3178  |      

هتل های 5 ستاره تفلیس

هتل های لوکس پایتخت کشور گرجستان یکی از بهترین هتل های این کشور است که ...

 

 

 

 

 

 

شهر تفلیس گرجستان ، پایتخت کشور گرجستان مدتی است که به عنوان یکی از شهرهای مورد علاقه ی سفر برای گردشگران ایرانی تبدیل شده است و تورتفلیس بسیار بین ایرانی ها پر طرفدار شده است . در مطالب قبلی شرکت آذرگشت ملکی درباره ی این شهر و مکان های دیدنی آن صحبت کرده ایم و اطلاعات زیادی را در اختیار بازدید کنندگان گذاشته ایم . در این مطلب وقت آن رسیده تا درباره ی هتل های زیبای این شهر زیبا صحبت کنیم و از آنجایی که گرجستان کشور ارزانی و مناسبی است و هتل های خوب آن قیمت های مقرون به صرفه ای نسبت به دیگر نقاط دنیا دارند ، می خواهیم از بین چند هتل خوب این شهر ، درباره ی 2 هتل لوکس آن صحبت کنیم . تصاویر ارائه درباره هتل ها به شما کمک می کند تا دید درستی از آنها داشته باشید و در صورت خریداری تور تفلیس بتوانید انتخاب درستی داشته باشید ،‌ با آذرگشت ملکی همراه باشید :

هتل بالتیمور تفلیس ( The Biltmore hotel Tbilisi )

هتل لوکس بالتیمور تفلیس ، یکی از هتل های بزرگ ، لوکس و 5 ستاره این شهر است که در منطقه ی تاریخی این شهر قرار گرفته است و برای افرادی که تور تفلیس را برای بازدید از مکان های دیدنی و تاریخی آن انتخاب کرده اند ، یک انتخاب ایده آل است . این هتل زیبا دارای 214 اتاق با تمامی امکانات است که همگی دارای چشم انداز فوق العاده ای به بیرون هستند . برای رزرو این هتل زیبا با همکاران ما در شرکت آذرگشت ملکی تماس حاصل فرمایید .

از امکانات هتل زیبای بالتیمور تفلیس می توان به اینترنت بی سیم ، استخر ، سالن پرورش اندام و پارکینگ رایگان اشاره کرد . این هتل دسترسی خیلی خوبی دارد بطوری که تا فرودگاه بین المللی تفلیس فقط 19 کیلمتر فاصله دارد .

یک شب اقامت در این هتل بین 200 تا 480 دلار هزینه بردار است .

آدرس : گرجستان ، تفلیس ، خیابان روستاولی 29

هتل رادیسون بلو ایوری ( Radisson blu iveria Hotel Tbilisi )

یکی دیگر از هتل های 5 ستاره  تفلیس که در صورت خرید تور تفلیس می توانید اقامت فوق العاده ای در آن داشته باشید ، هتل رادیسون زیبای بلو ایوریا است که در سال های گذشته به عنوان بهترین هتل تجاری شهر و سومین هتل لوکس و بزرگ تفلیس انتخاب شده است .

این هتل دارای 249 اتاق لوکس با تمامی امکانات و با منظره ای فوق العاده به بیرون هستند و یک رستوران درجه یک به نام فلینی دارد که بهترین غذاهای ایتالیایی را در کنار غذاهای آسیایی سرو می کند . رزرو این هتل زیبا پیشنهاد شرکت آذرگشت ملکی به مسافران تور گرجستان است .

امکانات این هتل عبارتند از : استخر ، سالت تناسب اندام ، پراکینگ رایگان ، اینترنت بی سیم و

این هتل دسترسی خیلی خوبی هم دارد و تا فرودگاه بین المللی این شهر فقط 18 کیلومتر فاصله دارد .

هزینه ی هر شب اقامت در یکی از اتاق های این هتل بین 176 تا 323 دلار است و جز هتل های گران این شهر محسوب می شود .

آدرس : گرجستان ، تفلیس ، میدان اول رز رولوشن

 

به کانال تلگرامی ما بپیوندید . azargashtmaleki@

عضویت در خبرنامه

سامانه پرداخت آنلاین

لطفا مبلغ را در کادر زیر وارد نمایید.

مبلغ:
بابت:

نماد اعتماد و نشان ملی

logo-samandehi

جوملا فارسی