3178  |      

مناطق گردشگری دبی

دبی سومین شهر گردشگری دنیا است که خاص ترین نقاط گردشگری را ...

 

 

 

 

 

 


 

دیدنی‌ های دبی یکی از اولویت های گردشگران برای سفر تور دبی است . مساحت کشور دبی کمتر از شش درصد از خاک امارات است ؛ این شهر بعد از ابوظبی ، دومین شهر بزرگ این کشور است و با بیشترین جمعیت ، پایتخت تجاری دبی به شمار می‌رود . دبی با پیشرفت‌های اقتصادی و گردشگری باورنکردنی ‌اش توجه گردشگران جهان را به خود جلب کرده و مقصد مهمی برای تجار و توریستان تمام دنیا به شمار می‌آید ؛ دبی در سال 2007 هشتمین شهر گردشگری جهان بود . اگر چه مراکز خرید دبی به پایتخت فستیوال خرید خاورمیانه و آسیا مشهور است و به تنهایی خود بیشتر از 70 مرکز خرید زیبا و بزرگ ، مثلا دبی مال که بزرگترین مرکز خرید دبی و دنیا به شمار می رود را در خود جای داده ‌است و بسیاری از عاشقان مراکز خرید دبی به قصد خرید در شهر دبی تور دبی را انتخاب کرده و به آنجا سفر می‌ کنند ، لازم به ذکر است که دیدنی‌ های تور دبی و مراکز تفریحی آن هم در نوع خود بی‌ نظیر است . از جمله از مراکز خرید دبی و تفریحی آن می توان به سالن ‌های سرپوشیده‌ اسکی مدرن ، پارک‌های آبی بزرگ و درخشان با وسایل بازی بسیار شیک و رنگارنگ ، آسمان ‌خراش‌ های بکر و بزرگ و شهر بازی‌ های به روز دنیا می توان اشاره کرد . شرکت آذرگشت ملکی در تور دبی لحظات شاد و هیجان ‌انگیزی را برای هر گردشگران و مسافران این تور زیبا فراهم می‌کند .

آب ‌نمای شهر دبی

فواره های شهر دبی ، بزرگترین و زیباترین آب‌ نمای موزیکال جهان و یکی از معروف‌ترین دیدنی‌های تور دبی است که در دریاچه کنار‌ برج خلیفه ، با هزینه‌ ای بالغ بر چند میلیون دلار ، ساخته شده است . طول این آب ‌نمای فوق العاده 275 متر است و آب را به اندازه‌ ی ساختمان 50 طبقه ای به بالا پرت می‌ کند . هزاران نورافکن رنگی و زیبا و چندین پروژکتور با رنگ‌ های متفاوت زیبا در طراحی و ساخت این آب‌ نمای بزرگ به کار رفته است . این فواره زیبا نه تنها از تمامی زاویه های دریاچه و برخی از مراکز خرید دبی و ساختمان ‌های حاشیه این فواره قابل مشاهده ‌است ، بلکه حتی از بیش از چند کیلومتر دورتر دیده می‌شود . آب ‌نمای دبی طوری ساخته و برنامه داده شده‌ که با موسیقی‌های زیبای بی‌ کلام ، پاپ و موسیقی عربی رقص میکند . جالب است بدانید یکی از آهنگ‌ های بی کلام در این اثر ، آهنگ امواج اثر آهنگ ‌ساز معروف ایرانی می باشد . این آب نما یکی از زیباترین جاذبه های تور دبی به شمار می رود که از سوی شرکت آذرگشت ملکی در تبریز به مسافران این پکیج زیبا گمارده می شود .

دلفین بی شهر دبی

دلفین بی شهر دبی که در آتلانتیس پالم دبی واقع شده است ، بزرگترین مرکز نگهداری و نمایش زیبای دلفین در جهان و یکی از محبوب‌ ترین جاذبه ‌های تور دبی است . در این مجموعه بزرگ هرجور تفریح برای هر سن و سالی که فکرش را بکنید ، امکان ‌پذیر و موجود است . این مجموعه در کنار مراکز خرید دبی و دسترسی به اینجا راحت است . می‌توانید در آب‌های با ‌عمق کم بروید و در کنار دلفین ‌ها بایستید و یا بغلشان کنید ، کنار دلفین ها شنا و غواصی می توانید بکنید و یک عکس سلفی و یادگاری که می تواند از بهترین عکس های تور دبی برای گردشگران دبی باشد بگیرید . دلفین‌ها حیوانات خیلی مهربانی هستند و به همراه مربی دلفین ها می‌توانید حسابی کنارشان خوش بگذرانید . تمام پکیج ‌های این مجموعه بلیط و شامل دسترسی به پارک آبی آکواونچر هم هستند . این مجموعه زیبا هیجان انگیزترین قسمت تور دبی می باشد .

 

برج زیبای خلیفه

برج زیبای خلیفه با 8/829 متر ارتفاع و بلندی ، بلندترین ساختمان جهان و با 163 طبقه بیشترین تعداد طبقه را در یک برج را دار می باشد . یکی از مهم ‌ترین و اصلی ترین دیدنی ‌های دبی را در تور دبی خلق کرده است . برج خلیفه شهر دبی ، مراکز خرید مدرن و مجموعه هاب تفریحی و همچنین محلی برای تماشای اطراف را دارد که در طبقه 124 قرار گرفته است . اگر از ارتفاع ترسی ندارید تماشای مناطق اطراف برج و عکاسی از مناظر زیبا تجربه‌ ی به یاد ماندنی در تور دبی از سوی شرکت آذرگشت ملکی برایتان خواهد بود .

اسکله‌ تاریخی ابرا در بر دبی

این اسکله تاریخی در منطقه ‌ای قدیمی قرار دارد و بهترین فرصتی است برای یک تجربه سفر‌ دریایی است . 10 دقیقه سفر گردشی با قایق‌های زیبای چوبی و سنتی اسکله در آب ‌های درخشان و نیلگون خلیج همیشه فارس و سردی آب در هوای گرم و داغ دبی لذت وصف نکردنی دارد . این قایق ‌سواری از ابرا در بستکیه شروع شده و به سمت بازار پارچه‌ فروشان شهر دبی و اثرهای خلق شده هنری می ‌رود و در انتها به بازار طلا فروشان می ‌رسد . سفر دریایی این اسکله از خاطرات فراموش نشدنی جاذبه ‌تور دبی می باشد که از سوی شرکت آذرگشت ملکی به مسافران این پکیج توصیه می شود .

سافاری بیابانی دبی

در دبی بیابان‌های محافظت ‌شده ‌ای وجود دارد که شامل تپه ‌های زیبای کویری و شنی گرم با انواع گونه ‌های مختلف گیاهی ، پرندگان زیبا ، خزندگان تماشایی و پستاندارانی مانند غزال زیبای عربی . برای دیدن این مناظر زیبا در تور دبی ، تورهایی مخصوص وجود دارد تا این گردش‌ها به طبیعت شان آسیب نزند . اگر دنبال هیجان و تفریح هستید دیدن طبیعت به تک و تنهایی راضی تان نمی‌کند ، بایستی از تورهای زیبا و متنوعی باید استفاده کنید که شما را به همراه یک راننده مجرب و با ماشین شاسی بلند لوکس در تور دبی به دل صحرا می‌ فرستند تا یک لذت رانندگی در شن و بالا پایین رفتن از تپه ‌هایی که یک لذت سیر نشدنی را از نزدیک تجربه می کنید . این تورهای مهیج در سه زمان صبح ، عصر و وسطای شب برگزار می‌شوند . در این تورها بسیار زیبا ماشین شما را در جلوی ورودی مراکز خرید دبی یا هتل سوار کرده و به دل صحرا می ‌برد . در ضمن می‌توانید برای هیجانی تر کردن این تور قسمتی از مسیر را خودتان رانندگی بکنید . شتر سواری در بیابان ، اسکی روی شن و ماسه و صرف کردن ناهار یا شام لوکس هم بخشی از جاذبه ‌های این تور در تور دبی می باشد . پیشنهاد شرکت آذرگشت ملکی به شما این است اگر به دبی رفتید این تورها را تجربه کنید که در نوع خود در جهان بی نظیر هستند .

باشگاه گلف امارات

باشگاه زیبای گلف امارات در سال 1988 تاسیس شده و زمین ‌های بین‌المللی بسیار زیبایی در خود جا داده است . زمین گلف زیبای این باشگاه 36 حفره دارد و نوع آن تمام چمن می‌ باشد . امکان گلف بازی کردن شما در این باشگاه هم در روز و هم در شب زیبا برای مسافران تور دبی وجود دارد . علاوه بر گلف بازی می‌ توانید ورزش‌های مهیج دیگری را همچون تنیس ، بدنسازی فیتنس و اسکواش را تجربه کنید . در این باشگاه زیبا و بزرگ امکاناتی همچون مراکز خرید دبی فروشگاه لوازم ورزشی برند دار، فود کورد ، برگزاری مراسمات گوناگون و مدرن در مراکز روباز و یا سرپوشیده ، مدرسه آموزشی مدرن گلف هم وجود دارد . دوره‌ های مختلف و زیاد آموزش گلف هم در این مجموعه اجرا می‌شود که توسط مجله بین المللی و جهانی فدراسیون گلف به عنوان یکی از 100 دوره‌ آموزشی برتر گلف در جهان شناخته می شود . همه ‌ی این ها دست به دست هم باشگاه زیبای گلف امارات را تبدیل به یکی از پر بازدید کننده ترین دیدنی ‌های تور دبی تبدیل کرده است .

پارک آبی بزرگ وایلد وادی

پارک بزرگ وایلد وادی یا وادی وحشی ، پیشرفته ‌ترین و به روز ترین پارک آبی جهان و یکی از محبوب ‌ترین و پر بازدید ترین دیدنی ‌های تور دبی در دبی است که بین هتل برج ‌العرب زیبا و هتل ساحلی جمیرا بزرگ واقع شده است . این پارک بزرگ و مدرن روباز با امکان خوب سرد و گرم کردن آب در فصل ‌های سال ، داشتن سرسره‌ های بسیار بزرگ و زیاد ، دو ماشین زیبای موج ‌سواری مصنوعی و بزرگ‌ ترین ، هیجان انگیزترین و بلندترین سرسره‌ آبی زیبای دنیا مردم را از هر سالی به خود جذب می ‌کند . جلوی در ورودی این مجموعه ، آبشاری 18متری وجود دارد که هر 10 دقیقه یبارآب را با فشار بسیار زیاد به بیرون پرتاب می ‌کند . علاوه بر این‌ها ، محل های ویژه‌ ای برای بچه ‌ها با چندین نوع بازی زیبای آبی ، بزرگترین و هیجان انگیزترین استخر موج ‌دار خاورمیانه و آسیا که موج‌هایی با ارتفاع 2 متر در چند شکل مختلف ایجاد می‌کند ، رودخانه ‌ای که در این مجموعه هست به طول 360 متر که می ‌توانید با تویوپ‌های رنگی زیبا و مخصوصی روی آن شناور باشید و گفتنیست که سرسره‌ های خانوادگی بخشی از امکانات زیبای پارک وایلد وادی است . محیط اطراف پارک و شخصیت‌های این مجموعه را از روی کارتون قدیمی سند باد و کاراکترهای زیبای دوست ‌داشتنی‌ طراحی کرده ‌اند . این پارک آبی دارای چندین رستوران مجلل و مغازه ‌های زیبای یادگاری فروشی هم هست که میتواند بهترین لحظه هارو در تور دبی برای شما رقم بزند .


پیست اسکی مدرن دبی

این پیست بزرگ سرپوشیده‌ اسکی زیبا از مشهورترین جاذبه های دبی برای گردشگران تور دبی است که در مرکز خرید امارات مال قرار دارد و سومین پیست بزرگ اسکی سرپوشیده‌ جهان است . پیست اسکی بسیار شیک دبی با دیوارهای شیشه ‌ای ، مجسمه ‌های زیبای یخی ، تپه های‌ سورتمه ‌سواری ، زمین بازی زیبای کودک و مسیر 400 متری مخصوص اسکی این مجموعه شبیه یک سرزمین افسانه ای و عجایب برفی جهان است . اگر تا به الان اسکی نکرده ‌اید جای نگرانی برای گردشگران تور دبی نیست ؛ اینجا توسط مربی ها و مدرسین مجرب اسکی ، آموزش مجانی برای مسافران تور دبی هم تدارک دیده ‌اند . اما علاوه بر همه ی جذابیت های اینجا شاید جالب ‌ترین ویژگی پیست اسکی دبی پنگوئن‌ های برفی زیبای آن است که گردشگران مخصوصا بچه ‌ها را حسابی هیجان ‌زده می‌ کنند .

پارک الممزردبی

این پارک بسیار خوش‌ منظره با زیبا به مساحت ده‌ ها هکتار، یکی از جواهرات پنهان و محبوب‌ ترین جاذبه تور دبی است . پارک الممزر دبی در امتداد دماغه‌ کوچک و در دهانه‌ خور الممزر مدرن قرار گرفته است و در خلیج کوچکی در مقابل شارجه واقع شده است . ساحل‌ های درخشان شنی سفید رنگ و بسیار دوست‌ داشتنی ، استخر شنای بزرگ و باربی کیو به همراه فضاهای بزرگ باز مخصوص بچه ‌ها و زمین ‌های بازی زیبا ، کلبه‌های ییلاقی سنتی ، دکه‌های اغذیه ‌فروشی ، آمفی ‌تئاتر های بزرگ ، زمین چمن نرم برای پیک ‌نیک و ساحل زیبا و درخشان سرپوشیده فراهم شده است . بیشتر فضای پارک را چمن و سبزه و درخت‌ های نخل بزرگ و نارگیل پوشش داده و جای خوبی برای گذراندن چند ساعت در کنار دوستان و خانواده و بازی با بچه‌ها در تور دبی در کنار ساحل و فضای بزرگ پارک است.

آکواریوم زیبای دبی

آکواریومی بزرگ به طول 51 متر، عمق 20 متر و ارتفاع 11 متر با مخزن بزرگی بالغ بر ۱۰ میلیون لیتر آب ، در طبقه‌ همکف مرکز خرید دبی مال و بزرگترین آکواریوم زیبای جهان است . نمایش بیش از هزاران جانور اقیانوسی و صدها کوسه و تعدادی سفره ‌ماهی باعث آمدن بیشتر گردشگران تور دبی به این مرکز خرید دبی و دیدن آکواریوم دبی از نزدیک می شود . بخش عظیمی از این آکواریوم زیبا را می‌توان به صورت رایگان و مجانی از داخل مرکز خرید دبی دید ولی اگر دوست دارید بیشتر از آنجا اشنا بشید و لذت ببرید ، وارد یک تونل آکواریوم در عمق 11 متری آن بشوید و در حالی اطراف شما مملو از ماهی فرا گرفته‌ از میان آکواریوم در تونل عبور کنید . ولی اگر دلتان بخواهد می ‌توانید به کمک غواصان این مجموعه وارد آکواریوم شوید و از نزدیک در کنار کوسه ‌های آکواریوم عکس گرفته و یکی از بی‌نظیرترین تجربه‌های زندگیتان را در تور دبی به همراه خانودتان داشته باشید.

 برای اطلاع بیشتر از تور دبی و فستیوال خرید دبی به کانال تلگرامی ما بپیوندید . azargashtmaleki@

عضویت در خبرنامه

سامانه پرداخت آنلاین

لطفا مبلغ را در کادر زیر وارد نمایید.

مبلغ:
بابت:

نماد اعتماد و نشان ملی

logo-samandehi

جوملا فارسی