3178  |      

بهترین مقاصد گردشگری فصل بهار

کدام شهرها را برای تور بهاری خود انتخاب می کنید؟

 

 

 

 

 

 

 

فصل بهارشامل  ماههای ژانویه ، فوریه و مارس است که  بهترین و مناسب ترین فصل برای سفر و استفاده از طبیعت زیبای  و سرسبز بهاری است. در ادامه به معرفی شهرهایی می پردازیم که در فصل بهار می توانید آنها را برای سفر برگزینبهترین گزینه ها برای سفر می باشد.

 

استانبول

در ماههای آخر فصل بهار یعنی مارس و آوریل که دمای هوا بین ۱۶تا ۲۵ درجه سانتی گراد است ، درجه شرجی بودن هوا به نسبت خیلی بهتر از دیگر فصل ها می باشد.با وجود اب و هوای مناسب میتوان از سفر لذت برد و از مکانهای تاریخی و جاذبه ها دیدن کرد .چرا که دیگر فصل ها به دلیل رطوبت و شرجی بودن زیاد هوا چندان سفر ذلنشینی نخواهد بود. آژانس مسافرتی آذرگشت ملکی نیز تور هفتگی استانبول را همچون سنوات گذشته در برنامه خود دارد.

مارماریس

آب و هوای مارماریس مدیترانه ای  و معتدل است و از ویژگیهای آب و هوای مدیترانه ای تابستانهای  بسیار گرم و شرجی است از این رو بهترین زمان برای سفر توریستی به مارماریس ، فصل بهار است که هوا معتدل بوده و هنوز خبری از آفتاب سوزان و گرمای طاقت فرسا نیست. گذراندن اوقات زیبا بهار در مارماریس بسیار رویایی خواهد بود. هتل گرین ناچر ریزورت مارماریس یکی از  هتل های ۵ ستاره مارماریس در نزدیکی  مرکز مارماریس واقع شده است و یکی از زیباترین و لوکس ترین هتل .و انتخابی مناسب برای لذت بردن از تعطیلات نوروزی خواهد بود

سنگاپور

آب و هوای سنگاپور معمولا بارانی و معتدل است پس هر زمان که بخواهید، میتوانید به آنجا سفر کنید. اما اگر طرفدار غذاهای سنتی کشورها بوده اید و همیشه بدنبال امتحان کردنشان هستید، به دلیل برگزاری فستیوال غذا که در بهار برگزار میشود این فصل بهترین زمان برای سفر به سنگاپور است. تور های نوروزی سنگاپور آذرگشت ملکی از محبوبترین برنامه های توری این مجموعه است.

باکو

بزرگترین بندر کشور آذربایجان جزو محبوب ترین مقاصد برای ایرانیان باقی است. این شهر به علت قرابت فرهنگی و مراسم های مشابه همچون نوروز و برگزاری برنامه های موسیقی و فستیوال های مفرح  و وجود پارک های ساحلی متعدد و زیبا از شهرهایی هست که در هر تعطیلات میزبان گردشگران ایرانی می گردد. در این میان آذرگشت ملکی با برگزاری تور هوایی باکو و تور زمینی باکو خدمتی دیگر به شهر اولین ها ارائه می نماید.  

آگرا

بهترین زمان برای سفر به آگرا هندوستان ، فصل بهار است چرا که  قصل سردی و زمستان گذشته و هوا بسیار مطبوع و دلپذیر برای سفر است . و هنوز خبری از گرمای شدید ۴۵ درجه تابستان نیست ، در تور هند مجال گشتن و لذت بردن از زیبایی های این کشور را داریدو میتوانید در هوایی دلپذیر از تمامی جاذبه هاسنت ها و مکانهای دیدنی نهایت لذت را ببرید.

دبی

دبی یکی از شهرهای بیابانی کشور امارات است که اکثر ماههای سال گرمای هوا ی ۴۰تا ۴۵ درجه ای واقعا گرم و طاقت فرساست اما با رسیدن فصل بهار هوا خنک تر شده و با وجود آفتابی بودن روزهایش ،گرمای هوا آزار دهنده نیست. در تور دبی پس ماههای ژانویه و فوریه را برای سفر به دبی انتخاب کنید تا ازاقامت در این شهر زیبای توریستی لذت بیشتری ببرید.

پاریس

فصل بهار با زیبایی و سربزی بهترین زمان برای سفر به شهر پاریس در کشور فرانسه است. چرا که در تابستان هوا بسیارگرم بوده و بازدید از این شهر که بسیار زیبا و تاریخی شهر غشق و شعر و ادب است ، چندان لذت بخش نخواهد بود و در فصل زمستان هم سرمای هوا برای گردشگرانی که سرما را دوست ندارند، کمی آزار دهنده خواهد بود. پس بازدید از مکانهای تاریخی و گردشگری پاریس  دیدن فرهنگ و اداب و رسوم در فصل بهار که بعضی اوقات بارانهای لطیفی  و ملایمی هم می بارد ، بسیار جذاب  دلنشین و خاطره انگیز خواهد بود. تور نورورزی فرانسه نسبتا قیمت بالای دارد ولی خوب ارزش دیدن دارد. آذرگشت ملکی علاوه بر تورفرانسه از تبریز اقدام به برگزاری دیگر تورهای اروپایی از تبریز نیز نموده است.

عضویت در خبرنامه

سامانه پرداخت آنلاین

لطفا مبلغ را در کادر زیر وارد نمایید.

مبلغ:
بابت:

نماد اعتماد و نشان ملی

logo-samandehi

جوملا فارسی