3178  |      

مسابقه ی بزرگ آذرگشت ملکی

شرکت آذرگشت ملکی با مسابقه ای بزرگ برای گردشگران و مسافران خود ...

 

 

 

آذرگشت ملکی با مسابقه ای متفاوت در جمع علاقه مندان به گردشگری ...

 

مسابقه ی های زیادی تاکنون در سطح آژانس های مختلف برگزار شده ولی این یکی با بقیه فرق می کند !؟

دلیل آن مبنی بر جوایز نفیس و خلاقیت در این مسابقه ی بزرگ است .

هر نوع ایده ای با موضوع سفر و گردشگری میتواند برنده باشد ، شما نیز می توانید از لحظه لحظه ی سفرتون بهترین عکس ها و یا بهترین مناطق کشف نشده ی گردشگری را شکار کنید و برای ما ارسال فرمایید .

نکته قابل توجه و مهم این مسابقه که اهمیت ویژه ای دارد ، خاص بودن عکس هایی هستند که ارسال می کنید . اما چگونه میتوان عکس های متفاوتی ساخت !؟

شما با نصب اپلیکیشن های زیبای گرافیکی روی گوشی خود ( prisma همچون یکی از پرطرفدارترین برنامه های گرافیکی عکس در جهان که حال و هوای عکس شما را متحول کرده و عکس های را بسیار شبیه به یک اثر هنری می کند ) و … ، می توانید افکت های و فیلترها جذابی روی فتو های خود اعمال کنید و شانس برنده شدنتان را در مسابقه بزرگ آذرگشت ملکی افزایش دهید .

جایزه ویژه مسابقه ی کشف مناطق گردشگری جدید و عکاسی آذرگشت ملکی ، تور یک سفر زیبا و خاطره انگیزی خواهد بود که به بهترین و جذاب ترین ترین منطقه گردشگری کشف نشده و یا عکس ارسالی تعلق خواهد گرفت .

از یاد نبرید که همه شرکت کنندگان در این مسابقه ی متفاوت شانس برنده شدن دارند

شرایط شرکت در مسابقه :

1)تصویر و یا منطقه ی گردشگری افکت گذاری شده را در اینستاگرام خود با هشتگ #malekitour به اشتراک گذارید در حین بارگزاری عکسحتما پیج آذرگشت ملکی را تگ کنید .

(2در پایین عکس به اشتراک گذاری شده در اینستاگرام ، پیج آذرگشت ملکی به آدرس @azargashtmaleki را منشن کنید و یا در صورت قفل بودن صفحه ی خود ( private ) بودنعکس را به Direct ارسال فرمایید .

 (3شرکت کنندگان در این مسابقه باید خالق و یا صاحب امتیاز اثر ارسالی باشند .

نحوه انتخاب برنده :‌

پس از اتمام مدت مسابقه ، داوران تصاویر برتر و جذاب را انتخاب می کنند . انتخاب تصاویر با توجه به بکارگیری فیلترهای متنوع و جذابیت عکس ها و مناطق زیبای گردشگری ارسالی صورت می پذیرد .

عکس های منتخب شده به مرحله نهایی در صفحه اینستاگرام آذرگشت ملکی به نمایش گذاشته می شوند و هر عکسی که بتواند در مدت زمان یک هفته ، بیشترین لایک را به خود اختصاص دهد ، به عنوان برنده خوش شانس مسابقه بزرگ آذرگشت ملکی انتخاب خواهد شد .

مهلت ارسال عکس و معرفی مناطق گردشگری کشف نشده تا عید سعید قربان می باشد و برنده در روز عید سعید غدیر خم مشخص خواهد شد .

برای اطلاعات بیشتر در خصوص مسابقه ی بزرگ آذرگشت ملکی به کانال تلگرامی ما بپیوندید .

azargashtmaleki@

عضویت در خبرنامه

سامانه پرداخت آنلاین

لطفا مبلغ را در کادر زیر وارد نمایید.

مبلغ:
بابت:

نماد اعتماد و نشان ملی

logo-samandehi

جوملا فارسی