3178  |      

جاذبه های گردشگری بدروم

جاذبه های گردشگری بدرومشهر بدروم یکی از زیباترین شهرهای کشور ترکیه است که سالانه میلیون ها گردشگر را میزبانی میکند  ...

 

 

 

 

 

 

 

شهر بدروم سرزمینی مملو از آب‌های همیشگی است ، منطقه ای که تا چشم میبیند نور افق خورشید و آب تمیز دنیای متفاوتی برای گردشگران رقم می زنند . بدروم شهر ساحلی در غرب کشور ترکیه که در حاشیه دریای اژه توانسته است موقعیت گردشگری خوبی برای خود پیدا کند .  کلمه « بدروم »  در زبان ترکی به معنای پایین یا زیر است این شهر زیبا به دلیل قرار گرفتن در پائین کشور ترکیه این نام را مخصوص خود قرار داده است . در تور بدروم یک سفر متفاوت به ترکیه را تجربه میکنید ، بدروم شهری با خانه‌هایی سفید و قرار داده شده کنار هم با خیابان ها و محله هایی که به دریای زیبا منتهی می‌شوند . این شهر زیبا به خاطر مرکز اصلی کشتی های تفریحی جهان لقب شهر دریاها را به خود اختصاص داده است  . سفر کردن به این شهر متناسب با سلیقه گردشگرانی  است که به سواحل زیبا ، نور آفتاب و ورزش‌های مهیج دریایی علاقمند باشند . با آذرگشت ملکی همراه باشید تا در ادامه ی این مطلب به راهنمای سفر به شهر بودروم بپردازیم. برای اطلاعات بیشتر در خصوص تور بدروم از تبریز کلیک کنید .

در این شهر وقت برای فکر کردن به مسائل زندگی و افسردگی پیدا نمی‌کنید . ساعت ها می‌توانید به سواحل باورنکردنی دریای اژه رفته و هیجان انگیزترین ورزش‌های آبی را امتحان بکنید ، سواحل زیبای بدروم از چشم اندازهای خاصی برخوردار هستند . بعد از این ورزش ها میتوانید به آثار هنری و موزه‌های تاریخی بدروم بروید . آثاری همچون تیاتر باستانی ، موزه های قدیمی زیر زمینی ، موزه ی روباز بدروم ، قلعه بزرگ چیفیت ، مسجد تاریخی مصطفی پاشا ، مسجد بزرگ عدلیه و … آثار باستانی ، هنری و تاریخی این شهر به شمار می روند . از طرف دیگر بدروم با داشتن مراکز خرید زیبا و بازارهای محلی کوچک و بزرگ خود برای خرید گردشگران میتواند گزینه خوبی باشد . برای اطلاعات بیشتر در خصوص تور بدروم از تبریز با همکاران ما در شرکت آذرگشت ملکی در تماس باشید .

آب و هوای شهر بدروم ، آب و هوای مدیترانه‌ای است . در تابستان‌ ها این شهر با هوای معتدل و روزهای طولانی گردشگران زیادی را میزبانی می کند . این شهر در روزهای سرد نیز زمستانی معتدل و با روزهای کوتاه را سپری می کند .

برای خرید کردن در این شهر نگران هیچ چیزی نباشید ، تنوع اجناس زیبا و فروشگاه‌ های بزرگ این شهر در خرید و گشت گذارتان بقدر کافی سرگرم کننده می باشند . در بدروم می‌توانید انواع مختلف پوشاک با پارچه‌های عالی و دست باف و سوغاتی ‌های جالب را خریداری بکنید ، اما چیزی که خرید در بدروم را عزیز کرده است ، صنایع دستی زیبای این شهر است . با رفتن به بازارهای قدیمی این شهر میتوانید خاطره جالبی برای خود ثبت کنید . برای اطلاعات بیشتر در خصوص تور بدروم به کانال تلگرامی ما بپیوندید .

در شهر بدروم منتظر غذاهای زیبا در طعم های خوشمزه و میتوان گفت نزدیک به سلیقه غذاهای ایرانی‌ داشته باشید . غذاهای محلی شهر بدروم برای خیلی از ایرانی ها آشنا است . کباب‌های خوشمزه ی مختلف با گوشت و مرغ ، کوفته های لذیذ و غذاهای ترکی معروف از غذاهای معروف این شهر بشمار می ایند .

شهر بدروم را به خاطر سواحل درخشان و زیبایش است که می‌شناسند . سواحلی که می‌توانید لحظات باور نکردنی را در پلاژهای مخصوص آن بگذرانید . از زیباترین سواحل بدروم میتوان به : سواحل اورتاکند یاهسی ، سواحل کادی کالسی ، ساحل یالیک کاواک ، سواحل بی تیز بدروم ، ساحل گورچینلیک ، ساحل گولتور کوپوگو ، ساحل اکیارلار ،ساحل گولتورکوپوگو اشاره کرد .

 این شهر علاوه بر زیبایی‌های ساحلی ، آثار تاریخی مختلف و بیشتری دارد که آذرگشت ملکی دیدن این مناطق را به گردشگران تور بدروم پیشنهاد می‌کنید . رئیس مارینا، بیتز ،آرامگاه ماسولوس هالی کارناسوس ، قلعه سنت پیتر ،تورگوت ، آمفی تئاتر باستانی ، گومبت . 

علاوه بر چشم انداز های زیبا و دیدنی‌های تاریخی و باستانی بدروم ، یکی از مهیج ترین تفریح های آبی این شهر قایق ‌سواری و جت سواری روی آب‌های درخشان و تماشای مناظر بدروم است که زیبایی های خاص خودش را دارد .

برای اطلاعات بیشتر در خصوص تور بدروم از تبریز و مناطق دیدنی بدروم کلیک کنید . در کانال تلگرامی ما بپیوندید . azargashtmaleki@

عضویت در خبرنامه

سامانه پرداخت آنلاین

لطفا مبلغ را در کادر زیر وارد نمایید.

مبلغ:
بابت:

نماد اعتماد و نشان ملی

logo-samandehi

جوملا فارسی