3178  |      

معرفی هتل پولمن (کمپینسکی سابق) باکو

کمپینسکی_باکویک بار در هتل پولمن (کمپینسکی سابق) باکو اقامت کنید تا عاشق این هتل لوکس و 5ستاره شوید.

در شهر باکو است که بهترین امکانات رفاهی و تفریحی را در اختیار دارد. این هتل در منطقه‌‌ی مجلل و لوکسی از باکو ساخته شده تا به بخش‌های اصلی شهر دسترسی داشته باشد.

 

 

 

 

هتل پولمن (کمپینسکی سابق) باکو در سبک متفاوتی ساخته شده است و به سبب امکانات خوبی که در اختیار دارد، جزو اولویت های اصلی مسافران ورودی به باکو است. این هتل از سری هتل‌های گروه هتل سازی پولمن (کمپینسکی سابق) است که در سبک معماری آذری طراحی شده است. برای رزرو این هتل زیبا و لوکس لطفا با همکاران ما در شرکت آذرگشت ملکی تماس حاصل فرمایید .

 کمپینسکی_باکو 1

 

اقامت در اتاق‌های زیبای هتل پولمن (کمپینسکی سابق) باکو قطعا رضایت شما را به دنبال خواهد داشت. در اتاق‌ها از بهترین و لوکس‌ترین تخت‌خواب‌ها و مبلمان‌ها استفاده شده تا مسافران بتوانند درکمال آرامش به استراحت مشغول شوند. اندازه‌ی تخت‌ها نسبتا بزرگ است و بیشتر اتاق‌ها تراس رو به شهر دارند.

کمپینسکی_باکو 2

 

صبحانه به صورت سلف سرویس و در رستوران بوفه هتل ارائه و بهترین مواد غذایی برای وعده صبحانه برروی میزها تدارک می‌شوند. در رستوران اصلی هتل نیز می‌توانید وعده‌های نهار و شام را از منوی غذایی متنوع رستوران انتخاب نمایید. این هتل در تور هوایی باکو از تبریز و تور زمینی باکو از تبریز و تور نوروزی باکو در اولویت های اول برای مسافران تور باکو قرار دارد .

کمپینسکی_باکو 3

 

برخلاف سایر هتل‌های شهر باکو، هتل پولمن (کمپینسکی سابق) مجهز به یک پارک آبی تفریحی و جذاب است. 2 استخر روباز و 1 استخر مخصوص کودکان در کنار سرسره آبی، روزهای گرم تابستان را به تجربه‌ای مفرح تبدیل می‌کنند. استخر سرپوشیده‌ای نیز در داخل مجموعه هتل وجود دارد که در سبکی زیبا ساخته شده و می‌توانید پس‌از یه روز گشت و گذار در سطح شهر، به آنجا نیز سر بزنید.

 کمپینسکی_باکو 5

 

پیشنهاد می‌کنیم درطول اقامت در هتل پولمن (کمپینسکی سابق)، سری به مرکز ماساژ 3500متری آن بزنید و بهترین ماساژها را در این مرکز داشته باشید. درکنار مرکز ماساژ، حمام‌های بخار، سونا، جکوزی و مرکز بدن‌سازی و سالن ورزشی نیز مکان‌های دیگری هستند که سرزدن به آنها خالی از لطف نخواهد بود.

 کمپینسکی_باکو 6

 

هتل پولمن (کمپینسکی سابق) باکو یک مرکز بولینگ حرفه‌ای نیز برای علاقه‌مندان به هیجان و تفریح دارد. اگر به همراه دوستان خود سفر می‌کنید، مدت زمان زیادی را در این مرکز بولینگ سپری خواهید کرد. در کنار این مرکز، سالن بیلیارد، اسکی روی یخ و یک مرکز بازی‌های رایانه‌ای نیز وجود دارد. بوفه‌ها و کافه‌هایی هم برای زمان استراحت مسافران در این مرکز تفریحی درنظر گرفته شده‌اند.

 کمپینسکی_باکو 6

 

اقامت در هتل پولمن (کمپینسکی سابق) باکو باید جزو اولین‌ انتخاب‌های شما به هنگام سفر به شهر باکو باشد تا درکنار بازدید از اماکن و جاذبه‌های دیدنی شهر، لذت اقامت در هتلی لوکس را نیز داشته باشید. آذرگشت ملکی، مجری اختصاصی تور باکو از تبریز شما را به سفر به باکو و اقامت در این هتل دعوت می‌نماید.

 

کمپینسکی_باکو 7

 

کمپینسکی_باکو 8

 

کمپینسکی_باکو 9

 

کمپینسکی_باکو 10

 

کمپینسکی_باکو 11

برای آشنایی بیشتر با  هتل های باکو ( هتل قفقاز پوینت ، هتل شهر قفقاز ، هتل ماریوت آبشرون ، هتل کمپینسکی ، هتل فرمونت و هتل قفقاز اسپورت باکو ) روی هر کدام کلیک کنید. برای تور هوایی باکو از تبریز ، تور زمینی باکو از تبریز ، تور نوروزی باکو ، رزرو هتل و اخذ ویزا با همکاران ما در شرکت آذرگشت ملکی تماس حاصل فرمایید . به کانال تلگرامی ما بپیوندید azargashtmaleki@

عضویت در خبرنامه

سامانه پرداخت آنلاین

لطفا مبلغ را در کادر زیر وارد نمایید.

مبلغ:
بابت:

نماد اعتماد و نشان ملی

logo-samandehi

جوملا فارسی