3178  |      

5 جاذبه ای که در تور باکو نباید از دست داد

باکو پایتخت جمهوری آذربایجان، در ساحل غربی خزر واقع شده است. باکو در قدیم محصور در قلعه ای ......

 

 

 

 

 

در ساحل غربی خزر شهر باکو و پایتخت جمهوری آذربایجان واقع شده است. ایجری شهر باکو در قدیم محصور در قلعه ای سنگی بوده است که هم اکنون معروفترین جاذبه داخل شهری باکو است. نورپردازی های شبانه و حرفه ای خیابانها و ساختمانهای این شهر زیبایی و جلوه ای رمانتیک به پایتخت آذربایجان داده است. مراکز مهم شهر و مراکز خرید اصلی در طول نوار ساحلی خزر بنام بلوار احداث شده است که حدود 4 کیلومتر طول دارد و به نام پارک ملی یا پارک ساحلی بلوار معروف است. در ادامه تعدادی از مهمترین جاذبه های این شهر معرفی می گردد تا در تور باکو خود از این مراکز دیدن نمایید. لازم به ذکر است که شرکت آذرگشت ملکی در تور هوایی باکو و تور زمینی باکو با همراهی کردن لیدر شما رو در بهتر شناختن این جاذبه های دیدنی یاری خواهد کرد . 

 

 

تور باکو و میدان ملی پرچم

دقیقا کنار بلوار باکو بزرگترین میدان پایتخت واقع شده است که پرچم کشور آذربایجان با ارتفاع 160 متر در وسط این میدان قرار گرفته است که نورپردازی های شبانه این میدان جلوه و ابهت خاصی به این مرکز داده است

 


 

تور باکو و مسجد بی بی هیبت

بی بی هیبت مسجدی قدیمی در باکو است که در میان افراد بومی این منطقه با نام مسجد حضرت فاطمه زهرا نیز شناخته می شود. این بنا در دوران شروانشاهان ساخته شده بود، که در سال 1936 توسط بلشویک به طور کلی نابود شد، و پس از سپری چندین سال ساخت و ساز بنا مجددا آغاز و سرانجام در سال 1997 میلادی، بنای کنونی مسجد تکمیل و افتتاح شد. این مسجد شامل آرامگاهی از نوادگان حضرت محمد نیز است که امروزه مرکز معنوی مسلمانان شیعه این خطه و یکی از مهمترین بناهای معماری اسلامی در جمهوری آذربایجان می باشد.  مسجد بی بی هیبت، آرامگاه دختر امام هفتم شیعیان، امام موسی کاظم می باشد، که از دست آزار و اذیت خلفا، به باکو فرار کرده بود.

 

 

تور باکو و ایچری شهر

برای حضور در این قسمت از شهر دوربین های عکاسی خود را حتما به همراه داشته باشید تا لحظاتی از حضور خود را در ایچری شهر به یادگار همیشه در آلبوم های خود داشته باشید. شهر قدیمی یا ایچری شهر مهمترین مرکز تاریخی و فرهنگی مرکز شهر باکو است. باکو در قدیم محصور در قلعه ای بوده است که هم اکنون این قلعه حفظ شده است و در قلب شهر باکو قرار دارد به همین خاطر به ایچری شهر معروف است. کوچه پس کوچه های این شهر، وعده لحظات زیبا و رمانتیک را به تک تک میهمانان خود می دهد. بناهای تاریخی از قبل از اسلام تا دوره قاجار را می توانید در این کوچه ها ببینید. شرکت آذرگشت ملکی فراخوان سبز شما در تور هوایی باکو و تور زمینی باکو با رزرو هتل و اخذ ویزا لحظالت خوش شما در کنار خانواده است .

 

 

تور باکو و مرکز فرهنگی حیدر علی اف

در ادامه تلاشهای کشور آذربایجان جهت معرفی فرهنگ وهنر و زبان و تاریخ این کشور را به تمام دنیا ساخت این مرکز از سال 2007 آغاز شد و تا سال 2012 به طول انجامید. نام این مرکز از نام رهبر ملی آذربایجان که رییس جمهور پیشین آن نیز بوده است، گرفته شده است. این مرکز با موسساتی که در پروژه های علمی ، فرهنگی ، ورزشی و سایر زمینه ها در سراسر دنیا فعالیت دارند مشارکت می کند و مرکز فرهنگی حیدر علی اف یکی از مراکزی است که جهت برگزاری نشست ها و نمایشگاه ها تشخیص داده شده است. این بنا به علت ویژگی های خاص معماری خود تعداد بسیار زیادی از گردشگران را به خود جذب می کند.

 

 

تور باکو و برج های شعله

 بلند ترین آسمان خراش های باکو برج های شعله با ارتفاع بیش از 190 متر هستند که از تمام شهر قابل مشاهده می باشند. علت نامگذاری این 3 برج شباهت آنها به شعله های آتش می باشد. نمای برج های شعله توسط بیش از ده هزار لامپ LED پر قدرت به صفحات نمایشگر بسیار بزرگی تبدیل می شود که به صورت شعله های آتش نشان داده می شوند و در شب چشم انداز بی نظیری به شهر می دهد.

 

برای آشنایی بیشتر با  هتل های باکو ( هتل قفقاز پوینت ، هتل شهر قفقاز ، هتل ماریوت آبشرون ، هتل کمپینسکی ، هتل فرمونت و هتل قفقاز اسپورت باکو ) روی هر کدام کلیک کنید. برای مشاهده پکیج تور باکو کلیک کنید همچنین برای اطلاعات بیشتر در خصوص تور هوایی باکو از تبریز ، تور زمینی باکو ، اخذ ویزا ، رزرو هتل و همچنین تور نوروزی باکو به کانال تلگرامی ما بپیوندید . azargashtmaleki@

عضویت در خبرنامه

سامانه پرداخت آنلاین

لطفا مبلغ را در کادر زیر وارد نمایید.

مبلغ:
بابت:

نماد اعتماد و نشان ملی

logo-samandehi

جوملا فارسی