3178  |      

معرفی هتل لوکس هیلتون بومونتی استانبول

هیلتون_بومونتی از هتل‌های تاپ و درجه یک شهر استانبول که در نزدیکی منطقه شیشلی واقع است. هتل هیلتون بومونتی

از سری هتل‌های گروه هتل‌سازی مشهور هیلتون است و نام و آوازه‌ای درحد جهانی دارد. اقامت در هتل هیلتون بومونتی تجربه‌ای لوکس است که باید در سفر به استانبول آن را به دست آورید. هتل در 34 طبقه ساخته شده و در یکی از بهترین نقاط شهر با منظره‌ای فوق‌العاده قرار دارد. بیشتر اتاق‌های هتل نیز پنجره‌های بزرگ روبه مناظر دیدنی دریا و بناهای شهر دارند.

 

 

هتل هیلتون بومونتی در نزدیکی منظقه‌ی اقتصادی و زیبای شیشلی واقع است و فاصله‌ی بسیار کوتاهی به مراکز خرید بزرگی هم‌چون مرکز خرید جواهر و فروشگاه‌های متعدد منطقه دارد.

هم‌چنین هتل تنها2کیلومتر با ایستگاه مترو، 3کیلومتر با میدان تاکسیم، 5کیلومتر با برج تاریخی گالاتا و 11کیلومتر با مسجد کبود استانبول فاصله دارد. اگر برای سفر تفریحی و یا خرید به استانبول سفر می‌کنید، هتل هیلتون بومونتی انتخابی مناسب خواهد بود. فرودگاه بین‌المللی آتاتورک نیز در فاصله‌ای نزدیک به 32کیلومتری از هتل هیلتون بومونتی قرار گرفته است.

 هیلتون_بومونتی 1

 

نقطه قوت این هتل، اتاق‌های آن با مناظر و چشم‌اندازهای زیبا است. اتاق‌ها در سبک کاملا مدرنی طراحی و ساخته شده‌اند و تمامی امکانات موردنیاز هم‌چون اینترنت وایرلس، تلوزیون، مینی‌بار، چای‌ساز و قهوه‌ساز در آن‌ها موجود است. سوئیت‌های اختصاصی لوکسی نیز درهتل وجود دارند که می‌توانید اقامت در آن‌ها را نیز امتحان نمایید.

 هیلتون_بومونتی 2

 

رستوران هتل به صورت تمام وقت آماده ارائه خدمات به مسافران است و بهترین غذاهای اروپایی، مدیترانه‌ای، ترکی و آسیایی را برای آنان آماده می‌کند. لابی هتل بخشی است که می‌توانید حتی ساعت‌ها در آن بنشینید و از تماشای دکوراسیون فوق‌العاده آن لذت ببرید.

 هیلتون_بومونتی 3

 

مرکز ماساژ هتل 3طبقه از مجموعه را به خود اختصاص داده و بهترین ماساژورها در آن‌ها مشغول خدمت رسانی به مسافران و میهمانان هستند. درکنار مرکز ماساژ، حمام‌های ترکی و استخرهای روباز و سرپوشیده‌ هم در مجموعه هتل وجود دارند که می‌توانند لذت اقامت در هتل را دوچندان نمایند.

 هیلتون_بومونتی 4

 

تالار هتل هیلتون بومونتی، یکی‌از بزرگ‌ترین تالارهایی است که می‌توانید برای مراسماتی هم‌چون عروسی در شهر استانبول رزرو نمایید. این تالار ظرفیت بیش‌از 3000میهمان را دارد. به دلیل اینکه هتل در یکی از بهترین نقاط استانبول واقع است، برای جلسات کاری و مدیریتی نیز هتل امکانات ویژه‌ای تدارک دیده و 30سالن کنفرانس و اتاق اجلاس بدین منظور تعبیه شده‌اند. این سالن‌ها و اتاق‌های جلسه از جدیدترین و آخرین تکنولوژی‌های روز دنیا نیز بهره می‌گیرند.

 هیلتون_بومونتی 5

 

اگر به دنبال اقامتی کاملا لوکس، در یکی از  بهترین هتل‌های شهر استانبول هستید، ما هتل هیلتون بومونتی را به شما توصیه می‌کنیم. آذرگشت ملکی مجری اختصاصی تور استانبول از تبریز با بهره‌گیری از کارشناسان حرفه‌ای، شما را به سفر به استانبول و اقامت در این هتل لوکس دعوت می‌نماید.

 

هیلتون_بومونتی 6

 

هیلتون_بومونتی 7

 

هیلتون_بومونتی 8

 

هیلتون_بومونتی 9

 

عضویت در خبرنامه

سامانه پرداخت آنلاین

لطفا مبلغ را در کادر زیر وارد نمایید.

مبلغ:
بابت:

نماد اعتماد و نشان ملی

logo-samandehi

جوملا فارسی