3178  |      

آشنایی با شهر لیسبون پرتغال

شهر لیسبون پرتغال با دارا بودن آب و هوای زیبای منطقه ای قطب گردشگری پرتغال است  ...

 

 

 

 

 

 

در این سری پست از پست های معرفی شهرهای توریستی در آذرگشت ملکی می خواهیم رستوران ها ، جاذبه های توریستیو مناطق دیدنی شهر زیبای لیسبون در پرتغال را از دید یکی از افراد محلی این شهر به شما معرفی کنیم . در ادامه ما آذرگشت ملکی را همراهی کنید :

من یک نویسنده ی توریستی و فعال شبکه های مجازی هستم که در شهر زیبای لیسبون در پرتغال زندگی می کنم . من هر روز این شهر را از پشت پنجره ی خانه ام می بینم بنابراین همه جای آن را می شناسم و می توانم گردشگران را خیلی خوب راهنمایی کنم . در این شهر شما می توانید تمام تاثیراتی که لیسبون از دوران قبل گرفته است ببینید از امپراطوری رمی ها گرفته تا فرمانروایی مورها .

غذاهای خوب این شهر کدام های هستند ؟

بدون حتی لحظه ای تعمل می توانم بگم شاه بلوط کبابی در فصل زمستان ، بهترین غذای این شهر است . ماهی کبابی کاد در کنار برنج و لوبیای سبز ، یکی دیگر از غذاهای سنتی لیسبون و مورد علاقه ی مردم محلی است که هر توریستی در سفر به این شهر باید امتحان کند .

بهترین مکان شهر لیسبون برای خوردن یک صبحانه ی مفصل عالی کجاست ؟

به جرات می توان گفت که هر کافه ای که در گوشه ی خیابان های شهر قرار دارد ، جای خوبی است . در لیسبون ، صرف صبحانه در کافه ها یک کار خیلی عادی است و بسیاری از مردم برای صرف صبحانه ، به جای خانه به کافه ها می روند . کافه ی Padaria Portuguesa یکی از کافه هایی است که محیط گرم و خوبی دارد و مردم آن را دوستش دارند . یکی از خوشمزه ترین آیتم های صبحانه ی منوی این کافه ، نانی به نام pao de deus است که نوعی نان گرد و شیری است که با کرم تخم مرغ و خرده های نارگیل روی آن ریخته شده است و در کنار پنیر و کره صرف می شود و مزه ی واقعا لذت بخشی دارد . برای اطلاع از تور پرتغال و تورهای اروپایی زیبا با همکاران ما در شرکت آذرگشت ملکی تماس حاصل فرمایید .

بهترین جای شهر لیسبون برای صرف شام کجاست ؟

اگر در این شهر دنبال جایی برای صرف شام هستید که هم جای سورپرایز کننده ای داشته باشد ، هم سرویس دهی خوب و دوستانه و صمیمی داشته باشد ، از مواد غذایی با کیفیت و تازه در غذاهایش استفاده کند و کلا حال و هوایتان را دگرگون کند ، رستوران Osteria و Taberna da Rua das Flores ،2 پیشنهاد عالی آذرگشت ملکی هستند .

  3جاذبه ی اصلی شهر لیسبون کدام ها هستند ؟

برای گردشگران به میراث های تاریخی و معماری قدیم ، پیشنهاد ما Alfama quarter است ، معماری و نمای خارجی ساختمان های آن خیلی زیبا است و در آن مغازه های خواروبار فروشی کوچک در کنار مردم دوست داشتنی و مهمان نواز ، یک افتخار بزرگ است .

بعد از آن ، حتما تارموای خردلی رنگ ( the mustard yellow trams ) را که بسیار دیدنی است ، ببینید و پیشنهاد می کنیم حتما حتما تراموای 28 را ببینید و بگردید . اگر احساس کردید خیلی شلوغ است و ارزش انتظار را ندارد ، در اشتباه هستید . بدانید یکی از بهترین های لیبسون را از دست می دهید ! برج بلم ( the Belem Tower ) از دیگر جاذبه های برتر شهر زیبای لیسبون در پرتغال است که حتما آن را ببینید . برای اطلاع از تور پرتغال و تورهای اروپایی زیبا با همکاران ما در شرکت آذرگشت ملکی تماس حاصل فرمایید .

بهترین فستیوال های محلی و یا اتفاقات بزرگ شهر لیسبون کدام ها هستند ؟

شهر لیسبون که از شهرهای دیگر پرتغال بسیار به آن مهاجرت شده و این به آن معناست که فرهنگ های زیادی در آن وجود دارد . یکی از فستیوال های بی رقیب این شهر ، the Saints in June ! نام دارد که در آن در تمامی نقاط شهر بخصوص در محله های قدیمی تر ، مغازه های فروش غذاهای تازه مانند ماهی گریل شده ی ساردین که در کنار نوعی نان خاص پرتغالی باز می شوند و همه جای شهر پر می شود از انسان هایی می شود که در حال خریدن و خوردن هستند . علاوه بر این ، در خیابان ها ، یک نوع پایکوبی به نام pimba هم برقرار می شود و مردم از روز تا اواخر شب ها به جشن و خوش گذرانی در خیابان ها مشغول هستند . همه در این فستیوال با هم دوست می شوند و جو بسیار شادی بوجود می آورند و به همین دلیل پیشنهاد آذرگشت ملکی به مسافران تورهای اروپایی همین این فستیوال است .

 

برای اطلاعات بیشتر در خصوص تور پرتغال به کانال تلگرامی ما بپیوندید . azargashtmaleki@

عضویت در خبرنامه

سامانه پرداخت آنلاین

لطفا مبلغ را در کادر زیر وارد نمایید.

مبلغ:
بابت:

نماد اعتماد و نشان ملی

logo-samandehi

جوملا فارسی