3178  |      

دیدنی‌های شگفت‌انگیز کشور ترکیه

کشور_ترکیه کشور ترکیه یکی‌از محبوب‌ترین مقصدهای توریستی در منطقه مدیترانه است. سواحل رویایی، طبیعت بی‌نهایت زیبا، اماکن تاریخی

و بسیاری تفریح دیگر که توانسته‌اند میلیون‌ها توریست و گردشگر را از کشورهای مختلف به ترکیه بکشانند. اما از میان همه‌ی این تفریحات، تعدادی‌از آن‌ها محبوبیت بیشتری دارند و اکثریت گردشگران برای تجربه آن‌ها به ترکیه سفر می‌کنند.

 

 

 

 

سفر و بازدید از سوملا

سوملا نام صومعه‌ای 1600 ساله در منطقه‌ی ترابوزان ترکیه است. این صومعه برروی کوهی به نام مِلا واقع شده و مناظر بسیار باشکوهی به طبیعت اطراف دارد. مجموعه صومعه از یک کلیسا، کتابخانه و تعدادی حجره تشکیل شده و از جاذبه‌های شگفت انگیز ترکیه محسوب می‌شود. راه منتهی به این صومعه خود از جاذبه‌های گردشگری باشکوهی است که باید ببینید.

 کشور_ترکیه 1

 

بالن سواری در کاپادوکیه

شهر تاریخی و باستانی که قدمتش به قرن ششم پیش‌از میلاد مسیح بازمی‌گردد. این روزها شهر کاپادوکیه به سبب داشتن سنگ‌های دودکش مانند مشهور شده است. یکی‌از جذاب‌ترین و متفاوت‌ترین تفریحاتی که در کاپادوکیه انجام می‌شود و گردشگران را از سراسر جهان به این شهر می‌کشاند، بالن سواری برروی جاذبه‌های نفیس و منحصر به فرد این شهر است.

 کشور_ترکیه 2

 

کوه نمرود

یکی از سایت‌های جهانی یونسکو که برروی کوهی به ارتفاع 2100متر واقع شده، بقایای مجسمه نمرود است. نمرود همان پادشاهی که بارها نامش را شنیده‌اید که در 62سال پیش‌از میلاد مسیح فرمان‌روایی می‌کرده است. مجسمه‌های باستانی باقی‌مانده در این کوه، مورد ثبت سازمان جهانی یونسکو قرار گرفته است و برای سهولت بازدید گردشگران، راهنماهایی نیز در این منطقه وظیفه اطلاع رسانی را برعهده دارند.

 کشور_ترکیه 3

 

پاموک‌ کالا

یکی دیگر از جاذبه‌های باستانی و بی‌نظیر کشور ترکیه که توسط سازمان یونسکو نگه‌داری می‌شود. پاموک‌ کالا مجموعه‌ای متشکل از تراس‌هایی زیبا است که آب‌های گرمی در آن جریان دارند و به عنوان استخر آب گرم مورد استفاده قرار می‌گیرند. بازدید از پاموک‌ کالا تجربه‌ای بسیار متفاوت برای‌تان به دنبال خواهد داشت.

کشور_ترکیه 4 

 

پاراگلایدر سواری

در بسیاری‌از سواحل و مناطق کشور ترکیه می‌توانید لذت پاراگلایدر سواری را تجربه نمایید. در بخش‌هایی از سواحل آنتالیا و بخش‌های از جنوب غربی ترکیه، این تفریح محبوبیت بیشتری دارد. اگر بخواهید این تفریح شاد و مفرح را تجربه کنید، در ابتدا آموزش‌هایی توسط متخصصان حرفه‌ای به شما داده می‌شود و سپس پاراگلایدری در اختیارتان قرار می‌گیرد.

 کشور_ترکیه 5

 

افه‌سوس

افه‌سوس یکی‌از آثار باستانی ماندگار و بی‌نظیر در کشور ترکیه است که حتما در سفرتان باید آن را ببینید. قدمت این بنای تاریخی به قرن 10ام پیش‌از میلاد مسیح بازمی‌گردد و ازجمله عجایب شگفت‌انگیز در زمان باستان محسوب می‌شده است. بقایای تاریخی باقی‌مانده در افه‌سوس را در کمتر جایی از جهان می‌توانید بیابید. پس حتما سری به این بنای باستانی بزنید.

 کشور_ترکیه 6

 

بازدید از استانبول

شهری تاریخی که درگذشته با نام قستنطنیه شناخته می‌شده، نقشی مهم و اساسی در بخش فرهنگ و اقتصاد کشور ترکیه داشته و دارد. این روزها، استانبول یکی‌از شهرهای مهم جهان در زمینه توریسم محسوب می‌شود و میلیون‌ها نفر هرساله از این شهر تاریخی بازدید می‌کنند.

 کشور_ترکیه 7

 

آرامش در سواحل آنتالیا

سواحل آنتالیا از محبوب‌ترین سواحل جهان در زمینه توریسم به شمار می‌روند و هم‌چون استانبول، میلیون‌ها نفر برای گذراندن تعطیلات به این شهر سفر می‌کنند. آب‌وهوای فوق‌العاده مناسب، سواحل زیبا، طبیعت بی‌نهایت باشکوه و آب‌های گرم دریای مدیترانه تنها بخشی‌از این سواحل هستند. هتل‌های سوپرلوکس و مدرنی نیز در این منطقه وجود دارند که می‌توانید اقامتی رویایی در آن‌ها داشته باشید.

کشور_ترکیه 8

 

عضویت در خبرنامه

سامانه پرداخت آنلاین

لطفا مبلغ را در کادر زیر وارد نمایید.

مبلغ:
بابت:

نماد اعتماد و نشان ملی

logo-samandehi

جوملا فارسی