3178  |      

تفلیس ؛ شهر بازی هیجان انگیز

شهر بازی شهر تفلیس گرجستان یکی از هیجان انگیزترین شهربازی های گرجستان است که ...

 

 

 

 

 

 

تفلیس با مردم مهمان نواز و تاریخ بلندش مطمئنا مکان های تاریخی زیادی دارد که با گشت و گذار در شهر می توانید تک تک آن ها از بناهای قرون وسطایی و  موزه ها گرفته تا کلیساهایش را کشف کنید . اما در این شهر تاریخی فقط بناهای قدیمی و کلیساهای جذاب نیست که شما را دلباخته می کند بلکه در آن می توانید فوران آدرنالین و احساسات هیجان انگیز را هم تجربه کنید . همیشه رفتن به شهربازی ها برای کودکان جذاب و لذتبخش است چون در این پارک ها می توانند در دنیایی رنگارنگ و شاد بازی هایی را تجربه کنند که در جای دیگری امکانش نیست . سری می زنیم به شهربازی تفلیس ، با آذرگشت ملکی همراه باشید . 

شهربازی تفلیس که به آن پارک متاتسمیندا ( Mtatsminda park ) می گویند بر روی تپه های شهر تفلیس قرار دارد و چرخ و فلک بزرگش را تقریبا می توانید از همه جای شهر تفلیس ببینید . دراین شهر بازی می توانید سوار بر یکی از بلندترین چرخ و فلک های دنیا شوید ، چرخ  و فلکی که با  80 متر طول ، هر دور چرخیدنش یک ربع طول می کشد و چشم انداز زیبایی از شهر را به شما هدیه می دهد . می توانید از روی سرسره های آبی به پایین بیایید و شوری وصف نشدنی را حس کنید و یا بر روی ترن هوایی با سرعتی باورنکردنی روی دیگری از هیجان را ببینید . این ها فقط گوشه ای از جذابیت ها و سرگرمی های این پارک تفریحی است ، در بخشی از پارک ، قطاری را می بینید که سوار بر آن در کل قسمت های پارک گردش می کنید . برای اطلاعات بیشتر در مورد تور گرجستان با همکاران ما در شرکت آذرگشت ملکی تماس حاصل فرمایید .

 

گیاهان و درختان سرسبز این پارک فضایی باطراوت را به وجود آورده که می توانید بعد از بازی با وسایل هیجان انگیز در کنار آن ها بنشینید ، غذا بخورید و انرژی تازه بگیرید . در فصل بهار و تابستان که هوا خوب است می توانید مدتی را در فضای روح بخش پارک قدم بزنید و پس از مدتی در کافه ای بنشینید و قهوه ای خوش طعم بنوشید . برای ورود به داخل این پارک لازم نیست که هیچ هزینه ورودی ای پرداخت کنید ولی برای استفاده از هر کدام از امکانات و بازی ها باید با هزینه مشخص بلیطتهیه کنید . فقط با 20 دقیقه رانندگی از مرکز شهر به این پارک می رسید و خودتان را در محیطی آرام و پر از درخت و هوای روح بخش می بینید . اینجا محلی مناسب برای گذراندن آخر هفته ها به همراه خانواده و کودکان است پیشنهاد می کنیم برای رفتن به این پارک از اتوبوس استفاده کنید چون محل پارک مشخصی برای خودروها وجود ندارد .

 تارخچه کوتاهی از شهربازی تفلیس

این پارک برای اولین بار در زمان شوروی در دهه 1930 تاسیس شد و زمانی سومین پارک عمومی پربازدید شوروی بود. در سال 2001 ، میلیارد گرجی و همسرش این پارک را به شهر بازی تبدیل کردند اما در پی اختلافاتی که این میلیارد با دولت وقت گرجستان پیدا کرد این پارک مصادره شد ، بعدها در سال 2012 با تغییر دولت این پارک دوباره به صاحل اصلیش که در آن زمان فوت کرده بود پس داده شد .

 

به کانال تلگرامی ما بپیوندید . azargashtmaleki@

عضویت در خبرنامه

سامانه پرداخت آنلاین

لطفا مبلغ را در کادر زیر وارد نمایید.

مبلغ:
بابت:

نماد اعتماد و نشان ملی

logo-samandehi

جوملا فارسی