3178  |      

لوکیشن سریال محبوب گیم آف ترونز

گیم_آف_ترونز سریال گیم‌ آف ترونز یا بازی تاج و تخت، یکی‌از محبوب‌ترین سریال‌های چند سال اخیر است که توانسته علاقه‌مندان بی‌شماری را مجذوب خود نماید.

این سریال که مجموعه داستانی حماسی و تخیلی است، ماجرای چندین خانواده اشرافی است که در تلاشند تا صاحل تاج و تخت پادشاهی هفت اقلیم شوند.

یکی‌از نکات جالب درخصوص این سریال، قلعه‌ها و مکان‌های تاریخی بی‌نظیری است که بیشتر قسمت‌های سریال در آن‌ها فیلمبرداری شده است. بسیاری از علاقه‌مندان به سریال گیم آف ترونز علاقه‌مندند تا لوکیشن‌های این سریال را بشناسند و بدانند که آیا این لوکیشن‌ها واقعا وجود دارند یا با استفاده از جلوه‌های ویژه طراحی شده‌اند. به همین دلیل تعدادی از محبوب‌ترین لوکیشن‌های این سریال را انتخاب کرده‌ایم تا معرفی نماییم.

 

اولد تاون، براووس (کاتالونیا اسپانیا)

اولد تاون نام لوکیشنی مهم در سریال بازی تاج و تخت است که بسیاری‌از بخش‌های فصل ششم در آن‌جا شکل می‌گیرد. اولدتاون همان قلعه تاریخی گیرونا در ایالت کاتالونیای اسپانیا است که برروی تپه ای در این منطقه قرار دارد. سالانه هزاران توریست علاقه‌مند از این کاخ بازدید می‌کنند و قطعا این آمار در آینده بیشتر نیز خواهد شد.

 گیم_آف_ترونز 5

 

کینگز لندینگ یا مقر پادشاهی (دوبرونیک کرواسی)

مقر رسمی پادشاهان وستروس که بارها در سریال آن را مشاهده کرده‌اید، در شهر دوبرونیک کرواسی قرار دارد. انتخاب دوبرونیک به‌عنوان یکی‌از لوکیشن‌های این سریال، بی‌دلیل نیست. به دلیل این که شهر دوبرونیک، یکی‌از شهرهای تاریخی کشور کرواسی است و اطراف آن را دیوارها و قلعه‌هایی فرا گرفته و شکل و شمایلی کاملا تاریخی دارد.

 گیم_آف_ترونز 4

 

وینترفل (کسل وارد، ایرلند)

وینترفل شاید مشهورترین لوکیشن سریال گیم آف ترونز باشد که از همان قسمت‌های ابتدایی داستان، بارها و بارها آن را دیده‌اید و ماجراهای مهمی در آن اتفاق افتاده‌اند. وینترفل در اصل قلعه‌ای به نام کسل وارد در شمال ایرلند است که در مساحتی حدود 820 هکتار بنا شده و معماری گاتیک و کلاسیکی دارد. خانواده استارک در این قلعه سکونت داشتند و وینترفل محبوبیت خاصی درمیان علاقه‌مندان بازی تاج و تخت دارد.

 گیم_آف_ترونز 3

 

دورن یا میرین (والنسیا اسپانیا)

قلعه زیبا و باشکوه پنیسکولا، لوکیشن دیگری است که در سریال مورد استفاده قرار گرفته است. این قلعه در گیم آو ترونز با نام میرین شناخته می‌شود و اتفاقات مهمی در آن روی می‌دهد.

 گیم_آف_ترونز 6

 

کاخ‌های آبی دورن (سویا اسپانیا)

کاخ‌های آبی دورن یکی‌از زیباترین لوکیشن‌هایی است که در سریال مورد استفاده قرار گفته و بینندگان را مجذوب و شگفت‌زده کرده است. باغ‌های زیبا و رودهایی که در دورن واقع هستند، مناظر شگفت‌انگیزی را پدید آورده‌اند و این سوال را در ذهن بینندگان ایجاد کرده بودند که این لوکیشن کجاست. آلکازار شهر سویا، لوکیشنی است که بخش‌هایی از گیم آف ترونز در آن فیلم‌برداری شده‌اند. آلکازار پیش‌از شروع سریال نیز به سبب جاذبه‌های زیبای طبیعی، در میان توریست‌ها شناخته شده بود و فیلمبرداری از آن و استفاده در سریال سبب شده تا سیل عظیمی از گردشگران برای بازدید از این مجموعه به سویا سفر کنند.

 گیم_آف_ترونز 2

 

میدان میرین (اوسونا، سویا)

میدان میرین محلی است که در فصل پنجم بازی تاج و تخت اتفاقات مهمی در آن روی داد و نقش مهمی در ادامه سریال داشت. میدان میرین در سبک میدان‌های نبردی که در زمان گلادیاتورها استفاده می‌شد، ساخته شده و از جاذبه‌های بسیار دیدنی شهر است. به دلیل سفر گردشگران به این منطقه برای بازدید از میدان میرین، امکانات رفاهی و تفریحی متعددی در آن ساخته شده است.

گیم_آف_ترونز 1

 

عضویت در خبرنامه

سامانه پرداخت آنلاین

لطفا مبلغ را در کادر زیر وارد نمایید.

مبلغ:
بابت:

نماد اعتماد و نشان ملی

logo-samandehi

جوملا فارسی