3178  |      

آشنایی با کشور گرجستان

گرجستان کشوری که هم در قاره اروپا و هم در قاره آسیا در منطقه‌ قفقاز قرار دارد یکی‌از کشورهای توریستی زیبا محسوب می‌شود.

 

 

 

 

 

 


اگر در ذهن خود تصویری از گرجستان ندارید ، بهتر است بدانید که گرجستان تجربه های گردشگری و توریستی جذابیرا برای شما در زندگیتان خلق می کند . در تور گرجستان با مردم مهربان و مهمان نواز ، دهکده های زیبا ، کسب و کار و جنب و جوش شبانه در تفلیس و سواحل زیبا و درخشان و طبیعت جذاب باتومی روبرو شوید . گرجستان یکی از جاذبه ها و محصولات تفریحی و گردشگری را به مسافران تور گرجستان ارائه می دهد .
از لحاظ موقعیت جغرافیایی گرجستان هم در اورپا و هم در آسیا واقع است اما مردمان این کشور خود را به عنوان بالکن اروپا معرفی می کنند و سخت در تلاش هستن که به عضویت در اتحادیه اروپا در بیایند و این توصیف واقعاً درست است ؛ به نظر شرکت آذر گشت ملکی بالکن جذاب ترین و زیبا ترین بخش ساختمان است . در صورتی که مسافران تور گرجستان بتوانید با روح مردم و طبیعت گرجستان ارتباط برقرار کنند ، منحصربفرد ترین و ناب ترین تجربه زندگی مسافران را رقم خواهید زد . سفری به انسانیت و مهربانی که در کشور گرجستان هست می تواند اثرات مثبت زیادی بر روحیه شما در زندگی بگذارد .

 

 

با هیچ واژه ای نمی تواند طبیعت زیبای گرجستان را وصف کرد


وقتی برای اولین بار در مسیر تفلیس- باتومی کوه های قفقاز را از نزدیک لمس می کنید ، بهت زده خواهید شد . شاید باور نکنید ، در افق های دور دست شما ، سکوت خورشید و کوه های زیبایی را تجربه خواهید کرد .
یکی از مکان های زیبا و فراموش نشدنی طبیعت بکر گرجستان است . این پارک ملی توشتی (Tusheti) پارک ملی که در دامنه های قفقاز واقع است که با دیدن و لمس کردن آنجا باور نمی کنید که چنین مکان جادویی تقریباً بکر و آرام مانده است. بهتر است از زیاد از آن تعریف نکنیم، تا همینطور دست نخورده باقی بماند .!
بلند ترین قله اروپا به نام البروس با ارتفاع ۵۶۴۲ در گرجستان قرار دارد که با رشته کوه البرز نیز همخوانی دارد این قله دو شکلی از یک واژه ایرانی هستند . لازم به گفتن است که در کوه های قفقاز قله های زیادی نیز وجود دارد که ارتفاع آنها بیش از ۵۰۰۰ متر است . اگر اهل کوه و کوه نوردی هستید ، به راحتی می توانید از تفلیس با چند ساعت رانندگی آرام و دلنشین به پای این کوه زیبا برسید . پیشنهاد شرکت آذرگشت ملکی به مسافران تور گرجستان از دست ندادن این تجربه زیبا و وصف نکردنی است .

 

 

مردم گرجستان با مهرورزی و خوش رویی در قلب شما جای می گیرند


مردمان این کشور در عرض چند ثانیه صحبت و آشنایی ، به طرزی با شما برخورد می کنند ، گویی از اعضای خانواده یا خیشاوندان آنها هستید . آنها مردم خوش قلب و خوش برخوردی هستند و ارتباط گرمی با شما برقرار می کنند و در بین خود نیز احترام وعلاقه خاصی برای یکدیگر قائل هستند . آنها از هر فرصتی برای شادی مسافران تور گرجستان استفاده می کنند . موسیقی از مهمترین بخش های زندگی آنها می باشد و برای نوازنده های خیابانی و اعضای ارکستر سمفونیک به احترام و خوش برخورد میکنند .

 

 

باتومی و ساحل خیره کننده دریای سیاه


لازم به گفتن است که سواحل زیباتری در سرتاسر دنیا وجود دارد اما باتومی و ساحل دریای سیاه حال و هوای خاصی دارد . فاصله دریا و کوه در این ساحل بسیار کم است . شما می توانید به کوه رفته و به اسکی بپردازید و دو ساعت بعد در ساحل زیبای باتومی به استراحت بپردازید .
آب و هوای باتومی جنب حاره می باشد و آب و هوای بسیار خوبی حتی در فصل زمستان دارد . بناهای تاریخی شهر باتومی زیبایی خاصی دارد . مراکز خرید باتومی مدرن ترین مراکز خرید قفقاز می باشد . خانه سفید و فانوس اسکندر از مهترین بناهای تاریخی باتومی می باشد . سواحل باتومی جایگزین های بسیار لوکسی برای نور پردازی های زیبا و مدرنی است . برای اطلاعات بیشتر در خصوص هتل و گشت های نیم روزی و مراسمات شبنه در تور گرجستان با همکاران ما در شرکت آذرگشت ملکی تماس حاصل فرمایید .

 

 

 

هتل ها و پارک آبی های مدرن و لوکسی که شما رو در خود منقلب میکند


وقتی برای اولین بار در خیابان های تفلیس و باتومی قدم می زنید ، احساس متفاوتی را تجربه خواهید کرد . هتل های لوکس و مدرنی که در خیابان های اصلی شهر آسمان خراشیده اند شما رو شیفته نگاه خود میکنند . در هتل ها و داخل خود شهر پارک های آبی بزرگی وجود دارد که میتوانند بهترین لحظه های تور گرجستان رو برای شما رقم بزنند . لازم به ذکر است که شرکت آذرگشت ملکی در تور گرجستان با رزرو کردن هتل در باتومی و تفلیس قدرت انتخاب شما در انتخاب هتل را به فراسد می رساند .

 

 

 

 

به کانال تلگرامی ما بپیوندید . azargashtmaleki@

عضویت در خبرنامه

سامانه پرداخت آنلاین

لطفا مبلغ را در کادر زیر وارد نمایید.

مبلغ:
بابت:

نماد اعتماد و نشان ملی

logo-samandehi

جوملا فارسی