3178  |      

هتل یخی در سوئد

هتل یخی سوئد با ارائه اتاق هایی فریبنده و جذاب، تلفیقی از هنر و فعالیتهای زمستانی همچون ....

 

 

 

 

 

 

هتل یخی سوئد با ارائه اتاق هایی فریبنده و جذاب، تلفیقی  از هنر و طیف وسیعی از فعالیت های زمستانی همچون اسکی و سوروتمه سواری است. اکثریت میهمانان سوئدی و انگلیسی شامل زوج هایی اند که برای برگزاری مراسم تولد و یا سالگرد ازدواج به هتل آمده اند. در بین مسافران نمایندگانی نیز از کشور های چین و استرالیا حضور دارند. طیف وسیعی از ورزشهای زمستانی حکایت از این دارد که مسافران جسور این هتل به وسایل مورد نیاز در این زمینه مجهز هستند.

 

این هتل در دهکده ی جوکاسجاروی در ارتفاع 200 کیلومتر بالاتر از مدار قطب شمال واقع شده است. هتل یخی حاصل محیط  و آب و هوای نامساعدی است که در برخی زمستانها دمای هوا تا مرز 45- درجه سانتی گراد نیز می رسد اما دمای معمول آن در حدود 25- درجه سانتی گراد است. اختلاف در ساعات روز به این معنی است که ظاهر زمین های صخره ای هر بار به شدت تغییر می کند و میزان این تغییر به زمان بازدید شما بستگی دارد.

 

ظاهر این هتل با یخ بستن مداوم آب همیشه در حال تغییر به فرمی منحصر به فرد، زیبا و جذاب است. سوسوی طلایی رنگ نور خورشید در مه هنگام طلوع و یا انعکاس کبود خورشید در هنگام غروب فضای هتل را مملو از رنگ های مختلف می کند. هر یک از اتاق ها و یا سوئیت ها  در مقابل صداهای خارجی توسط لایه های برفی فشرده عایق شده اند و فضایی  کاملا آرام را که بیشتر به سوی یک اثری هنری سوق پیدا می کند، برای مسافران فراهم کرده است. هتل یخی یک سازه فوق العاده است و با اینکه تمامی فضاها از اتاق ها گرفته تا رستوران و پذیرش با سازه های یخی پوشیده شده اند دارای فضای گرم داخلی برای میهمانان است. این هتل در تمامی فصول دایر است و با کارکنان میهمان نواز و جوان خود آماده پذیرایی از مسافرین علاقه مند در این زمینه می باشد.

 

 

 

 

 

 

عضویت در خبرنامه

سامانه پرداخت آنلاین

لطفا مبلغ را در کادر زیر وارد نمایید.

مبلغ:
بابت:

نماد اعتماد و نشان ملی

logo-samandehi

جوملا فارسی