3178  |      

مراکز خرید سن پترزبورگ

مراکز خرید سن پترزبورگ یکی از قطب های گردشگری این شهر است که ...

 

 

 

 

 

 

 

مطمئنا با شنیدن نام سن پترزبورگ بیشتر از اینکه به یاد خرید بیفتید ، کاناهال های آب ، موزه ها و کلیساهایش در نظرتان مجسم می شود . درست است که سن پترزبورگ شهر معروفی برای خرید نیست اما یکی از جذاب ترین بخش های سفربه هر شهری سر زدن به مراکز خرید آن است ، به ویژه این که مراکز خرید لوکس نه تنها جایی برای خرید کردن که جایی برای تفریح و گردش هم هستند . در این پست بهترین مراکز خرید سن پترزبورگ را به شما معرفی میکند . آذرگشت ملکی را همراهی کنید .

اگر می خواهید طعم خرید در مرکز خریدی بزرگ و لوکس در مرکز شهر را بچشید هیچ جایی بهتر از مرکز خرید گالریا نیست . قرار گرفتن در مرکز شهر به آن معماری زیبایی داده تا با دیگر ساختمان های آن منطقه همخوانی داشته باشد . این مرکز در نزدیکی ایستگاه متروی Pl. Vosstaniya  قرار دارد پس می توانید بدون نگرانی از بابت رفت و آمد هر روز از ساعت 10 صبح تا 11 شب به این مرکز بیایید . به داخل ساختمان آن که بروید برندهای داخلی و خاریجی زیادی مثل برندهای مکس و لویز را می بینید . اما اینجا به غیر از پوشاک و لباس که بیشتر فروشگاه ها مربوط به آن هاست امکانات تفریحی زیادی مثل سالن بولینگ و تئاتر هم دارد . در صورت گرسنگی می توانید به فوت کورت که پر از رستوران ها و غذاخوری های مختلف است بروید . دراین مرکز برای کودکان هم تدارک ویژه ای دیده شده و در طبقه آخر آن برای بچه ها شهربازی وجود دارد . برای آشنایی با پل های جذاب سنت پترزبورگ و برای اطلاع از تور شب های سفید سن پترزبورگ با همکاران ما در شرکت آذرگشت ملکی تماس حاصل فرمایید .

مرکز خرید نوسکی ( Nevsky )

این مرکز خرید با  اینکه در قلب تاریخی شهر قرار دارد اما پر از برندهای نو و مدرن است . در این مرکز خرید لوکس اجناسی مثل لباس های گران قیمت ، لوازم آرایشی و لوازم منزل به فروش گذاشته شده است . در طبقه پایین این مرکز رستوران، باشگاه و سوپرمارکت هم وجود دارد که از سوپرمارکت می توانید مواد خوراکی تهیه کنید . برای آمدن به این مرکز هر روز از ساعت 10 صبح تا 11 شب فرصت دارید . برای کسب اطلاعات بیشتر با آذرگشت ملکی در راهنمای تور روسیه همراه باشید .

اوت لت بیلز ( Bealls )

اگر به دنبال مرکز خریدی هستید که بتوانید لوازم خرید مورد نیاز خود مثل لوازم خانگی ، بدلیجات ، کیف و کفش و … را با تخفیف و ارزان تر از جاههای دیگر پیدا کنید این اوت لت برای شما بهترین انتخاب است . این مرکز نه فقط در سن پترزبورگ بلکه در جاههایی دیگر مثل گرجستان هم شعبه دارد . هر روز به غیر از روزهای تعطیل می توانید از ساعت 9 صبح تا 9 شب به این مرکز بروید و از تخفیفی 70 درصدی برخوردار شوید .

اوت لت اچ اس ان ( HSN ) 

این مرکز هم از دیگر اوت لت هاییاست که تخفیفی بین 25 تا 75 درصد ارائه می دهد پس راحت در میان فروشگاه های آن بگردید و وسایل مورد نیاز خود مثل لباس ، بدلیجات و لوازم خانه را با قیمتی ارزان پیدا کنید .  در روزهای سه شنبه افرادی که سنی بالای 50 سال دارند می توانند از 10 درصد تخفیف بیشتر هم استفاده کنند . این مرکز هر روز از ساعت 10 صبح تا 9 شب باز است ، اما در روزهای تعطیل ظهر به بعد باز می شود . برای آشنایی با پل های جذاب سنت پترزبورگ اطلاع از تور شب های سفید سن پترزبورگ با همکاران ما در شرکت آذرگشت ملکی تماس حاصل فرمایید .

 

برای اطلاعات بیشتر در خصوص تور روسیه به کانال تلگرامی ما بپیوندید . azargashtmaleki@

عضویت در خبرنامه

سامانه پرداخت آنلاین

لطفا مبلغ را در کادر زیر وارد نمایید.

مبلغ:
بابت:

نماد اعتماد و نشان ملی

logo-samandehi

جوملا فارسی