طبیعی با همکاران ما در آذرگشت ملکی تماس حاصل فرمایید .

مهاجرت خرچنگ ها در جزیره ی کریسمس

خیلی از حیوانات برای نگه داشتن نسل خود مجبور هستند که در شرایط بد آب و هوایی مهاجرت کنند . به طور مثال مهاجرت خرچنگ قرمز رنگ جزیره کریسمس . این حیوانات راه مهاجرت خود را از جنگل سبز به سمت ساحل آغاز می کنند تا در ساحل تخم ریزی کنند . فصل بارندگی باعث تحریک خرچنگ ها برای مهاجرت می شود . در زمان مهاجرت خرچنگ ها این جزیره مانند یک فرش سراسر قرمز رنگ پوشیده می شود . شاید باورتان نشود اما میلیون ها گردشگر برای دیدن این پدیده ی طبیعی به این جزیره سفر می نمایند . دیدن روشن همچین جاذبه ای ، بسیاری از راه ها را در کرانه این جزیره به بسته شدن وادار می کند . این خرچنگ های زیبا توسط حفاظت محیط زیست این جزیره محافظت می شوند . پیشنهاد میشود برای دیدن این پدیده ی زیبا به جای سوار شدن بر ماشین پیاده لذت ببرید .

تونل ویستریای کشور ژاپن

قدم زدن در تونل ویستریای ژاپن در وسط باغ کاواچی فوجی بسیار رویایی و فراموش نشدنی است . این گذرگاه رنگارنگ که با چشم مانند نقاشی با مدادهای رنگی می باشد محیطی وصف نکردنی و جذابی را به وجود آورده که گردشگران اصلا دوست ندارند این مکان زیبا را ترک کنند .

تپه فجادا ، ایالات متحده ی آمریکا

 تپه ی فجادا معروف به خنجر خورشید؛در سال 1978 محقق بزرگ آنا سوفایر در منطقه چاکو کانیون در حال کاوش بود که ، شاهد سه قطعه سنگ بزرگ می شود که بر یک صخره و چند سنگ بزرگ نگاره مارپیچی تکیه داده اند . این محقق با تردید به آرایش سنگ ها در زمان های گوناگون در طول سال به این مکان بازگشت . آنچه که انا در آن لحظه مشاهده نمود بسیار شگفت آور بود ! یک شعاع نقره ای از نور خورشید در انقلاب تابستانی با این سنگ تابید که به آن لقب خنجر خورشید را دادند ، این نور در بالای مارپیچ بزرگ تر ظاهر شد که مسیر خود را به سمت پایین تر و مرکز این مارپیچ برش می داد و در نتیجه ی این برش ، مارپیچ بزرگ به دو نیم مساوی تقسیم شد . در زمان زمستان نیز در بالای این مارپیچ دو خنجر نقره ای دیده میشد . برای اطلاع از تور کشور های قاره آمریکا با همکاران ما در شرکت آذرگشت ملکی تماس حاصل فرمایید .

 

برای اطلاعات بیشتر در خصوص تورهای لحظه ی آخر به کانال تلگرامی ما بپیوندید . azargashtmaleki@

عضویت در خبرنامه

سامانه پرداخت آنلاین

لطفا مبلغ را در کادر زیر وارد نمایید.

مبلغ:
بابت:

نماد اعتماد و نشان ملی

logo-samandehi

جوملا فارسی