3178  |      

فستیوال بزرگ خرید استانبول

فستیوال خرید استانبول از بزرگترین فستیوال های خرید جهان است که ...

 

 

 

 

 

 

 

 

چند سالی است که با گرم شدن هوا گردشگران و توریست های زیادی به شهر استانبول می روند تا در فستیوال بزرگ خرید این کشور از خریدی ارزان و عالی لذت ببرند . امسال هم هفتمین فستیوال خرید استانبول فرصتی عالی برای تجربه زیبای لذت خرید در شهر استانبول است . این فستیوال که از 1 تا 16 جولای ( 10 تا 25 تیر ) برگزار می شود با تخفیف های استثنائی و مراسمات زیبای سرگرم کننده بهترین زمان برای خرید ، تفریح و گشت و گذار در شهر زیبای استانبول است ، در ادامه با آذرگشت ملکی همراه باشید .

 

فستیوال بزرگ خرید استانبول از مهمترین فستیوال های خرید کشور ترکیه است .که این شهر سنتی را تبدیل به بهشت عاشقان خرید می کند . همه کسانی که به دنبال بهانه ای برای خرید هستند در مدت این فستیوال در یکی از خیره کننده ترین شهرهای دنیا از تجربه های هیجان انگیز بی شمار که قلب و روح را تحت تاثیر قرار می دهند لذت می برند و در ماجراجویی ای زیبا و فراموش نشدنی شرکت می کنند . در هفتمین فستیوال بزرگ خرید که امسال از 1 تا 16 جولای برگزار می شود تاریخ ، فرهنگ ، هنرهای آشپزی ، خرید و تفریح را در یک فستیوال زیبا و مثال نزدنی یک جا می بینید برای اطلاعات بیشتر در خصوص فستیوال خرید استانبول با همکاران ما در شرکت آذرگشت ملکی تماس حاصل فرمایید .

شهر استانبول با ترکیبی از فرهنگ های شرق و غرب جهان سرزمینی جذاب است که برای همه سلیقه ها جاذبه ای دارد این بار این شهر با این فستیوال به شما خرید ، تفریح ، سرگرمی و غافلگیری را هدیه می دهد . در این فستیوال بزرگ از خرید برند های مختلف شناخته شده و لوکس با تخفیف های ویژه لذت می برید و می توانید در قرعه کشی های مختلف هم شرکت کنید و جوایز حیرت آوری و باور نکردنی برنده شوید . امسال این فستیوال در مدت 14 روز در گوشه گوشه نقاط مختلف شهر برگزار می شود و می توانید نه فقط در مراکز خرید که در نقاط مرکزی شهر از کنسرت ، مسابقات و نمایش مد و فشن لذت ببرید . دراین مدت وارد مراکز خرید مدرن با مغازه های بزرگ و رنگارنگ می شوید و هر چه که دنبالش باشید را با تخفیف های ویژه پیدا می کنید .

این فستیوال خرید که رقیب فستیوال بزرگ خریددبیاست سعی می کند تا با ارائه آخرین مدل برند ها ،  تخفیف های زیاد و کنسرت های زنده موسیقی فستیوالی به یاد ماندنی را به وجود بیاورد . هر سال افراد بیشتری جذب این فستیوال می شوند چون این جشن فقط مربوط به خرید نیست و 1500 مراسم مختلف آن را جذاب تر و سرگرم کننده تر می کند. در این فستیوال می توانید برندهای معروف جهانی را با تخفیف هایی بیش از 70 درصد خریداری و در همه جای شهر شور و شوق و روح خرید کردن را حس کنید. در این مدت همه فروشگاه ها تا نیمه شب و حتی 24 ساعته باز هستند، شهر استانبول خواب به چشمان خود نمی بیند و هیاهویی شهر را فرا گرفته است. اگر می خواهید یک فستیوال واقعی را تجربه کنید و لذت بی نهایت خرید را بچشید در این تاریخ به استانبول بروید 

برای اطلاعات بیشتر در خصوص فستیوال خرید استانبول به کانال تلگرامی ما بپیوندید . azargashtmaleki@

عضویت در خبرنامه

سامانه پرداخت آنلاین

لطفا مبلغ را در کادر زیر وارد نمایید.

مبلغ:
بابت:

نماد اعتماد و نشان ملی

logo-samandehi

جوملا فارسی