3178  |      

باکو ؛ جشنواره برندهای جهانی

مراکز مدرن خرید باکو ، میزبان برندهای بین المللی ....

 

 

 

 

 

 

 

 


شهر باکو تا یک دهه پیش مقصد خرید مهمی در تور باکو نبود و بیشتر به خاطر جاذبه‌های گردشگری تاریخی‌ معروف خود بود . اما در این چند سال اخیر کنار برج ‌ها و آسمان‌ خراش ‌های لوکس و مدرن ، کلی مراکز خرید بزرگ و لوکس هم در آن ساخته شده است که دل مسافران و توریست‌های عاشق خرید کردن را به خود می‌برند . جشنواره برندهای بین‌المللی در باکو شعبه و نمایندگی هایی دارند که بیشترشان را توی مرکزخریدهای باکو می توانید پیدا ‌کنید . از برندهای معروف کشور ترکیه تا برندهای اروپایی و آمریکایی مدرن و به روز . خرید در شهر باکو یکی از لذت‌های دلچسب سفر تور هوایی باکو از تبریز و یک تجربه کامل و فراموش نشدنی است . لباس‌های مرغوب و برند دار جهانی می‌خرید ، آخرین فیلم‌های سینمایی اکشن و کمدین دنیا را تماشا می‌کنید ، از رستوران‌ها و کافه‌های متنوع سنتی و مدرن مراکز خرید باکو لذت می‌برید ، به همراه بچه‌ها و خانوادتان در شهربازی‌ها یا زمین‌های بازی بسیار زیبا خوش می‌گذارنید به یقین میتوان گفت که مراکز خرید باکو از جاذبه هایی که در تور باکو نباید از دست داد. خرید در تور باکو یکی از بهترین خاطره‌های شما از سوی شرکت آذرگشت ملکی در تور هوایی باکو از تبریز خواهد شد .

 

 

مرکز خرید 28 مال

مرکز خرید 28 یکی از محبوب‌ترین مرکز خریدهای تور باکو است که پاتوق شبانگاهی خیلی از محلی‌هاست . کنار مرکز خرید ایستگاه مترویی به اسم 28 مه قرار گرفته که دسترسی به مرکز خرید را خیلی راحت و آسان کرده و اسم این مرکز خرید زیبا و بسیار شیک هم از همینجا عطف گرفته است . ساختمان 28 شیک و مدرن است و توی پنج طبقه‌اش حدود 70 برند بین‌المللی و محلی میتوانید پیدا می‌کنید.برندهای جهانی که در کشورمان طرفداران زیادی هم داریم مثل گپ ، مانگو ، ماسیمو دوتی ، زارا و نکست همگی را میتوان در این مرکز خرید مشاهده کرد . مرکز خرید 28 مال کلی کافه و رستوران محلی را در خود گنجانده است که غذاهای خوشمزه باکو را میتوانید از آنها بخواهید . لازم به گفتن است که محبوب‌ترین سینمای باکو را هم در خودش جای داده است .

مرکز خرید مترو پارک

در تور باکو گذرتان به خیابان تبریز که بیفتد ، درست رو به روی ایستگاه متروی نریمان اف ، مرکز خرید مترو پارک را خواهید دید که قبل از هرچیز نمای جالب و بسیار شیک مدرنش توجه آدم را به خود جلب می‌کند . اینجا هم یکی از بهترین مراکز خریدهای باکو در تور هوایی باکو از تبریز است و پر از برندهای جهانی است . اگر یکی از برندهای محبوبتان را در مرکز خرید 28مال پیدا نکردید ، اینجا حتما پیداش می‌کنید . مترو پارک حدود ۶۰مارک پوشاک دارد : بنتون ، سیسلی ، مانگو ، پینک ، ورا مودا و خیلی برند های دیگر که دیدن فروشگاه‌های مدرن و بسیار شیک در تور باکو آدم را به هیجان می‌آورد . طبقه پنجم و ششم مرکز خرید مترو پارک هم مخصوص بچه‌هاست : زمین بازی هپی لند ، بولینگ و یک کلاب نت مجهز . برای خرید از برندهای تخفیف ‌دار درتور هوایی باکو از تبریز ، باید اواخر فصل به مترو پارک بروید.

 

مرکز خرید پارک بلوار

مسافران تور باکو بلوار باکو را که حتما می‌شناسند ؛ تفریحگاه ساحلی معروف و سرسیز شهر که عصرها و شب ها همه اهالی محلی را در خودش جمع می‌کند . در یکی از همین شب هایی که برای گشت زدن به بلوار می‌آیید، سری هم به مرکز خرید پارک بلوار همان نزدیکی بزنید که یکی از زیباترین و معروف‌ترین مرکز خرید های باکو است . خرید در تور هوایی باکو از تبریز خیلی وقت‌ها یک تجربه تفریحی است ؛ ساحل دریای خزر را می‌بینید ، قایق‌سواری و جت اسکی می‌کنید ، در بلوار باکو قدم می‌زنید و بعد هم خودتان و خانوادتان را غرق خوشی‌های این مرکز خرید زیبا در پارک بلوار می‌کنید . به جز برندهای جهانی و دوست‌ داشتنی مثل آدیداس ، نایک ، دبنهامز و فسیل ، شش سالن سینما و اپرا در اینجا قرار دارد .

مرکز خرید پورت باکو 

مرکز خرید پورت باکو جدیدترین و بزرگترین مرکز خرید باکو است که در سال ۲۰۱۴ ساخته شده و فوق‌العاده شیک ومحبوب بین مسافران تور هوایی باکو از تبریز است . اگر قرار باشد یکی از مراکزخرید تور باکو را به عنوان بهشت خرید باکو معرفی کنیم ، حتما همین مرکز خرید پورت باکو است . اینجا سه طبقه دارد . طبقه همکف برندهای لوکس و شناخته شده مثل آرمانی ، بربری ، کلوئه ، رالف لارن ، مکس مارا ، تگ هوئر و تیفانی شعبه دارند و در طبقه اول برندهای متوسط و محبوب مثل دیزل ، تاپ‌شاپ و ماسیمو دوتی شعبه دارد و طبقه دوم هم چند برند خوب و خاص دیگر به علاوه کلی کافه و رستوران می‌بینید . مرکز خرید پورت باکو یک مرکز خرید بین‌المللی‌ و باکلاس‌ترین مرکز خرید تور باکو محسوب می‌شود .

 

برای آشنایی بیشتر با  هتل های باکو ( هتل قفقاز پوینت ، هتل شهر قفقاز ، هتل ماریوت آبشرون ، هتل کمپینسکی ، هتل فرمونت و هتل قفقاز اسپورت باکو ) روی هر کدام کلیک کنید . برای مشاهده پکیج تور باکو کلیک کنید همچنین برای اطلاعات بیشتر در خصوص تور هوایی باکو از تبریز ، تور زمینی باکو ، اخذ ویزا ، رزرو هتل و همچنین تور نوروزی باکو به کانال تلگرامی ما بپیوندید . azargashtmaleki@

عضویت در خبرنامه

سامانه پرداخت آنلاین

لطفا مبلغ را در کادر زیر وارد نمایید.

مبلغ:
بابت:

نماد اعتماد و نشان ملی

logo-samandehi

جوملا فارسی