3178  |      

مرکز خرید باتومی یک تفریح هزار خاطره

مراکز خرید باتومی ؛ یک تفریح فوق العاده برای عاشقان خرید ...

 

 

 

 

 

 


 

خریدکردن صرفاً یک عمل برای رفع نیازهای امروزی بشر نیست بلکه تفریحی است که بیشتر مردم از آن لذت می‌برند . گشت و گذار در میان مغازه ‌ها و پاساژها و فروشگاه های بزرگ ، چانه ‌زندن بر سر قیمت اجناس یکی از بخش‌های اساسی این تفریح و سرگرمی زیبا است . اگر مراکز خرید بزرگ و زنجیره ای در محل سکونت شما کم باشد یا اینکه در طول ماه های گذشته همه ی آن‌ها را گشته باشید ، بی ‌تردید رفتن به مراکز خرید دیگر شهرهای بزرگ توریستی فرصت خوبی خواهد بود برای تفریحی جدید در شهرهای جدید . در بسیاری از شهرها ، مانند تبریز فاصلۀ میان دو مرکز خرید از هم را چیزی پر نکرده جز ترافیک و دود غلیظ اما فکرش را بکنید که پس از خروج از مراکز خرید بتوانید وقتتان را به تماشای ساختمانی بپردازید که از مغز خلاّق معماران بزرگ و توانمند بیرون آمده است . پس در تور گرجستان شهر باتومی را از دست ندهید ! چون چهره جدید شهر باتومی شما را خیره به خود خواهد کرد . شرکت آذرگشت ملکی در تور گرجستان مراکز خرید باتومی گرجستان را به شما معرفی می کند .

 

 

باتومی

شهر باتومی دومین شهر بزرگ گرجستان است که در ساحل زیبا و درخشان دریای سیاه و در جنوب غربی کشور گرجستان واقع شده است . در تور گرجستان شهر باتومی ، به سبب آب‌ وهوای چندین فصلی و متنوعش ، یکی از مقصدهای اصلی گردشگران و توریستی است . جالب است بدانید که باتومی خواهر خوانده شهر اراک در ایران است . در این سال های اخیر چهره باتومی بسیار تغییر کرده و ساختمان‌ها و هتل های بسیار بلند و مدرنی در نواحی مختلف آن آسمان خراشیده اند . برای شناخت بهتر از تور گرجستان با همکاران ما در شرکت آذرگشت ملکی تماس حاصل فرمایید .

 

مراکز خرید باتومی

شرکت آذرگشت ملکی مفتخر آشنایی شما از مراکز خرید مدرن شهر باتومی گرجستان است که این مطلب یه آشنایی مختصری در مورد مراکز خرید شهر در تور گرجستان باتومی است .

متروسیتی فوروم

‌مترو سیتی فوروم یکی از بزرگ‌ ترین مراکز خرید مدرن و شیک در باتومی است . این مرکز خرید علاوه بر فروشگاه ‌های بزرگ و متنوع و برند های جهانی دارای فضای بزرگ شهر بازی برای بچه‌ها ، سینما بزرگ و سالن بولینگ بسیار شیک است . شرکت آذرگشت ملکی مرکز خرید مترو سیتی فوروم را در تور گرجستان به مسافران خود توصیه می کند .

 

مرکز خرید بزرگ باتومی

مرکز خرید باتومی در مرکز شهر است و از این نقطه شهر می ‌توانید به ‌راحتی و آسانی به هر کجای باتومی دسترسی داشته باشید . اگر ساکن هتل در باتومی باشید که در دل این مرکز خرید است ، می ‌توانید از استخر بسیار زیبا و بزرگ و سالن سونای مدرن و جکوزی و باشگاه فیتنس این مرکز بهره ‌مند باشید . در اطراف مرکز خرید باتومی یک بازار سنتی هم هست که شاید خریدی ارزان ‌تر برای شما در تور گرجستان رقم بزند .

 

بازارهای فروش جواهرات خاص در باتومی


بازار Universal Stock و Gold Stock که به ‌ترتیب در خیابان‌های آوریل و لِرمونتتوی واقع شده‌ اند بازارهای مخصوص فروش جواهرات زیبا و بسیار مجلسی ‌شهر باتومی برای گردشگران تور گرجستان است .


مرکز تجارتی مسکو

مرکز تجارت جهانی مسکو ، که در خیابان 132 پوشکینی باتومی واقع شده است ، می ‌توانید با قیمتی مناسب پوشاک و لوازم خانگی زیبایی را تهیه کنید . در تور گرجستان از تبریز از تبریز مرکز تجارتی مسکو یکی از گشت های شهر باتومی در نظر گرفته شده است .

 

 

مرکز خرید فرودگاه بین‌المللی باتومی

فرودگاه بین المللی باتومی فروشگاهی با محصولات زیبا و متنوع از برندهای شناخته ‌شده جهان و مهم ‌تر از همه ، معاف از مالیات‌های زیاد گمرکی می باشد . این فروشگاه ها پس از قسمت کنترل پاسپورت‌ ها در فرودگاه قرار دارد و 24 ساعته در خدمت گردشگران این شهر زیبا می باشد . این مرکز خرید در تور هوایی گرجستان از تبریز در رزرمه بازدیدی این تور قرار گرفته است .

 

بازارهای سنتی باتومی

در بازار‌های سنتی شهر باتومی هر کالایی را ممکن است فکرش را هم نکنید پیدا کنید . بازار اصلی و سنتی این شهر توریستی خوپا بازار نام دارد که در مرکز این شهر قرار دارد و دسترسی مسافران تور گرجستان به این بازار راحت و آسان است .

 

 به کانال تلگرامی ما بپیوندید . azargashtmaleki@

عضویت در خبرنامه

سامانه پرداخت آنلاین

لطفا مبلغ را در کادر زیر وارد نمایید.

مبلغ:
بابت:

نماد اعتماد و نشان ملی

logo-samandehi

جوملا فارسی