3178  |      

مارماریس ؛ یک سفر هزار خاطره

مارماریس یکی از شهرهای پر گردشگری ترکیه است که ...

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

چنان چه به دنبال جاذبه ها و راهنمای گردشگری زیبا برای سفر به شهر زیبای مارماریس ترکیه هستید و دلتان میخواهد از جاذبه های دیدنی زیبا و تفریحی مهیج شهر مارماریس اطلاعاتی بدست بیاورید ، با راهنمای تور مارماریس شرکت آذرگشت ملکی مجری اصلی برگزاری تورهای ترکیه همراه شوید .

بازار بزرگ مارماریس

این بازار زیبا بیشتر از 1000 مغازه ی کوچک و بزرگ دارد اگر به تور مارماریس سفر کردید یه سری به این بازار زیبا و مدرن بزنید . در این مکان می توانید سوغاتی و کادوهایی زیبا مانند قالی ترک ، قهوه ترکیه ، داروهای طبی گیاهی ، ادویه جات ، چای سبز ، ظروف زیبای سرامیکی ، محصولات اصل چرمی ، عطرهای خوشبو، ساعت های دیواری و مچی ، لباس های گوناگون و همچین کیف و کفش زنانه و مردانه و جواهرات خوش طرح و بدلیجات زیبا و ارزان قیمت خرید کنید . که معمولا برندهای واقعی و معروفی نیستند ، ولی بسیار شیک و واقعی بوده و قیمت ارزانی دارد .

قلعه بزرگ تاریخی

شهر مارماریس در سال 1522 میلادی وقتی که سلطان سلیمان شاه عثمانی نیت لشگر کشی و جنگ به رودز داشت ، بنا شد تا پایگاه اصلی نظامی او و منطقه باشد . در سال 1979 میلادی ، این قلعه مرمت و بازسازی شد تا به روز اولیه خود برگردد . با هماهنگی های وزارت فرهنگ کشور ترکیه، این قلعه بزرک هم اکنون تبدیل به موزه شده است . همان زمان با ساخت و بنای این قلعه یک قلعه دیگر در بازار شهر بنا شد و یک کاروانسرای زیبا با معماری جالب عثمانی مادر سلطان سلیمان شاه بنا شد .

تور مهیج با قایق های زیبا

روزانه هزاران قایق زیبای کوچک و بزرگ از مناطق مختلف شهر مارماریس و منطقه بازار ، از اسکله های اصلی این شهر عازم دریای زیبا می شوند . تورهای مهیج زیبایی هر روز به سوی جزایر زیبا و خلیج های اطراف روانه می شوند . از معروف ترین و زیباترین جزایر میتوان به پارادایس ( نیمارا ) که روبروی مارماریس قرار دارد همچنین ترنج ، غار فسفری ، چیفتلیک و کوملوبوک ، از زیبا ترین مقاصد گردشگری در تورهای جذاب قایقی هستند .

سواحل درخشان مارماریس

در سواحل شهر مارماریس بیشتر پلاژها خیلی تمیز، دنج و راحتی کاملی دارند . این سواحل زیبا و درخشان میتواند یه لذت دنج بودن شما همراه خانواده خود را تعبیه کند . چشم انداز این مناظر ساحلی عاشقانه بسیار زیبا و دنج بوده و با مناظر کوه های سر سبز و دریای گستران آبی و تابش خورشید بسیار دلپذیر و چشم نواز مسافران و گردشگران تور مارماریس می شود .

مقبره های قدیمی و باستانی، ساحل لاک پشت ها

از سواحل زیبای این شهر می توان به ساحل لاک پشت ها که دومین ساحل زیبا و پلاژ مدرن و بزرگ کشور ترکیه است . قایق های زیبای تفریحی این پلاژ گردشگران تور مارماریس را به بازدید از سنگ ها و مقبره های بزرگ صخره ای پادشاهان ترکیه و بازدید از زیباترین حمام گلی ترکیه می برد .

پارک آبی آکوا

این پارک آبی زیبا و مدرن برای گردشگران کودک و همچنین بزرگ مهیج و بسیار جذاب است . نرخ های این پارک آبی بسیار مناسب و ارزان می باشد و بلیت برای کودکان زیر 5 سال در این پارک آبی رایگان و استفاده برای بچه های زیر 11 سال نصف نرخ تعیین شده گرفته می شود . همه سایبان های زیبای این پارک هم رایگان هستند . این پارک با توجه به موقیت ساختگی آن یک نما و چشم انداز بسیار زیبایی از شهر مارماریس دیده می شود .

خلیج زیبای بیزانسی

یک خلیج زیبا و کوچک با مناظر و چشم اندازهای زیبا با کوه های سر به فلک کشیده و دریای بی کران و آب های صاف و شفاف باعث مسحور کردن این خلیج در چشم گردشگران تور مارماریس می شود .

حمام گل و لایه

دالیان ؛ دارای حوضچه هایی بزرگ دارای آب درمانی سولفور دار می باشد که این آب را به صورت گل و مواد ته نشین شده ایجاد می کند . آن گونه که در افسانه های ترکیه آمده است این آب و گل طبی حاوی اکسیر جوانی در انسان می شود و می تواند بسیاری از بیماری های داخلی و پوستی را بهبود ببخشد . همچنین کنار این آب و گل طبی می توان لاک پشت هایی با سن چندین هزار ساله و غول پیکر را مشاهده نمود .

دریا و غواصی

در دریای این شهر زیبا آموزش غواصی برادران جالب باراکودا با آموزش مربیان کار کشته و با تجربه که بسیار هم خونگرم و صمیمی هستند به گردشگران در غواصی کردن کمک می کنند . از سراسر دنیا غواصان ماهر و درجه یک برای غواصی در نقاط کشف نشده به این منطقه ی زیبا می آیند .

محلات قدیمی شهر

محله های زیادی در شهر مارماریس وجود دارد که زیبای خاص خودش را دارد . یکی از محله های معروف این شهر محله ان است که مکانی بسیار جالب در قلب مارماریس است که در اطراف آن قلعه قرار دارد و در داخل آن دالان های سنتی و پلکانی مارپیچ به اطراف ساختمان های قدیمی سنتی و زیبا در حیاط هایی که با درهای بزرگ قدیمی وصل و خانه های سنتی یونانی ، همه ی این ها به شما احساس بودن شما در یونان را می دهند .

عضویت در خبرنامه

سامانه پرداخت آنلاین

لطفا مبلغ را در کادر زیر وارد نمایید.

مبلغ:
بابت:

نماد اعتماد و نشان ملی

logo-samandehi

جوملا فارسی