3178  |      

آشنایی با هتل رادیسون رویال مسکو

هتل  رادیسون رویال شهر مسکو یکی از لوکس ترین هتل های شهر مسکو است که ...

 

 

 

 

 

 

 

با توجه به اینکه این فصل از سال ، یکی از بهترین زمان های سفربه مسکو است و تور مسکو در این فصل بیشتر از هر زمان دیگری طرفدار دارد ، این مطلب از آذرگشت ملکی مختص معرفی یکی از لوکس ترین هتلهای این شهر به نام رادیسون رویال است . ما را همراهی کنید :

یکی از هتل های تاریخی شهر مسکو هل رادیسون رویال است که به دلیل کیفیت بالای خدماتی که ارائه می کند ، بین دیگر هتل های مسکو زبانزد است . رادیسون رویال  هتلی 5 ستاره و تاریخی است که البته نمای آن مرمت شده است و به همین دلیل ، هم حس لوکس و مدرن بودن را القا می کند و هم اینکه حال و هوای تاریخی خود را توانسته حفظ کند .


موقعیت قرار گیری این هتل هم جالب است که از یک طرف به رودخانه ی مسکو و از طرف دیگر کاخ سفید که مقردولت روسیه است ، قرار گرفته است . از طرف دیگر دسترسی فوق العاده خوبی به اصلی ترین جاذبه های گردشگریمسکو مثل میدان سرخ ، تئاتر بولشوی و کاخ کرملین و تعدادی از ساختمان های دولتی مهم روسیه دارد و تا فرودگاه بین المللی ونوکووا فقط 33 کیلومتر فاصله دارد . همچنین از نظر دسترسی به وسایل حمل و نقل عمومی هم محل آن فوق العاده است چون تا ایستگاه مترو راه آهن Kievsky هم تنها 5 دقیقه پیاده روی است . برای رزرو این هتل زیبا با همکاران ما در شرکت آذرگشت ملکی تماس حاصل فرمایید .

امکانات هتل رادیسون رویال


این هتل دارای 505 اتاق و 38 آپارتمان است که در آنها همه ی امکانات رفاهی تعبیه شده است که این خود یکی از مزیت های رادیسون رویال است . اتاق های هتل به 3 دسته ی سوپریور ، دلوکس و اتاق های رمانتیک دسته بندی می شود که هر کدام ویژگی های خودشان را دارند . برای مثال ، اتاق های سوپریور ، نور کاملا طبیعی دارند و تختخواب های آنها ملافه های مخملین و نرمی دارد . اتاق های دلوکس ، به نسبت مجلل تر هستند و نمای فوق العاده ای به شهر و رودخانه مسکوا دارند . اتاق های رمانتیک هم در واقع سوییت هایی بسیار زیبا مخصوص زوج های جوان و بخصوص گذراندن دوران ماه عسل هستند . در این سوییت های بزرگ هم جکوزی و هم دوش های بسیار زیبایی دارد . این هتل زیبا پیشنهاد آذرگشت ملکی برای مسافران تور روسیه است که بتوانند لحظات خوشی برای خود رقم بزنند .

از امکانات این هتل می توان به 5رستوران ، استخر ، جکوزی ، مرکز کنفرانس ، کتابخانه ، سالن بدنسازی ، فروشگاه ، کافه و سالن مهمانی اشاره کرد . در فروشگاه پر زرق و برق این هتل ، کالاهای گران مانند جواهرات به فروش می رسد و یک جای عالی برای خرید سوغاتی محسوب می شود . همانطور که گفته شد این هتل دارای 5رستوران است که یکی از بهترین آنها وراندا ( Veranda ) نام دارد و در آن انواع و اقسام غذاهای روسی ، اروپایی و آمریکایی سرو می شود . یکی دیگر از رستوران های آن ، رستوران فارسی ( Farsi ) نام دارد که غذاهای متناسب با ذائقه ایرانی ها سرو می کند و نمای بسیار زیبایی به شهر مسکو هم دارد .

این هتل امکانات رفاهی هم برای مهمانان خود فراهم کرده است و برای مثال قایق هایی دارد که هر 2 ساعت یکبار مهمانان هتل را به تماشای کاخ کرملین و کلیسای جامع مسکو می برد .

 

 

برای اطلاعات بیشتر در خصوص تور روسیه به کانال تلگرامی ما بپیوندید . azargashtmaleki@

عضویت در خبرنامه

سامانه پرداخت آنلاین

لطفا مبلغ را در کادر زیر وارد نمایید.

مبلغ:
بابت:

نماد اعتماد و نشان ملی

logo-samandehi

جوملا فارسی