3178  |      

معرفی هتل قفقاز پوینت باکو

قفقاز_پوینتهتل 5ستاره قفقاز پوینت از هتل‌های لوکس و اعیانی شهر باکو که در منطقه خوبی از شهر قرار گرفته و به اکثر نقاط اصلی شهر دسترسی دارد.

نزدیکی به مراکز خرید، مرکز شهر، پارک‌ها، دانشگاه‌ها، شهر قدیمی و مکان‌های تاریخی هم‌چون کاخ شیروان‌شاه از ویژگی‌های جالب این هتل است.

 

 

 

نزدیک‌ترین ایستاگاه مترو به هتل 7دقیقه از آن فاصله دارد و کاخ شیروان‌شان در فاصله‌ی 2کیلومتری آن و شهر قدیمی نیز در فاصله‌ی 3کیلومتری از آن است. برای رزرو این هتل و هتل های دیگر باکو با همکاران ما در شرکت آذرگشت ملکی تماس حاصل فرمایید .

 

 

هتل قفقاز پوینت 74 اتاق مجهز و بزرگ دارد که امکانات رفاهی خوبی در آن‌ها برای مسافران درنظر گرفته شده است. درکنار تخت‌ها و مبلمان مجلل، اتاق‌ها عایق صدا نیز هستند و می‌توانید آرامش را در آن‌ها احساس کنید. اتاق‌ها به 4 دسته‌ی اتاق استاندارد، اتاق ویژه، سوئیت اختصاصی و سوئیت دلوکس تقسیم شده‌اند.

 قفقاز_پوینت 1

 

رستوران روباز هتل که برروی پشت بام آن قرار دارد، بهترین گزینه برای صرف غذاهای لذیذ آذربایجانی و ترکی در این هتل است. در این رستوران‌ مناظر باشکوه و پانوراما از شهر را می‌توان مشاهده کرد. صبحانه نیز در رستوران نخجوان هتل به مسافران سرو می‌شود.

 قفقاز_پوینت 2

 

شهر باکو در چند سال اخیر بسیار پیشرفت کرده و شکلی مدرن به خود گرفته است. این تغییر سبب شده تا جلسات کاری و مدیریتی بسیاری‌از شرکت‌ها و ادارات در این شهر برگزار شوند. مرکز اجلاس و سالن‌های جلسه هتل بهترین مکان برای برگزاری چنین جلساتی در شهر باکو است. در کنار سالن‌های مدرن، خدمات ویژه‌ای نیز از جانب هتل به مهمانان ارائه می‌شود. با رزرو این هتل برای شما در تور هوایی باکو از تبریز یا تور زمینی باکو از تبریز از سوی شرکت آذرگشت ملکی تجربه بسیار خوب و تکرار نشدنی برای شما در تور باکو اتفاق خواهد افتاد .

 قفقاز_پوینت 3

 

یک استخر سرپوشیده، مرکز ماساژ، سونا و سالن ورزشی از دیگر امکانات هتل قفقاز پوینت است. در مرکز ماساژ هتل، انواع مختلفی از ماساژها به مسافران ارائه می‌گردند. یک سالن زیبایی نیز در این هتل برای بانوان درنظر گرفته شده است.

 قفقاز_پوینت 4

 

هتل قفقاز پوینت یک هتل ایده‌آل و مناسب برای کسانی است که شهر باکو را برای مسافرت انتخاب می‌کنند. آذرگشت ملکی مجری اختصاصی تور باکو از تبریز شما را به سفر به شهر باکو و اقامت در هتل قفقاز پوینت دعوت می‌نماید.

 

 قفقاز_پوینت 4

 

قفقاز_پوینت 6

 

قفقاز_پوینت 7

 

قفقاز_پوینت 8برای آشنایی بیشتر با  هتل های باکو ( هتل قفقاز پوینت ، هتل شهر قفقاز ، هتل ماریوت آبشرون ، هتل کمپینسکی ، هتل فرمونت و هتل قفقاز اسپورت باکو ) روی هر کدام کلیک کنید. برای اطلاع از  تور هوایی باکو از تبریز ، تور زمینی باکو از تبریز ، تور نوروزی باکو ، اخذ ویزا و رزرو هتل با همکاران ما در شرکت آذرگشت ملکی تماس حاصل فرمایید . به کانال تلگرامی ما بپیوندید . azargashtmaleki@

عضویت در خبرنامه

سامانه پرداخت آنلاین

لطفا مبلغ را در کادر زیر وارد نمایید.

مبلغ:
بابت:

نماد اعتماد و نشان ملی

logo-samandehi

جوملا فارسی