3178  |      

ماه عسل ؛ آنتالیا یا بدروم ؟

  سواحل زیبای بدروم و آنتالیا یکی از مقاصد اصلی زوج های جوان برای ماه عسل است که ...

 

 

 

 

 

 

یقینا یکی از خاطره انگیزترین و جذاب ترین سفرهای هر انسانی سفر زیبایماه عسل است کشور ترکیه با مناظر و تفریحات متنوع یکی از بهترین مناطق برای گذراندن ماه عسل زیبا و داشتنی لحظاتی فراموش نشدنی است . زوج های جوان اکثرا ساحل بدروم و یا ساحل آنتالیا را برای این سفر فراموش نشدنی و عاشقانه خود انتخاب می کنند ، شاید وسط انتخاب یکی از این دو شهر زیبا دودل باشید و دقیقا نتوانید بدانید کدام یک از این دو ساحل درخشان برای سفرتان مناسب تر باشد ، آذرگشت ملکی را همراهی کنید تا با آنتالیا و بدروم بهتر آشنا شوید .

شهر بدروم بندری در جنوب غربی کشور ترکیه و در ساحل دریای زیبای اژه که سال های پی در پی است که مقصدی عالی برای سفرهای رمانتیک ، ماجراجویی و خانوادگی است . مناظر جذاب و چشم اندازهای زیبا و زندگی ساده و لوکس موجب می شود که مدتی را از مشکلات خود فاصله بگیرید و خودتان را در مکانی ایده آل پیدا کنید هتل ها و رستوران های زیبا و تفریحگاه های متنوع ساحلی هر سال هزاران جوان را برای گذراندن دوران ماه عسل یه این شهر ساحلی زیبا می کشاند . اگر بخواهید سفری ارزان به شهر بدروم داشته باشید می توانید به دهکده ی زیبای کوچک یالی کاواک بروید و یا اگر به دنبال گذراندن تعطیلاتی لوکس و بکری هستید می توانید مدتی را در تفریحگاه زیبای توربا باشید . سراسر این شهر زیبا پر از خلیج های کوچک و سواحل ماسه ای درخشان است که زوج ها می توانند در آن شنا و مدتی را با آرامش بر روی شن های نرم درخشان ساحل استراحت کنند . کافی شاپ های لب دریا هر نوع غذایی که دوست داشته باشید را برایتان آماده می کنند و در هتل های کناره آب می توانید هر نوع هتل های بزرگ و کوچک از هتل های ارزان قیمت تا هتل های ۵ ستاره لوکس را پیدا کنید . برای اطلاع از رزرو هتل های شهر بدروم با همکاران ما در شرکت آذرشت ملکی تماس حاصل فرمایید .

گذراندن لحظات ماه عسل زیبا در شهر بدروم بسیار متداول است و شرکت های لوکس زیادی برنامه های ماه عسل ارائه می دهند که می توانید بدون هیچ مشکلی و یا برنامه ریزی ای از تفریحات زیبای ماه عسل آن ها بهره مند شوید . در سفر زیبا به شهر بدروم اگر می خواهید حسی کاملا متفاوت را تجربه کنید با کشتی بزرگ و زیبای کروز گولت به مدت سه روز کامل در دریای درخشان مدیترانه و اژه دریانوردی را تجربه کنید .  این شهر به تفریحات قایق سواری زیبا معروف است و سال های زیادی است که مردم محلی این شهر قایق هایی به اسم گولت می سازند و دریانوردی می کنند . در این قایق ها به شما صبحانه ، ناهار ، شام صرف می شود و می توانید با توقف هایی که در مسیر های مختلف انجام می شود از شنا کردن و گشت و گذار کردن در میان جاذبه های زیبای هر محله لذت ببرید . اگر برای ماه عسل به شهر بدروم رفتید گردش در مرکز شهر از اولین اولویت هایی است که باید انجام دهید ، رفتن به قلعه زیبای سنت جان با چشم اندازهای وصف نکردنی و خیره کننده از دریای اژه محل است زیبا برای شروع گشت و گذار عاشقانه و رمانتیکتان است ، در کنار این قلعه بزرگ می توانید با بازدید از موزه های زیردریایی از بقای به جای مانده از کشتی بزرگ غرق شده ای دیدن کنید . شهر بدورم شبه جزیره ای زیبایی است که تفریحگاه ها زیادی دارد اگر به دنبال گذراندن ماه عسلی فراموش نشدنی به دور از دغدغه و شلوغی هستید می توانید هتلی کوچک و دلنشین مثل « کویین آدا » را در ساحل درخشان توربا انتخاب کنید این هتل فقط 20 اتاقدل انگیز دارد که بیشتر آن ها چشم انداز دریا دارند . در محیط دنج و دلنشین این هتل از غذاهای زیبای صبحانه ، ناهار و شام لذت می برید این هتل در ساحل هم برایتان امکانات قابل توجهی دارد . پیشنهاد های آذرگشت ملکی را در صفحه اینستاگرام و کانال تلگرامی دنبال کنید .

 

 

آنتالیا شهر زیبای ساحلی در جنوب کشور ترکیه و در ساحل دریای نیلگون مدیترانه است . این شهر رویایی در مقایسه با شهر بدروم توریستی تر است و وجود گردشگران زیاد در آنتالیا شور و هیاهوی زیبایی را وارد سفرتان می کنید . در شهر آنتالیا هتل آدم و حوا هتل بسیار شیک معروف و محبوب برای گذراندن ماه عسل زوج های جوان است و در آن امکانات خاصی در اختیار شما  گذاشته می شود . بسیاری از گردشگران سواحل دریای مدیترانه ی آنتالیا را از سواحل درخشان دریای اژه که بدروم در آن قرار دارد بکرتر و زیباتر می دانند البته این حرف تا حدی سلیقه ای است . شهر آنتالیا بزرگ ترین شهر ساحلی مدیترانه در کشور ترکیه است و 300 روز در طول سال خورشید درخشان دارد و سواحل نیلگون خیره کننده و اقامتگاه ها و رستوران های زیبای وصف نکردنی آن را محلی افسانه ای برای گذراندن ماه عسل برای زوج های جوان کرده است . برای اطلاع از تورهای آنتالیا و همچنین رزرو هتل های آنتالیا با همکاران ما در شرکت آذرگشت ملکی تماس حاصل فرمایید .

 

 

برای اطلاعات بیشتر در خصوص تور بدروم و آنتالیا به کانال تلگرامی ما بپیوندید . azargashtmaleki@

عضویت در خبرنامه

سامانه پرداخت آنلاین

لطفا مبلغ را در کادر زیر وارد نمایید.

مبلغ:
بابت:

نماد اعتماد و نشان ملی

logo-samandehi

جوملا فارسی