3178  |      

جاذبه‌های گردشگری مالزی که ارزش دیدن دارند

مالزیمالزی کشور تناقض‌ها و زیبایی‌ها است و فضای مدرن و سنتی براین کشور حاکم است. جزایر زیبای گردشگری، سواحل شنی

فوق‌العاده متفاوت، اماکن تاریخی دیدنی و شهرهای کاملا مدرن و شیک که می‌توانند شما را ترغیب به بازدید از این کشور نمایند. این جاذبه‌ها را ببینید تا شاید مجاب به سفر به این کشور زیبای آسیایی شدید.

 

 

 

پانکور لاوت

پانکور لات نام ساحلی زیبا و شگفت‌انگیز است که در کنار دریا قرار دارد و اطراف آن را درختان نخل پوشانده‌اند. مسافران و توریست‌هایی که به این ساحل سفر می‌کنند، می‌توانند در ویلاهای اختصاصی آن اقامت داشته باشند و از بهترین امکانات رفاهی برخوردار گردند.

 مالزی 1

 

برج‌های پتروناس

با ارتفاعی حدود 451متر، عنوان بلندترین برج‌های دوقلوی جهان در اختیار پتروناس است. این بنای شگفت‌انگیز به لحاظ معماری، سمبل شهر کوالالامپور محسوب می‌شود و گردشگران علاوه بر بازدید از طبقات مختلف، می‌توانند در رستوران‌های این برج غذا بخورند و خریدهای‌شان را از مراکز خرید پتروناس انجام دهند.

 مالزی 2

 

شهر تاریخی مالاکا

مالاکا در گذشته مهم‌ترین مرکز تجاری در جنوب شرقی آسیا بوده و تنها در چندسال اخیر، کوالالامپور این عنوان را پس گرفته است. علاوه‌بر تجارت رایج در شهر، ساختمان‌ها و بناهای مالاکا قطعا می‌توانند نظر شما را به خود جلب کنند. مراکز خرید مهمی در این شهر وجود دارند که می‌توانید از آن‌ها خرید کنید. هم‌چنین بهتر است در سفرتان سری به موزه مالاکا نیز بزنید.

 مالزی 3

 

مسجد کریستالی

شاید کمتر کسی نام مسجد کریستالی را شنیده باشد. این مسجد در منطقه کوالا ترن‌گانو قرار دارد و به سبب طراحی فوق‌العاده عجیب و منحصر به فردش، تبدیل به جاذبه‌ای گردشگری شده است. مسجد تماما از جنس استیل، شیشه و کریستال ساخته شده و دورنمایی خیره کننده دارد.

 مالزی 4

 

جزایر پری‌هانتیان

گروهی از جزایر زیبا در کشور مالزی که بهترین سواحل شنی را در اختیار دارند و در کنار آب‌های کریستالی دریا، می‌توانند تجربه‌ای شگفت‌انگیز برای‌تان رقم بزنند. علاوه‌بر تفریحات رایج در این جزایر، کوه‌نوردی و کایاک سواری نیز تفریحات دیگری هستند که برای‌تان جذاب خواهند بود.

 مالزی 6

 

غارهای باتو

غارهای مقدس باتو که مجموعه معابدی نیز در آن‌ها قرار دارند و یکی‌از مکان‌های گردشگری مذهبی نیز به شمار می‌رود. غارهای باتو به دلیل اینکه جاذبه‌ی گردشگری طبیعی محسوب می‌شوند، ازجمله مکان‌هایی است که بازدیدکنندگان زیادی برای دیدن آن به مالزی سفر می‌کنند.

مالزی 7

 

عضویت در خبرنامه

سامانه پرداخت آنلاین

لطفا مبلغ را در کادر زیر وارد نمایید.

مبلغ:
بابت:

نماد اعتماد و نشان ملی

logo-samandehi

جوملا فارسی