3178  |      

تور ورودی آذرگشت ملکی از ایتالیا

میهمانان تور ورودی آذرگشت ملکی به ایتالیا بازگشت.

 

 

 

 

 

  

تورهای ورودی آذرگشت ملکی

در تازه ترین اجرای مستقیم تور گروهی ایرانگردی و تبریزگردی برگزار شده توسط آذرگشت ملکی ، گروه ایتالیایی با رضایت کامل از نحوه اجرای برنامه سفر یازده روزه این آژانس به کشور فلورانس بازگشتند. این گروه ایتالیایی برنامه سفر خود را از شهر شیراز شروع کرده و سپس با اقامت در یزد، اصفهان و تهران در نهایت به شهر عزیزمان تبریز سفر کردند. گروه ایتالیایی در اولین روز گشت خود پس از بازدید از بازار و مجموعه مسجد کبود و موزه آذربایجان به شدت از کیفیت ارائه و خدمات این شهر ابراز رضایت کردند.

گروه فلورانسی ورودی به تبریز برخلاف اکثرا تورهای ورودی به کشورمان که متشکل از افرادی مسن هستند، گروهی با میانگین سنی حدودا 40 ساله بود که همراهی این گروه با برنامه های تعیین شده با شادابی خاصی همراه بود. تور ورودی آذرگشت ملکی در روز بعدی نیز از روستای صخره ای کندوان نیز دیدن کردند. طبق برنامه ریزی از پیش تعیین شده این گروه علاوه بر حضور در بازارچه این روستا و خرید محصولات روستایی ساعتی نیز در یکی از خانه های صخره ای کندوان به استراحت پرداختند.

آذرگشت ملکی برای حسن ختام این گروه هدایایی نیز برای این گروه در نظر گرفته بود که پس از ملاقات نزدیک ایتالیایی ها با مدیریت شرکت جناب آقای رضا ملکی، هدایای خود را دریافت کردند. گردشگران میهمان در این ملاقات نزدیک از برنامه ریزی و شگفتی های خود در طول تور با مدیریت صحبت کردند و قدردانی خود را ابراز نمودند.

تورهای ورودی آذرگشت ملکی

با توجه به انتخاب شهر تبریز به عنوان شهر نمونه گردشگری جهان اسلام و لزوم همکاری ارگان های خصوصی در این راستا، آذرگشت ملکی از نخستین آژانس های مسافرتی تبریز است که اقدامات تخصصی خود را نسبت به این امر آغاز نمود. برای شروع، این شرکت معتبر تبریز اقدام به برگزاری تور اینفو یک هفته ای در شمالغرب ایران در شهرهای تبریز، تهران و کرمانشاه برای صاحبان آژانس های مسافرتی کشور کره جنوبی نمود تا ادای دینی نیز به شهر اولین های خود کرده باشد. با معرفی پتانسیل های این شهر و جاذبه های فرهنگی تبریز امید است که در سال 2018 گروه هایی نیز از این کشور را در تبریز شاهد باشیم.

این در حالی بود که آذرگشت ملکی در سال های پیشین نیز با حضور در نمایشگاه های بین المللی ترکیه و آذربایجان و ارائه بسته های سفر اقدام به برگزاری تورهای ورودی برای مسافرینی از کشور ترکیه و هواپیمایی ترکیش نیز نموده بود. 

 

عضویت در خبرنامه

سامانه پرداخت آنلاین

لطفا مبلغ را در کادر زیر وارد نمایید.

مبلغ:
بابت:

نماد اعتماد و نشان ملی

logo-samandehi

جوملا فارسی