3178  |      

هتل 5ستاره و لوکس اورنج کانتی آنتالیا

اورنج_کانتیسواحل آفتابی کمر در آنتالیا میزبان هتلی است که در سبک معماری هلندی ساخته شده و به سبب چشم انداز فوق‌العاده‌ش

مسافران را مجاب به اقامت در آن کرده است. هتل اورنج کانتی آنتالیا از هتل‌های 5ستاره و لوکس آنتالیا است که در بهترین نقطه از سواحل کمر واقع شده و اطراف آن را کوهستان تاوروس و دریای مدیترانه فرا گرفته است.

 

 

 

 

به هنگام ورود به هتل، شما احساس خواهید کرد که گام به شهر آمستردام گذاشته‌اید. کانال‌های آبی که در هتل وجود دارند، حس زندگی در سبک هلندی را به مسافران منتقل می‌کنند. از ویژگی‌های برجسته هتل این است که صبح‌ها طلوع زیبای خورشید را بر فراز دریای مدیترانه می‌توانید مشاهده کنید.

 اورنج_کانتی 1

 

هتل اورنج کانتی در فاصله‌ی 60کیلومتری از فرودگاه آنتالیا و 45کیلومتری شهر آنتالیا واقع است و خودروهای ترانسفر اتوبوس و ون وظیفه‌ی انتقال شما را برعهده دارند. هم‌چنین اگر علاقه‌مند به برنامه‌ها و جشن‌های شبانه در کمر باشید، می‌توانید شب‌ها با پیمودن تنها 300متر به جمعیتی که در آنجا هستند، ملحق شوید.

 اورنج_کانتی 2

 

514 اتاق هتل در اندازه‌ها و سبک‌های مختلفی طراحی شده‌اند و این ویژگی سبب شده تا مسافران بتوانند با خیالی آسوده و به سلیقه خود، اتاق دلخواه‌شان را بیابند. تمامی امکاناتی که از یک هتل 5ستاره انتظار دارید را در اتاق‌های هتل اورنج کانتی خواهید یافت. حتی برای آن دسته از زوج‌هایی که هتل اورنج کانتی را برای گذراندن ماه عسل انتخاب کرده‌اند، سوئیت‌های ماه عسل ویژه‌ای اختصاص یافته است.

 اورنج_کانتی 3

 

اورنج کانتی مکانی است برای تجربه بهترین غذاهای دریایی، مدیترانه‌ای، ترکی و بین‌المللی. هرآنچه که به دنبالش هستید را در رستوران‌های این هتل می‌توانید در بهترین کیفیت بیابید. بیش‌از 220 نوع غذای مختلف در رستوران‌ها سرو می‌شوند که همه‌ی آن‌ها توسط آشپزهای متخصص و دارای مدرک بین‌المللی تهیه می‌شوند.

 اورنج_کانتی 4

 

ورزش‌های پرشور صبح‌گاهی، مسابقات ورزشی، برنامه‌های سرگرمی در طول روز، برنامه‌های تفریحی شبانگاهی، سواحل زیبا و رویایی منطقه، ورزش‌های آبی، شنا، والیبال ساحلی و برنامه‌های ویژه برای کودکان و خردسالان تنها بخشی از فعالیت‌های جذابی است که در طول اقامت در این هتل، تجربه خواهیدکرد.

 اورنج_کانتی 5

 

مرکز ماساژ هتل اورنج کانتی، یکی از بهترین‌ها در سطح منطقه و کشور ترکیه است. در این مرکز، ماساژورهای حرفه‌ای از کشورهای مختلف هم‌چون تایلند، روسیه و شرق آسیا حضور دارند تا بهترین خدمات ماساژ را به مسافران ارائه کنند. استخرهای سرپوشیده هتل به همراه استخرهایی که در اطراف هتل و فضای باز قرار دارند، تجربه شنای متفاوتی را به دنبال خواهند داشت. در سفر به اورنج کانتی، سری هم به حمام‌های ترکی این هتل بزنید و با فرهنگ کشور ترکیه آشنا شوید.

 اورنج_کانتی 6

 

هتل اورنج کانتی کمر یکی از زیباترین هتل‌های آنتالیا و کشور ترکیه است که به سبب داشتن جاذبه‌های تفریحی متعدد، به مقصدی محبوب تبدیل شده است. پیشنهاد می‌کنیم حتما اقامت در هتل لوکس و مجلل اورنج کانتی را یک بار تجربه نمایید تا برای همیشه عاشق این هتل شوید. آذرگشت ملکی مجری اختصاصی تور آنتالیا از تبریز شما را به سفر آنتالیا و اقامت در هتل اورنج کانتی دعوت می‌نماید.

 

اورنج_کانتی 7

 

اورنج_کانتی 8

 

اورنج_کانتی 9

 

اورنج_کانتی 10

 

اورنج_کانتی 11

 

 اورنج_کانتی 12

عضویت در خبرنامه

سامانه پرداخت آنلاین

لطفا مبلغ را در کادر زیر وارد نمایید.

مبلغ:
بابت:

نماد اعتماد و نشان ملی

logo-samandehi

جوملا فارسی