3178  |      

۱۰ نقطه برتر گردشگری آسیا در سال ۲۰۱۶ از نگاه CNN

قاره آسیا همواره یکی از زیباترین و محبوبترین قاره ها در نظر گردشگران بوده و هست، قاره ای که.....

 

 

 

 

 

قاره آسیا همواره یکی از زیباترین و محبوبترین قاره ها در نظر گردشگران بوده و هست، قاره ای که از هر طرف به دریا ها و اقیانوس ها منتهی میشود و زمین های حاصلخیز و مناطق بکرو زیبایی دارد در این مقاله شبکه cnn به معرفی ۱۰ نقطه گردشگری مهم، بکر و زیبای آسیا در سال ۲۰۱۶ پرداخته است.

۱-‌جزیره هوکایدو، ژاپن: بزرگترین جزیره کشور ژاپن وهمچنین شمالی‌ترین نقطه این کشور ، جزیره ایست که با ارائه‌ی فعالیت‌ها و پیشنهادهای تفریحی مختلف از جمله تفرجگاه اسکی، دشت‌های پر گل، روستاهای سنتی و از همه مهمتر سکوت وآرامش این سرزمین در تمام طول سال گردشگران را مجذوب خود می‌کند. و در نهایت به گفته گردشگران این جزیره: میشود تمام دنیا را در همین جزیره کشف کرد!

۲- شانگهای، چین: یکی از مهمترین پیشرفته ترین و بزرگترین شهر های بندری چین که به نام جنگل آسمان خراش ها معروف است اما در کنار این مدرنیته این شهر پر از بافت های سنتی و زیباست، همچنین شبیه ترین شهر جهان به نیویورک نیز هست که باعث شده تا خیلی‌ها این شهر رانیویورک شرقبنامند. پس اگر دوست داشتید در خیابان های نیویورک اما با فضایی خلوت تر و دلچسب تر وحتی ارزانتر قدم بزنید این شهر عالی است.

 

۳- روستای جونگ هونگ کره جنوبی: روستایی با بافتی کاملا سنتی وآرام با فضایی بکر مناسب برای گردشگرانی که میخواهند برای چند روز از هیاهوی و بافت مدرنیته دور باشند کاملا مناسب است.

 

۴- جزیره کان داوو، ویتنام: ویتنام یکی از کشورهای بسیار زیبا در قاره آسیاست که به تازگی مورد توجه گردشگران قرارگرفته ، اما این روزها شمالی ترین جزیره این کشور کان داوو، تبدیل به قطبی خاص و دیدنی این کشور شده است.

 ۵- هونگ کونگ، چین: هنگ ‌کنگ از دیرباز به دلیل موقعیت جغرافیایی خاصش همواره مورد توجه گردشگران و به ویژه سرمایه‌گذاران بوده است و شاید همین امر باعث شده که این منطقه جداافتاده از چین، خیلی زود به قامتی نو برآید و سیمایی افسانه‌ای به خود بگیرد. این جزیره این روز ها به خاطر دو موقعیت سنتی و مدرن خود مورد توریستان جهانی قرارگرفته است.

۶- ایپوه مالزی: درست وقتی ۲۰۰ کیلوتر از شهر شلوغ و پر ازدحام کوالالامپور به سمت شمال این شهر حرکت میکنیم با منطقه ای بسیار زیبا و آرامش بخش ایپوه مواجه میشویم، شهری با دو بافت کاملا جدا از هم ، سنتی و مدرن، که سبب جذب گردشگران زیادی شده که در کنار بهره برداری از امکانات رفاهی میتواندد آرامش زندگی چند روزه در مناطق سنتی و آشنایی با آداب و رسوم مردم مالزی را تجربه کنند.

 

۷- پموتران اندونزی: بی شک نام اندونزی و جزایر بالی از هم جدا نیست و همه ما از زیبایی های وصف ناپدیر جزایر بالی تعریف و تمجید زیادی شنیده ایم اما در این میان چیزی که این روزها بیشتر مورد استقبال قرار گرفته مناطق قابل غواصی برای آماتورهاست که جزایر بالی این مکانات را در اختیار توریستها قرارمیدهد.

۸- جزیره ترانگ تایلند: ترانگ یکی از استان های جنوبی و زیبای تایلند است که به واسطه آب بینهایت زلال و فضای بکر و آرامش بخشش مورد استقبال قرار گرفته است.

۹-مگالایا هند: اگر خواهان دیدن بلندترین آبشار هند در کنار طبیعت بکرو زیبابی آن هستید دست بجنبانید زیرا مدیران بخش توریستی هند تخمین زده اند تا چند صباح دیگر این آبشار به یکی از مناطق توریستی هند تبدیل خواهد شد .

۱۰-تایچونگ تایوان: بی شک همه تایپه را قابل سکونت ترین و توریستی ترین شهر تایوان میداند اما در اینجا ما شهر تایچونگ را که کمتر از یک ساعت از تایپه فاصله دارد زیباترین شهر میدانیم شهری با طبیعت و جنگل و مراتع زیبا، بازار های محلی، اپرا هاوس و زمین های مرطوب برای پیاده روی های شبانه و باغ های شکوفه گیلاس.

 

عضویت در خبرنامه

سامانه پرداخت آنلاین

لطفا مبلغ را در کادر زیر وارد نمایید.

مبلغ:
بابت:

نماد اعتماد و نشان ملی

logo-samandehi

جوملا فارسی