3178  |      

ساحل کنیالتی آنتالیا

ساحل درخشان کنیالتی شهر آنتالیا سالانه چند میلیون گردشگر را میزبانی میکند   ...

 

 

 

 

 

 

 

 

بسیاری از گردشگران منتظر این هستند که تابستان از راه برسد تا به ذوق دیدن سواحل درخشان و تفریحات زیبای آنتالیا خودشان را به این  منطقه برسانند . شهر آنتالیا ، پایتخت توریستی ترکیه سواحل بسیاری در کنار آب های نیلگون و گرم مدیترانه دارد ، گردشگران می توانند از هر ساحلی که بیشتر خوششان می آید هتل های لوکس را رزرو کنند و روزهایی از تابستان گرم خود را در آنجا سپری کنند . حتما برای گردشگران سوال پیش می آید که از بین سواحل شهر آنتالیا کدام یک حرف اول را می زند ؟ یکی از بهترین این سواحل ، ساحل کنیالتی است ، با آذرگشت ملکی همراه باشید تا ساحل کنیالتی آنتالیا را برای شما معرفی کنیم :

 

یکی از دو ساحل اصلی آنتالیا ساحل کنیالتی است ، گردشگران برای رفتن به این ساحل باید به غرب آنتالیا بروند . این ساحل درخشان 7 کیلومتر طول دارد و تا امتداد صخره های کوه های بیداقلاری در غرب منطقه کشیده شده است . این ساحل دنج که از تفریحگاه های گردشگری معروف آنتالیا به شمار می رود . پر است از کافه ، رستوران های مجلل ، هتل ها و پارک آبی آکالند که از زیباترین پارک های آبی آنتالیا می باشد در همین ساحل قرار گرفته است . برای اطلاع از تور آنتالیا از تبریز با همکاران ما در شرکت آذرگشت ملکی تماس حاصل فرمایید .

 

 

این ساحل زیبا با وجود اینکه آخر هفته ها پر از توریست می شود اما به قدری بزرگ است که خیلی  راحت می توانید در کنار دریای زیبا جایی دنج و ساکت برای خودتان پیدا کنید .

 

کوه های بلند سیاه رنگ بی (Bey) که در غرب این سواحل شکل گرفته اند آنقدر از ساحل نزدیک به نظر می رسند که حس می کنید می توانید آن ها را لمس کنید . در این سواحل خبری از گردشگران روسیه و آلمان نیست و اکثرا خود مردم ترکیه در این سواحل و رستوران های اطراف آن هستند . در این ساحل زیبا گردشگران می توانند سوار بر قایق هایی با طراحی متفاوت شوید : قایق های زیبای موزی ! وقتی سوار بر این قایق ها می شوید حس می کنید که به سواحل تایلند رفته اید ! در قسمت های انتهای غربی این ساحل پارک حیوانات آبزی و پارک سرسره های آبی بلند در کنار هم قرار گرفته اند ، اگر قصد دارید موجودات دریایی را از نزدیک لمس کنید به سرزمین دلفین ها و نهنگ های بزرگ سفید رفته و دلفین های دوست داشتنی را از نزدیک ببینید . این ساحل بقدری کافه و رستوران های مجللی دارد که دو دل می شوید کدام یک را برای استراحت برگزینید .

 آب گرم و بسیار تمیز این ساحل محلی مناسب برای شنا و تفریحات جذاب آبی است . در پارک بزرگ ساحلی آن می توانید اسب سواری کنید و مدتی از وقت خود را در کنار دریا اسب سواری کرده ، یا می توانید در یک منطقه ی بزرگ چمنی بازی گلف را انجام دهید و آن روی دیگر از تفریحات آنتالیا را هم مشاهده کنید . این ساحل زیبا از صبح تا شب میزبان موزیک های زنده و کنسرت های فوق العاده است که محیطی شاد و سرزنده را برای گردشگران به وجود می آورد . فرودگاه شهر آنتالیا تا مرکز این شهر و منطقه 20 دقیقه فاصله دارد، برای رسیدن به ساحل کنیالتی سوار تراموای مرکزی شوید و به سمت غرب حرکت کنید . برای اطلاعات بیشتر در خصوص تور آنتالیا با کانال تلگرامی ما بپیوندید .

 

برای اطلاعات بیشتر در خصوص تور آنتالیا به کانال تلگرامی ما بپیوندید . azargashtmaleki@

عضویت در خبرنامه

سامانه پرداخت آنلاین

لطفا مبلغ را در کادر زیر وارد نمایید.

مبلغ:
بابت:

نماد اعتماد و نشان ملی

logo-samandehi

جوملا فارسی