3178  |      

مک دونالد ؛ فست فود زنجیره ای جهان

مک دونالد ؛ بزرگترین فست فود زنجیره ای جهان است که ...

 

 

 

 

 

 

 

کمتر کسی پیدا می شود که فست فود دوست نداشته باشد ، طعم بینظیر و خوشمزه فست فودها باعث شده که علی رغم همه ضررهایی که دارد باز هم از محبوب ترین غذاهای دنیا باشد . وقتی صحبت از فست فود و همبرگر به میان می آید یاد بزرگ ترین فروشگاه های زنجیره ای دنیا، مک دونالد می افتیم . امروز در این پست می خواهیم از واقعیت هایی جالب درباره رستوران‌های زنجیره‌ای مک دونالد صحبت کنیم پس با شرکت آذرگشت ملکی را همراه باشید .

مک دونالد رستوران زنجیره ای فست فود و همبرگر آمریکایی است . برادران ریچارد و موریس مک دونالد در سال 1940 این رستوران را در کالیفرنیا افتتاح کردند . در ابتدا در این رستوران فقط غذاهای کبابی و همبرگر درست می شد ، برادران مک دونالد بعد از مدتی کار کردن دراین رستوران به این نتیجه رسیدند که بیشتر درآمدشان از همبرگر است . در طول سالیان این فروشگاه در نقاط مختلف دنیا شعبه زد و ساندویچ های خوشمزه و جدید را خلق کرد . مک دونالد در سال 2011 با سهامی به ارزش 35/593 میلیون دلار و 6% رشد نسبت به سال 2010 به ششمین برند تجاری برتر در دنیا شد . برای اطلاع از موقعیت های فسد فوت مک دونالد در شهرهای توریستی دنیا با همکاران ما در شرکت آذرگشت ملکی تماس حاصل فرمایید .

این شرکت در نقاط مختلف دنیا 1/5 میلیون کارمند دارد و با تبلیغات فراوان همیشه سعی می کند که رتبه اول خود در مواد غذایی را حفظ کند . مک دونالد همیشه برای افزایش مشتریان خود ایده های خلاقانه و جالبی داشته است مثلا در کنار رستوران های خود فضای بازی برای کودکان در نظر گرفته و دکور خود را مرتب تغییر می دهد . به هر کدام از شهرهای معروف دنیا که سفرکنید می توانید شعبه های مختلفی از این رستوران را پیدا کنید و خودتان را به ناهار و شامی خوشمزه دعوت کنید ، دکوراسیون شاد و مهیج این رستوران ها طعم غذاهایش را برایتان لذت بخش تر می کند .

با وجود همه موفقیت هایی که این شرکت بدست آورده اما پس از شهرت فراوانی که در دنیا پیدا کرد انتقادهای زیادی به آن وارد شد . یکی از این انتقادها مربوط به چاق کننده بودن غذاهای عرضه شده این رستوران است ، منتقدان معتقدند که این شرکت یکی از دلایل شیوع چاقی در جهان است . برای اطلاع از موقعیت های فسد فوت مک دونالد در شهرهای توریستی دنیا با همکاران ما در شرکت آذرگشت ملکی تماس حاصل فرمایید .

عضویت در خبرنامه

سامانه پرداخت آنلاین

لطفا مبلغ را در کادر زیر وارد نمایید.

مبلغ:
بابت:

نماد اعتماد و نشان ملی

logo-samandehi

جوملا فارسی