3178  |      

لذت خرید در تفلیس گرجستان

مراکز خرید تفلیس گرجستان ؛ یک لذت خرید تکرار نشدنی

 

 

 

 

 

 

یکی از لذت بخش ترین قسمت های هر سفری خرید است ، در تور گرجستان نیز می توانید از مراکز خرید لوکس این کشور نیز خرید کنید .

این در حالی است که مطالعات پژوهشگران نشان داده است که افرادی که برای خرید کردن بیرون می روند ، به نسبت انسان های دیگرعمر بیشتری می کنند .

بازار بزرگ درای بریج شهر تفلیس

بازار بزرگ درای بریج تفلیس یکی از بهترین مرکز خرید های گرجستان است ، یک بازار عالی برای خریدن لوازم ریز و درشت قشنگ و دیدنی و همچنین مجموعه‌های جالب از آثار هنری هنرمندان ، آکاردئون های زیبا ، سماور و لوازم برقی گرفته تا ظروف چینی ، شیشه‌ای و فلزی می باشد .

نکته‌ بسیار مبهوت کننده سن و سال فروشندگان درای بریج مارکت است ، آن‌ها محلی و از نظر سنی پیر می باشند . بازار درای بریج مهمترین مرکز خرید گرجستان و شهر تفلیس در تور گرجستان به شمار میرود .

جورجیان سوونیرز

خرید کردن از بازارهای گرجستان تازگی و ویژگی های منحصر به فرد دارد . جورجیان سووِنیرز یکی از مراکز خرید شهر تفلیس است که در این مجموعه بعضی از اجناس سر و شکل خوبی ندارند ، اما مجسمه‌های هنری زیبا ، عروسک‌ها و عروسک های خیمه شب بازی مخصوص گرجستان و بطری های شراب تزئینی را در تور گرجستان میتوان در این بازار یافت .

تبلیسی مال

اصلی ترین مرکز خرید گرجستان که مردم گرجستان بسیار آن را می پسندند ، تبلیسی مال گرجستان در منطقه دیدی دیقومی واقع شده است . تبلیسی مال یکی از پروژه های اماراتی است که توسط شرکت راکین امارات اجرا شده است .

مرکز خرید جدید الاحداث تفلیس نمادی از طرح جدید و مدرن توسعه این شهر در تور گرجستان است . این مرکز خرید لوکس ، تفریح و سرگرمی و فروشگاه هایی با برندهای جهانی را در خود می بیند ، برندهایی مانند زارا ، گپ ، تاپ شو، برشکا ، ماسیمو دوتی و ... این مرکز دارای سینمای بزرگ ، استخر و سونا ، محل بازی و سرگرمی برای کودکان و فوت کورد می باشد . پارکینگ تبلیسی مال برای بیش از 3200 خودرو ظرفیت دارد . در حالی که بخشهایی از تفلیس مانند روستاولی ، خیابان پکینی و مرجان شویلی بطور سنتی و محلی مرکز خرید و تجارت بوده اند و بیشتر مسافران تور گرجستان پیاده و قدم زنان را هدف گرفته اند . تبلیسی مال یکی از مدرن ترین و بهترین مراکز خرید گرجستان محسوب میشود .

فروشگاه جی ان بی وای

  
جی ان بی از مخفف شعار این شرکت برگرفته است . شعار معروف این فروشگاه که میگوید ، فقط خودت باش . در اصل چگونه میتوانیم در دنیای مد چشم نوازترین باشیم ؟ اینکه خودت باشی ، این ایده روانشناسی است که در تمام جزئیات لباس هایی که این مرکز خرید مدرن تولید میکند ، رعایت میشود

در لباسهای مخصوص خود که شامل لباسهای تغییر و تحول یافته طراحان با قابلیت های لباسهای مدرن و شیک دوست داشتنی است ، که تبلور یافته است . در تمامی محصولات این مرکز خرید می توان بهترین نوع جنس هارو مانند : پنبه ، الیاف گیاهی ، کنف ، ابریشم و پشم را مشاهده کرد . این تولیدات و فرایند های راحت باعث میشود که شما احساس راحتی و مدرن بودن را در خود احساس کنید و خیلی طبیعی آراسته به نظر برسید . سبک این فروشگاه بزرگ طراحی مدرن و مد روز صنعتی است . این فروشگاه مشتری های خاصی در تور گرجستان از تبریز دارد .

بازار واگزال

مردم کشور گرجستان ، خرید از بازار واگزال را به سایر بازارهای این کشور ترجیح می دهند . واگزال نام محلی است و در واقع واگزال در زبان روسی به معنی راه آهن است واگزال یکی از بهترین مراکز خرید گرجستان و تور گرجستان می باشد . این مرکز خرید بزرگ هم ، بعلت اینکه در کنار خط راه آهن اصلی شهر قرار دارد به این نام خوانده می شود . شما به راحتی می توانید از طریق مترو و اتوبوس به این مرکز خرید دسترسی داشته باشید . این مکان بزرگ برای خرید کلیه وسایل از جمله پوشاک ، مواد غذایی ، بازار میوه و تره بار ، بازار طلا ، بازار چوب و لوازم جانبی چوب ، وسایل منزل و ... پاساز های چند طبقه این مرکز خرید ، پاساژهای مسطح تونلی شکل با معماری سنتی و سقف زیبا با وجود فروشگاههای برند دار با قیمت های مناسب از بهترین بازارهای گرجستان در تور گرجستان به شمار میرود .

Art Flora Design

بزرگترین مرکز عرضه گل و گیاه در گرجستان و شهر تفلیس می باشد .

در این محل بهترین گل و گیاه هدیه ای به عنوان خدمات در تور گرجستان عرضه می گردد . گلفروشان این مرکز خرید اطلاعات جالبی راجع به هر گل و گیاه و شرایط نگهداری آن در محیط و در عرض چند دقیقه ارائه میکنند تا شما انتخاب وسیعی بین کوچکترین گیاه تا بزرگترین گیاه میتوانید داشته باشید . از خدمات دیگر این مرکز میتوان به طراحی منزل با گیاهان آپارتمانی ، باغچه ای ، خدمات مربوط به عروسی ها و یا هر مکانی که شما احتیاج به گل داشته باشید ، میباشد .

میدان 91 گرجستان

میدان 91 گرجستان مشهورترین میدان گرجستان و تفلیس می باشد . این میدان قدیمی‌ترین فرش ‌فروشی قفقاز است که پر از فرش ، سماور ، مفرغی‌جات و همچنین لباس‌های سنتی و محلی ، عتیقه ‌جات از سرتاسر گرجستان در تور گرجستان است . اگر دوست داشته باشید از سوغات گرجستان خرید کنید این بازار و میدان بزرگ بهترین مکان است .

مرکز خرید کید استایل تفلیس

از معروفترین مراکز خرید گرجستان ، مرکز کید استایل است . در تفلیس قدیم ، تمام لباسهای بچه گانه در مغازه های زیبا و مدرن به نمایش گذاشته شده اجناسی همچون کلاه ، شال ، جوراب ، فرش بچه و مخصوصاً اسباب بازی بزرگ و شیک وجود دارد . قیمت مناسب و طراحی زیبا یکی از عوامل موفقیت این مارک در گرجستان و تور گرجستان شده است . اسباب بازی در این مرکز خرید اولویت اول را به خود اختصاص داده است . اسباب بازی های جالب و درجه یک این مرکز میتواند دوران بچگی هر فرد و مسافر تور گرجستان را به سرگرم کننده ترین دوران این فرد تبدیل کند . این اسباب بازی ها ایمن و جذاب ، شیک بوده و قابلیت بالا بردن استعداد و توانایی های بچه ها را دارند .

 

 

برای اطلاعات بیشتر در خصوص تور نوروزی گرجستان به کانال تلگرامی ما بپیوندید . azargashtmaleki@

عضویت در خبرنامه

سامانه پرداخت آنلاین

لطفا مبلغ را در کادر زیر وارد نمایید.

مبلغ:
بابت:

نماد اعتماد و نشان ملی

logo-samandehi

جوملا فارسی