3178  |      

هتل 5ستاره و لوکس بیز جواهر استانبول

بیز_جواهرهتلی کاملا لوکس که در بهترین نقطه از منطقه اقتصادی استانبول واقع شده است و یکی از بهترین مکان‌های اقامتی در این شهر تاریخی است.

هتل جواهر استانبول با فراهم نمودن امکانات لوکس و مناسب متناسب با مسافران ورودی به شهر استانبول و قرارگیری در منطقه‌ای اقتصادی ناب، به یکی از اولویت‌های اول گردشگران برای اقامت تبدیل شده است.

 

 

هتل بیز جواهر استانبول در فاصله‌ی 8کیلومتری از برج گالاتا و 14 کیلومتری کسجد سلطان احمد قرار دارد و ایستاگاه مترو تنها 7دقیقه با این هتل فاصله دارد. فرودگاه آتاتورک تنها 22کیلومتر با این هتل فاصله دارد و فرودگاه صبیحه گوکچن در 40کیلومتری آن واقع است.

بیز_جواهر 1

 

دکوراسیون داخلی هتل یکی از دلایل نامگذاری آن به جواهر است و می‌توانید در مدت زمان سفرتان، اقامتی لوکس را تجربه نمایید. اتاق‌های هتل نیز هم‌چون دکوراسیون داخلی آن، طراحی شیک و زیبایی دارند و از تخت‌ها و مبلمان کاملا راحتی در آن‌ها استفاده شده است. فرقی نمی‌کند به منظور تفریح و گشت و گذار به استانبول سفر کرده‌اید و یا سفرتان کاری است، اقامت در هتل بیز جواهر بهترین گزینه برای‌تان می‌تواند باشد.

بیز_جواهر 2

 

صبحانه روزانه به صورت سلف سرویس دراختیار مسافران قرار می‌گیرد و در آن بهترین موادغذایی برای صبحانه به‌همراه نان ترکی ارائه می‌گردد. رستورانی نیز در هتل وجود دارد که می‌توانید در آن به صرف غذا مشغول شوید. در این رستوران بهترین آشپزهای ترکی با استفاده از بهترین محصولات طبیعی، غذاهای متنوعی را تهیه می‌کنند.

بیز_جواهر 4

 

هتل بیز جواهر استانبول یکی‌از هتل‌های مناسب برای کسانی است که قصد برگزاری جلسات کاری و مدیریتی در این شهر را دارند. سالن‌های چندمنظوره به همراه خدمات‌رسانی بسیار عالی و مناسب این امکان را فراهم کرده‌اند تا بتوانید جلسات رسمی و کاری خودتان با هماهنگی از قبل در این هتل برگزار نمایید.

 بیز_جواهر 5

 

مرکز ماساژ و درمانی هتل بیز  جواهر از نقاط قوت آن محسوب می‌شود و بهترین خدمات ماساژ در آن توسط بهترین استادان ترکیه‌ای و بین‌المللی به مسافران عرضه می‌شود. حمام ترکی هتل بخش دیگری است که مورد استقبال مسافران قرار می‌گیرد. این حمام‌های ترکی در سبک حمام‌های عثمانی طراحی شده‌اند و در آن‌ها نیز ماساژ سنتی ترکی به مسافران ارائه می‌شود.

 بیز_جواهر 6

 

اگر قصد برگزاری مراسم عقد و عروسی و یا جشن‌های دیگر در این هتل را دارید، سالن و تالار مخصوص بیز جواهر را بهتر است ازقبل رزرو نمایید. علاوه‌بر محیط بسیار شیک و متفاوت سالن و تالار، بهترین خدمات مجالس توسط کادر اجرایی باتجربه انجام می‌شود.

 بیز_جواهر 7

 

اگر به دنبال اقامتی لوکس در شهر استانبول و در نزدیکی مراکز اصلی خرید و اماکن دیدنی شهر هستید، هتل بیز جواهر را در اولویت‌های اقامت خود قرار دهید. آژانس هواپیمایی آذرگشت ملکی برگزارکننده تور استانبول از تبریز شما را به سفر به این شهر و اقامت در هتل لوکس بیز جواهر دعوت می‌کند.

 

بیز_جواهر 8

 

بیز_جواهر 9

 

بیز_جواهر 10

 

بیز_جواهر 6

 

بیز_جواهر 10

 

عضویت در خبرنامه

سامانه پرداخت آنلاین

لطفا مبلغ را در کادر زیر وارد نمایید.

مبلغ:
بابت:

نماد اعتماد و نشان ملی

logo-samandehi

جوملا فارسی