3178  |      

همه چیز درباره کشتی کروز

اگر عاشق سفرهای دریایی هستید این مطلب را از دست ندهید. 

 

 

 

 

 

 

کشتی کروز تنها و بهترین راه برای رفتن به یک سفر بی نظیر رویای و دریایی می باشد، یک کشتی تفریحی لوکس شیک و مجلل برای تجربه ای تازه و دل پذیر، دیدن مقاصد مختلف، لذت بردن و ثبت خاطره انگیز روزهای زیبا و شیرین زندگی در تور کشتی کروز ( برای مشاهده تور کشتی کروز به اروپا - تور کشتی کروز به آفریقا - تور کشتی کروز به آمریکای جنوبی کلیک کنید. ) 

برخلاف خطوطهای کشتی‌رانی اقیانوسی که مسافران را از یک نقطه از جهان به نقطه دیگر بر روی آب‌های اقیانوس منتقل می‌کنند، خطوط کشتی رانی کروز لذت مسافرت‌های رفت و برگشتی بر روی کشتی در طول دوره‌های مختلف یک یا چند روزه را فراهم میکند که مقصد و مبدا سفریکی است. در سالهای اخیر، این کشتی‌ها به بخش جدانشدنی صنعت گردشگری تبدیل شده‌اند و با درآمد سالانه بالغ بر 25 بیلیون دلار این صنعت را رونق داده‌اند. در تبریز نیز آذرگشت ملکی از مجریان اصلی تورهای کشتی کروز در تبریز است.

تور کشتی کروز برای تمام افراد اعم از متاهل یا مجرد، همراه فرزند یا بالعکس برنامه‌ای مناسب در نظر گرفته است. کشتی‌های کروز مجلل امکانات و سرگرمی‌هایی برای افراد با سلایق و احتیاجات مختلف ارائه می‌دهند. اگر نیاز به سفری آرامش‌بخش یا  سفری برای تخلیه انرژی باشد آذرگشت ملکی این هتل‌های شناور را که دقیقاً هر دو این امکانات را فراهم می‌کند را برای شما پیشنهاد می دهد.. بی شک گذشت زمان را با در اختیار داشتن امکاناتی همچون زمین تنیس، مینی گلف، بازی های ویدیویی، بسکتبال، کتابخانه، ایروبیک، سالن بدن سازی، سالن ماساژ و...احساس نمی کنید.

لازم به ذکر است، سفر بر روی دریا به همراه کشتی کروز تنها برای افراد مشهور و ثروتمند نیست. گذراندن تعطیلات بر روی یک کشتی کروز گاه بسیار ارزان‌تر از اقامت در یک هتل مشابه شهری است.

تاریخچه کشتی کروز

همزمان با اوج گرفتن حمل و نقل دریایی، شرکت‌های فعال در بازارهای حمل و نقل بهترین خدمات را برای مسافران در کشتی های لوکس را به‌عنوان سفرهای خطی شناخته شده بود ارائه می‌دادند. این سفرها به علت دراز‌مدت بودن در بهترین شرایط بیشتر از چهار روز طول می‌کشیدند نیاز به سوخت و منابع زیادی داشتند و از این رو یک سفر طولانی کانلا مشکلات ختص خودش را داشت و به بردن این تجهیزات باعث میشد که بیشترین فسمت کشتی اشغال شده و این فضای چندانی برای خدمات لوکس باقی نمی‌گذاشت. درنهایت با کشف هواپیمای جت در اواخر نیمه دوم قرن علایق و انتخاب مسافران تغییر بسیار کرد و تنها کسانی که طرفدارو علاقمندان  سرسخت دریا بودند به سفرهای دریایی طولانی علاقه نشان می‌دادند.

ظهور هتل های شناور

با تغییر و تحول کاملا متفاوت و جالب لازم بود تا مردم دوباره به مسافرت‌های دریایی علاقه‌مند شوند و در این موقعیت بود که کشتی‌های کروز محبوبیت زیادی به‌دست آوردند.

زمان کوتاه و توقف‌ در مکان‌های شگفت انگیزودیدنی باعث شد تا کشتی‌ها به شکل دیگری طراحی شوند. کشتی ها دارای فضای بیشتر و ارائه سرویس‌های لوکس و مجلل در فضای باز استفاده طراحی شدند. بطوری مردم  کشتی کروز را هتل شناور بر روی آب  با خدمات میزبانی فوق العاده می دانند.و توجه جهانیان را به این کشتی بی نظیر جلب کردند. 

چندی پیش نیز هارمونی دریا بزرگ‌ترین کشتی کروز جهان، در مراسمی بسیار باشکوه و باحضور گردشگران علاقه‌مند و خدمه کشتی به آب انداخته شد.

امکانات رفاهی خدمات بی نظیر در کشتی های کروز

کشتی کروز دارای خدمات عالی جهت سروغذا  است، برخی خطوط رستوران‌هایی در عرشه کشتی و در فضای روباز ارائه می‌کنند در حالی‌که برخی دیگر با سالن‌های غذا خوری با طراحی آخرین‌مدل و غذاهای خوشمزه تاثیر شگرفی بر مسافران دارند. علاوه بر آن کازینوو بار، مرکز تناسب اندام و باشگاه های مدرن، جکوزی، سینما و حتی برخی از کشتی‌ها تئاترهایی) نیز اجرا می شود. استخرهای شنا، سونا ، وان‌های آب داغ، سالن، کتابخانه و باشگاه از دیگر خدمات خارق العاده برخی از کشتی‌ها هست.

بعضی از کشتی‌های کروز دارای بخش ویژه‌ای برای کودکان هستند این امر به والدینی که به علت همراه بودن فرزندان با آنان کمتر فرصت استفاده از سفر را می‌یابند بسیار کمک خواهد کرد. بسیاری از کشتی‌ها به سالن‌های ورزش و حوزهای آب‌ معدنی نیز مجهز هستند. خلاصه، کشتی‌های کروز مسافران خود را با بهترین امکانات و مهمان‌نوازی خدمات و به واسطه ی بروز ترین تجهیزات مدرنیته به‌همراه بهترین مناظر دریا غرق در ناز و نوازش  آرامش لذت و شادی می‌کنند.

عضویت در خبرنامه

سامانه پرداخت آنلاین

لطفا مبلغ را در کادر زیر وارد نمایید.

مبلغ:
بابت:

نماد اعتماد و نشان ملی

logo-samandehi

جوملا فارسی