3178  |      

دبی ؛ بهترین مراکز خرید دنیا

متمرکز شدن بهترین مراکز خرید دنیا در شهر مدرن دبی ...

 

 

 

 

 

 


 

در شهر دبی از صبح تا ‌شب می‌توان در مراکز خرید این شهر چرخید و فروشگاه هارو دید و خرید کرد ؛ برای همین است که همیشه دبی بیشترین مسافران عاشقان خرید را دارد . به خاطر بازارهای شیک و مدرن و مراکز خرید زیبا ، به شهر دبی مرکز خرید آسیا می‌گویند . مراکز خرید دبی در تور دبی صرفا به عنوان جایی برای خرید ساخته نشده‌اند ، بلکه هدف مردمان این شهر ساخت نمونه‌ ای کوچکی از شهری است که فرهنگ عرب را هم معرفی کند و هر گردشگری بتواند یک روز کامل را در آنجا سپری کند . به غیر از جشنواره‌ خرید دبی ، که در ژانویه به مدت یک ماه برپا می شود ، در هر وقت دیگر سال هم مراکز خرید دبی متنوع با قیمت‌های بسیار خوب و حراج ‌های فصلی پی در پی ، آماده ‌اند تا گردشگران تور دبی را با دست پر و جیب خالی به شهر خود راهی کنند . به دور نیست که تمام سفر شما به این شهر پر از گردشگر ، در مراکز خرید زیبای دبی بگذرد ، به قدری تعداد مراکز خرید زیاد است و فروشگاه‌های متعددی دارند که باعث شده دبی از شهرهای توریستی جهان شناخته شود . به گفته لیدر های شرکت آذرگشت ملکی در یک مسیر کوتاه در عرض پنج تا ده دقیقه قدم زدن حتما یک مرکز خرید زیبا می‌بینید و برای دیدن همه ‌ی مراکز خرید تور دبی آن ‌ها قطعا وقت کم می‌آورید .

مرکز خرید دبی مال

مرکز دبی‌ مال ، معروف‌ترین و پررفت و آمدترین مرکز خرید در توردبی است که از فروشگاه ‌ها و مغازه ‌های مدرنی که همه چیز می‌فروشند، از مواد خوراکی و فست فود گرفته تا لباس و زیورآلات خاص . مرکز خرید دبی مال یک زمین اسکیت یخی دارد که حتی اگر اهل اسکیت نباشید ،‌ بد نیست به آنجا سر بزنید و اسکیت‌ سواری گردشگران را تماشا کنید . آکواریومِ های بزرگ دبی مال هم خیلی مدرن و بی‌ نظیری هستند مخصوصاً که کمک می ‌کند که حوصله ‌ی بچه‌ ها از خرید کردن و قدم زدن در مرکز خرید سر نرود . سینما ، زمین بازی بزرگ برای کودکان ، بانک‌ های مختلف جهانی و فواره‌ های بزرگ با موسیقی دیدنی از جاذبه‌های دیگر این مرکز خرید هستند . در سال 2012 مرکز خریددبی مال با حدود 65 میلیون نفر بازدید کننده ، شلوغ ‌ترین مرکز خرید و تفریح در دبی و جهان بوده است . پیشنهاد شرکت آذرگشت ملکی برای فستیوال خرید در تور دبی این مرکز خرید زیبا و مدرن است .

مرکز خرید زیبای ابن بطوطه

ابن‌ بطوطه برگرفته از نام همان جغرافی دان و جهانگرد معروف عرب است ؛ ابن بطوطه بازاری است با شش تیمچه ‌ی بزرگ که سبک معماری این تیمچه ها از حال و هوای سرزمین‌هایی است که ابن بطوطه به آن‌ها سفر کرده ‌ و شامل تیمچه ‌های بزرگ مانند : مصر، هند ، چین ، اندلس ، پاریس و تونس می‌شوند . هر یک از این تیمچه ‌ها به یک نوع از محصولات اختصاص داده شده است . به طور نمونه تیمچه ‌هند آخرین مدل لباس و کفش را از برندهای معروف و شناخته شده جهان عرضه می ‌کند یا تیمچه‌ مصر محصولات ورزشی با برندهای معروف را می‌فروشد . پیشنهاد شرکت آذرگشت ملکی به شما این است که بهتر است در ابتدا نقشه و اطلاعات کامل این مجموعه را از باجه ‌های اطلاعات دریافت کنید تا در انتخاب مسیر تردید نداشته باشید . در فود کورت های این مرکز خرید زیبا هم انواع غذاهای هندی و چینی ، فست ‌فودها و کباب‌ها و میان ‌وعده‌های خوشمزه را میتوان پیدا کرد . این مرکز خرید بزرگ مراکز تفریح برای کودکان به اسم کید سیتی و سینمای بزرگ هم دارد که باعث می‌شود بچه ‌ها هم از خرید کسل نشوند . مرکز خرید ابن بطوطه از مراکز خرید بزرگ تور دبی و خیره ‌کننده و محبوب دبی است که حتما در تور دبی به دیدنش می ‌ارزد .

مرکز خرید مدرن امارات

مرکز خرید امارات با معماری زیبا و باشکوه خیره‌ کننده ‌اش با شعبی بیش از 560 برند جهانی شامل فروشگاه ‌های زنجیره ‌ای بزرگ از جمله هایپر مارکت کارفور و فروشگاه‌ های لباس طراحان مد ، لوازم ورزشی برند دار، لوازم الکترونیک به روز دنیا و لوازم خانگی مدرن و شیک از جاهایی است که حتما باید برای دیدنشان چند ساعتی وقت بگذارید . مسلما اگر با خانواده ‌تان به تور دبی سفر کرده اید ، یقین داشته باشید که امکانات خرید و تفریحی اینجا همه‌ اعضای خانوادتان را ، با هر سن و هر سلیقه‌ای ، راضی نگه می دارد . این مرکز خرید دارای چند سالن سینما بزرگ و سه بعدی ، اولین سالن بزرگ سرپوشیده‌ اسکی در شهر دبی به نام اسکای دوبای ، مرکز تفریحی مجیک پلانت با سالن ‌های به روزدنیای بولینگ و بیلیارد و چندین استخر بزرگ و انواع وسایل بازی و بیش از 90 کافی شاپ و رستوران های جهانی است . پیشنهاد شرکت آذرگشت ملکی برای دسترسی به این مرکز خرید بزرگ استفاده از ایستگاه مترو کنار این مرکز خرید در تور دبی است .

مرکز خرید دیره سیتی سنتر

هر چند که در تور دبی مراکز خرید بزرگتر و زیباتری پیدا می ‌کنید ، اما این مرکز خرید به خاطر نقشه زیبا و معماری خاص و مغازه ‌های بزرگ و به روز دنیا برای خیلی‌ها جذابیت بیشتری دارد . دراین محل همه ‌جور مغازه ‌ای می توانید پیدا می‌کنید ؛ از فروشگاه ‌های بزرگ و برندهای معروفی مثل اچ اند ام ، آدیداس ، آرمانی ، بیبی شاپ ، بوسینی ، دیور، گپ و زارا گرفته تا مغازه‌های کوچک و شیک مستقلی که فرش‌های بزرگ نفیس ، سوغاتی های زیبا و هنرهای تجسمی دستی می‌فروشند . به جز این‌ها ، شعبه ‌ای از فروشگاه آی کیا و نمایشگاه ‌های زیبای خودرویی تویوتا و لکسوس و همچنین شعبه ‌ای از هایپر مارک کارفور و سینما با یازده سالن نمایشی زیبا هم اینجا میتوان پیدا کرد . این مرکز خرید زیبا گردشگران زیادی از تور دبی رو که از سوی شرکت آذرگشت ملکی به دبی سفر میکنند را دارد .

مرکز زیبای دبی مارینا مال

مرکز دبی مارینا مال به خاطر نزدیک بودن به ساحل زیبای دبی ، فضایی بی نظیر و چشم ‌انداز زیبا ، چه در دل شب و چه در طول روز دارد . اینجا به بزرگی مرکز خرید امارات یا دبی مال نیست ولی در نوع مراکز خرید دیگر دبی بزرگ است ؛ در مرکزدر چهار طبقه و در فضایی بزرگ و بسیار شیک میزبان بیش از 130برند برتر دنیا است . اما در اصل رستوران ‌ها و کافه ‌های روباز و مشرف به ساحل زیبایش برای صرف غذا یا قهوه ‌ای دل چسب بسیار عالی هستند . خیلی از گردشگران تور دبی می ‌گویند اینجا مرکز خرید گرانی است با این حال از شلوغی دیوانه ‌کننده‌ مراکز خرید دبی در تور دبی دیگر خسته شده باشید ، یا دنبال مرکز خریدی زیبا در نزدیک دریا درخشان بگردید ، مرکز خرید دبی مارینا مال گزینه مناسبی برای شما است . هتل پنج ستاره زیبای مارینا هم برای اقامت گردشگران تور دبی ، درست در کنار این مرکز خرید قرار دارد . برای رزرو این هتل با همکاران ما در شرکت آذر گشت ملکی تماس حاصل فرمایید .

مرکز خرید مدرن میردف

این مرکز خرید با معماری داخلی بسیار زیبا که خبری از شلوغی در آن نیست ؛ اگر می‌خواهید با خیال آسان خرید کنید و گرفتار شلوغی های مراکز خرید دبی نشوید ، مرکز خرید میردف را نباید در تور دبی از دست بدهید . 465 مغازه در این مرکز خرید وجود دارد که بیشتر آنها از برندهای معتبر جهانی هستند و انواع لباس ، کفش ، طلا و جواهرات زیبا ، لوازم آرایش با برندهای معروف دنیا را به فروش می ‌رسانند . در بخش تفریحات این مرکز خرید زیبا در تور دبی سالن بولینگ بزرگ ، سینمای ۴ بعدی جذاب ، شهربازی مجیک پلانت ، سالن سنگ ‌نوردی بزرگ ، سالن فوتبال شیک و همچنین بخشی برای نگهداری از کودکانی که حوصله خرید در تور دبی را ندارند در نظر گرفته شده است . در آخر می‌توانید در بیش از 80 رستوران مجلل و کافه های زیبا‌ این مرکز خرید استراحت کرده و غذا بخورید . شرکت آذر گشت ملکی یاد آور می شود که مرکز خرید میردف کمی از مرکز شهر دور است .

دبی فستیوال سیتی بزرگ

مرکز خرید دبی فستیوال سیتی یا همان شهر جشنواره ای خرید دبی . دبی فستیوال سیتی از آن مرکز خریدهایی است که اگر در تور دبی قصد خرید هم نداشته باشید ارزش دیدن و گشتن این مرکز خرید زیبا دارد . این مرکز هم به فرودگاه بین‌ المللی دبی بسیار نزدیک است و هم به منطقه دیره ، مرکز تاریخی شهر . این مرکز خرید بزرگ و زیبا در واقع یک شهر زیبا و تمام ‌عیار است که معماری مدرن و به روز خیره ‌کننده ‌اش را با آب ‌نما های شیک و زیبا و گیاهان طبیعی بزرگ کامل‌ کرده‌اند . رستوران ‌های مدرن و کافه ‌های بسیار شیک اینجا را می ‌توانید کنار آب ‌راهه ‌ایی که همسایه ‌ی این مرکز خرید زیبا در تور دبی است پیدا کنید و کمی زیر سایه ‌بان‌های جذاب بنشینید و هوای تازه تمیز دبی را تنفس کنید ؛ چیزی که در خیلی از مراکز خرید دبی در تور دبی حکم کیمیا و درخشان را دارد. اینجا فروشگاه بزرگ با‌ برندهای معروفی مثل اسپریت ، آی کیا ، مارکز اند اسپنسر، نیویورکر، نایک ، آدیداس ، کلارکز ، کانورس ، پاریس هیلتن ، تگز و تامی را هم می توان دید . تور فستوالی خرید دبی یه تور خرید بسیار خاطره انگیز که از سوی شرکت خدمات مسافرت آذرگشت ملکی در تبریز به عاشقان خرید ابلاغ میشود برای اطلاع از پکیج مهیج تور دبی با همکاران ما در این شرکت تماس حاصل فرمایید .

 

 برای اطلاع بیشتر از تور دبی و فستیوال خرید دبی به کانال تلگرامی ما بپیوندید . azargashtmaleki@

عضویت در خبرنامه

سامانه پرداخت آنلاین

لطفا مبلغ را در کادر زیر وارد نمایید.

مبلغ:
بابت:

نماد اعتماد و نشان ملی

logo-samandehi

جوملا فارسی