3178  |      

هتل لوکس رویال هالیدی آنتالیا

رویال_هالیدیاز سری هتل های گروه هتل سازی استون که در سال 2011 و در مساحتی حدود 53000مترمربع افتتاح شد. هتل 5ستاره رویال هالیدی پالاس

در نزدیکی فرودگاه آنتالیا قرار دارد و تنها 15کیلومتر از آن فاصله دارد. فاصله کم هتل با فرودگاه سبب شده تا مسافران ورودی به آنتالیا تمایل بیشتری به اقامت در هتل رویال هالیدی داشته باشند. شهر آنتالیا نیز در 17کیلومتری هتل واقع است و خودروهای ترانسفری مسافران را به شهر منتقل می‌کنند.

 

 

 

در طراحی و ساخت هتل به خوبی از ترکیب هنر، تاریخ و مدرنیته بهره گرفته شده و هتل از معماری بی‌نهایت زیبایی برخوردار است. اگر به دنبال تعطیلاتی متفاوت و جذاب هستید، اقامت در هتل رویال هالیدی را به شما پیشنهاد می‌کنیم.

 رویال_هالیدی 1

 

در طراحی اتاق‌ها از سبک متفاوتی استفاده شده و اتاق‌ها زیبایی ویژه‌ای دارند. تمامی امکانات لازم هم‌چون اینترنت وایرلس، تلوزیون، مینی بار و چای ساز و قهوه ساز در اتاق‌ها برای مسافران مهیا است.

 رویال_هالیدی 2

 

رستوران‌های هتل رویال هالیدی، جشنواره‌ای از غذاهای رنگارنگ مدیترانه‌ای و آسیایی را برای مسافران تدارک دیده‌اند تا بنا به سلیقه و ذائقه خودشان بتوانند غذای دلخواه خود را انتخاب نمایند. درکنار رستوران دریایی و رستوران ترکی، می‌توانید در رستوران‌های ایتالیایی و مکزیکی نیز نهار و شامی دلچسب داشته باشید.

 رویال_هالیدی 3

 

مسافرانی که هتل رویال هالیدی را انتخاب کرده‌اند، با محیطی کاملا دلخواه روبه‌رو خواهند شد. در گوشه گوشه هتل مکان‌هایی تعبیه شده تا بتوانید به استراحت بپردازید و در فضایی کاملا آرامش بخش به تماشای محیط اطراف مشغول شوید.

 رویال_هالیدی 4

 

پارک‌ آبی و استخرهای متعدد هتل، محبوب‌ترین بخش‌های آن هستند و مسافران اغلب روزهایی را که در هتل هستند در این مکان‌ها سپری می‌کنند. در کنار استخرها برنامه‌های متنوع تفریحی نیز تدارک دیده شده تا تعطیلاتی به یاد ماندنی در خاطر مسافران هک شود.

مرکز ماساژ هتل، بهترین و کارآزموده‌ترین ماساژورهای بین‌المللی را به این هتل آورده تا مسافران با خیالی آسوده بتوانند در این مرکز ریلکس نمایند. درکنار مرکز ماساژ، حمام ترکی، سونا و حمام بخار نیز می‌توانند تفریحی دلنشین برای‌تان باشند.

 رویال_هالیدی 6

 

در پایان می‌توانیم بگوییم هتل رویال هالیدی پالاس هتلی لوکس و مناسب برای آن دسته از مسافرینی است که آنتالیا را برای گذراندن تعطیلات خود انتخاب کرده‌اند. آذرگشت ملکی، مجری اختصاصی تور آنتالیا از تبریز شما را برای اقامت در این هتل دعوت می‌کند.

رویال_هالیدی 7

 

رویال_هالیدی 8

 

رویال_هالیدی 9

 

رویال_هالیدی 10

عضویت در خبرنامه

سامانه پرداخت آنلاین

لطفا مبلغ را در کادر زیر وارد نمایید.

مبلغ:
بابت:

نماد اعتماد و نشان ملی

logo-samandehi

جوملا فارسی