3178  |      

پارک های آبی مهیج ترکیه

کشور ترکیه قطب اصلی پارک های آبی در جهان می باشد که سالانه میلیون ها گردشگر را ...

 

 

 

 

 

 

 

 

یکی از پرطرفدارترین تفریحات بین گردشگران رفتن به یک پارک آبی بزرگ هیجان انگیز و مهیج است.  زمانی که در وسط یه روز آفتابی در میان آب های سرد و خنک این پارک ها اوج هیجان را احساس می کنید روزی فراموش نشدنی را خواهید گذراند و یک خاطره ای زیبا را برای همیشه در ذهن خود ثبت خواهید کرد.  یکی از کشورهایی کهپارک های آبی بزرگ وبا امکانات خوبی که دارد همیشه میزبان اصلی گردشگران جهان در این کشور است . در ادامه ی این مطلب به تعدادی از این پارک های آبی اشاره میکنیم ، آذرگشت ملکی را دنبال کنید .

پارک آبی آکوا شهر آنتالیا ( Aquapark )

پارک آبی آکوا بزرگ ترین پارک آبی کشور ترکیه را میتوان در آنتالیا مشاهده کرد ، این پارک نسبت به پارک های آبی دیگر این کشور امکاناتی متفاوت و مهیجی دارد که میتواند گردشگران شهر آنتالیا رو در یک روز به اوج تفریح و هیجان برساند . پارک اکوا در جنوب غربی شهر آنتالیا در سواحل دریای مدیترانه قرار گرفته است . این پارک به چندین بخش بزرگ و کوچک تقسیم شده است : استخرها ، رفتینگ ، جامپینگ ، سرسره ها ، سرزمین دلفین ها و کافی شاپ های مجلل . با پا گذاشتن به روی سرسره های عظیم این پارک مملو از شور و هیجان خاصی می شوید ، حرکت میکنید و با سرعت خیلی زیاد وارد استخرهایی با آب های بسیار تمیر پرتاب می شوید.  در داخل این پارک استخرهای گوناگونی وجود دارد که هر یک برای یک تفریح خاص ساخته شده اند . برای اطلاع از تور آنتالیا از تبریز با همکاران ما در شرکت آذرگشت ملکی تماس حاصل فرمایید .

پارک آبی آدالند شهر کوش آداسی  ( Adaland )

این پارک ابی در سواحل غربی شهر کوش آداسی قرار گرفته است و در گذشته ی نزدیک از بهترین پارک های آبی دنیا بود . در داخل این پارک سرسره های بزرگ آبی مهیجی وجود دارد که در هر یک از این سرسره هامی توانید تفریحات جالب و خاص را بچشید . در اطراف این پارک یک زمین بزرگ و به شکلی یک بیضی برای رفتینگ وجود دارد که تنها مکان در شهر کوش آداسی برای رفتینگ به شمار می آید . اگر حین شنا احساس گرسنگی بکنید در کافی شاپ های این پارک ابی می توانید پیتزای لذیذ ، همبرگرهای مخصوص و غذاهای ترکی را صرف کنید . برای شناخت شهر کوش آداسی و همچنین اطلاع از تور کوش آداسی با همکاران ما در تماس باشید .

پارک آبی دلفین شهر استانبول ( Dolphin )

پارک آبی دلفین شهر استانبول بزرگ ترین و مهیج ترین پارک آبی در استانبول می باشد که در سال 2011 میلادی افتتاح شد . در این پارک انواع استخرهای بزرگ ، سرسره های مهیج و بازی های هیجان انگیز و شادی آور وجود دارد که گردشگران می توانند به دلخواه خود هر یک از آن ها را انتخاب کنند . در حوض های این پارک آبی کوسه ها ، فوک ها و دلفین هایی را مشاهده می کنید که جذابیت دو چندانی به پارک الهام می نمایند ، گردشگران میتوانند با دلفین ها شنا کنند و از حرکات تماشایی این حیوانات باهوش لذت ببرند . برای اطلاع تور استانبول از تبریز و تورهای هفتگی استانبول با همکاران ما در شرکت آذرگشت ملکی تماس حاصل فرمایید .

پارک آبی آکوا مارین شهر استانبول ( Aqua marine )

یکی دیگر از پارک های آبی بزرگ شهر استانبول آکوا مارین است که گنجایش 3000 انسان را دارد . این پارک در منطقه فاتح شهر استانبول قرار دارد که استخرهای بزرگ ، سرسره های مهیج و تفریحات مفرح زیادی وجود دارد که می تواند روز خوبی را برای گردشگران رقم بزند . در اطراف از این پارک ، آب های خروشانی وجود دارد که مسافران میتوانند در آن هیجان زیبای رفتینگ را هم تست کنند .

عضویت در خبرنامه

سامانه پرداخت آنلاین

لطفا مبلغ را در کادر زیر وارد نمایید.

مبلغ:
بابت:

نماد اعتماد و نشان ملی

logo-samandehi

جوملا فارسی