3178  |      

معرفی هتل ریکسوس پریمیوم بلک

ریکسوس_پریمیومیکی‌از زیباترین هتل‌های آنتالیا که در منطقه بلک واقع است و ازجمله هتل‌هایی است که ارزش اقامت و تجربه را دارد.

هتل ریکسوس پریمیوم در مساحتی بالغ بر 405هزارمترمربع و در محیطی بسیار زیبا و جذاب ساخته شده است. هتل ساحلی به مساحت 1کیلومتر دارد و از جمله هتل‌های سوپرلوکس و شگفت انگیز کشور ترکیه است. تمامی اتاق‌ها و سوئیت‌ها طراحی لوکس و مدرنی دارند و بهترین امکانات رفاهی برای مسافران فراهم شده است.

 

 

موقعیت خوب هتل و نزدیکی به اماکن تفریحی و گردشگری آنتالیا ازجمله نکات مثبت درخصوص آن است. ریکسوس پریمیوم در فاصله‌ی 50کیلومتری از مرکز شهر آنتالیا و 40کیلومتری فرودگاه آنتالیا قرار گرفته است.

 ریکسوس_پریمیوم 1

 

اقامت در هتل ریکسوس پریمیوم تجربه‌ی فوق‌العاده‌ای است و خاطره‌ای به یادماندنی برای‌تان به دنبال خواهدداشت. هتل بیش‌از 740 اتاق و سوئیت اختصاصی دارد که تقریبا تمامی اتاق‌ها چشم‌انداز زیبایی به دریای مدیترانه و استخرهای این هتل دارند. علاوه‌بر این، تعدادی ویلا و سوئیت اختصاصی نیز برای کسانی که دوست دارند، در آرامش تعطیلات خودشان را سپری کنند، مهیا شده است.

 ریکسوس_پریمیوم 2

 

بیش‌از 10رستوران و 12 بار به صورت شبانه روزی مشغول خدمت رسانی به مسافران هستند. در رستوران‌های هتل، بهترین غذاهای ترکیه‌ای، ایتالیایی، آسیایی و فست‌فود سرو می‌شوند و مسافران می‌توانند بنا به ذائقه‌ی خودشان، غذای دلخواه را انتخاب نمایند. اگر به غذاهای دریایی علاقه دارید، توصیه می‌کنیم حتما خوراک‌های دریایی این هتل را امتحان نمایید.

 ریکسوس_پریمیوم 3

 

بهترین امکانات رفاهی و تفریحی در این هتل برای مسافران و توریست‌ها مهیا است. از شنا در آب‌های زیبای مدیترانه تا شنا در استخرهای لوکس روباز و سرپوشیده هتل، ورزش‌های آبی موتوری و غیرموتوری، بولینگ، سالن بازی‌های رایانه‌ای، جشن‌های ساحلی، مهمانی‌ها، کنسرت‌های موسیقی و بسیاری امکانات دیگر تا خاطره‌ای به یادماندنی در ذهن مسافران هک گردد. بخش ویژه‌ای نیز در این هتل برای کودکان و خردسالان درنظر گرفته شده تا آن‌ها نیز تعطیلات خوبی را پشت سر بگذارند.

 ریکسوس_پریمیوم 4

 

اگر به دنبال برگزاری جشن عروسی یا ماه عسل هستید، هتل ریکسوس پریمیوم آنتالیا یکی‌از بهترین انتخاب‌های شما می‌تواند باشد. سالن‌های کاملا مجهز و لوکس هتل آماده برگزاری جشن‌های عروسی ساده و مفصل هستند. هم‌چنین اگر برای گذراندن ماه عسل به این هتل سفر می‌کنند، سوئیت‌های ویژه‌ای برای زوج‌های جوان درنظر گرفته شده تا اولین خاطره باهم بودن بسیار خوب و خوش به ثبت برسد.

 ریکسوس_پریمیوم 5

 

ریکسوس_پریمیوم 6

 

ریکسوس_پریمیوم 7

 

ریکسوس_پریمیوم 8

 

 ریکسوس_پریمیوم 9

 

ریکسوس_پریمیوم 9

عضویت در خبرنامه

سامانه پرداخت آنلاین

لطفا مبلغ را در کادر زیر وارد نمایید.

مبلغ:
بابت:

نماد اعتماد و نشان ملی

logo-samandehi

جوملا فارسی