3178  |      

هتل مکس رویال یکی‌از لوکس‌ترین هتل‌های آنتالیا

مکس_رویالهتل مکس رویال هتل 5ستاره و Uall آنتالیا، یکی‌از لوکس‌ترین هتل‌های جهان است. این هتل درسال 2011 و در مساحتی بالغ بر

1میلیون مترمربع افتتاح گردید. امکانات سوپرلوکس و فوق‌العاده‌ی هتل به سرعت توانست این هتل را به عنوان یکی‌از لوکس‌ترین و سلطنتی‌ترین هتل شهر آنتالیا معرفی نماید. مکس رویال این امکان را برای گردشگران فراهم کرده است تا سواحل زیبای مدیترانه را در بهترین و لوکس‌ترین حالت تجربه نمایند. در طول این 5سال سپری شده از افتتاح، مکس رویال بارها جوایز متعددی را از سازمان‌ها، موسسات و وب‌سایت‌های فعال در عرصه سفر و توریسم دریافت کرده که از مهم‌ترین آن‌ها می‌توان به جوایز وب‌سایت TripAdvisorو Holiday Check اشاره کرد.

 

مکس رویال در فاصله‌ی 1کیلومتری از بلک، 45کیلومتری شهر آنتالیا و 35 کیلومتری فرودگاه آنتالیا و در بهترین موقعیت مکان به لحاظ آب‌وهوایی و نزدیکی به ساحل قرار دارد.

 

مکس_رویال 1

 

تمامی اتاق‌ها و سوئیت‌های هتل در سبک زیبایی طراحی شده‌اند و بهترین امکانات رفاهی و سرویس دهی به صورت 24ساعته برای مسافران فراهم است.

 

مکس_رویال 2

 

سوئیت‌های سلطنتی و رویال هتل مکس رویال آنتالیا، بخش قابل توجه این هتل هستند که لذت اقامت در یک سوئیت فوق‌العاده لوکس را به مسافر ارائه می‌کنند.

 

مکس_رویال 2

 

علاوه‌بر سوئیت‌ها، تعدادی ویلای اختصاصی نیز در هتل وجود دارند که می‌توانید تمامی امکانات موجود در هتل هم‌چون استخر و غذا را به صورت اختصاصی دراختیار داشته باشید.

 

مکس_رویال 4

 

مکس رویال آنتالیا، 1رستوران اصلی، 4رستوران اختصاصی، 15بار، 3رستوران اسنک و فست فود و 1کافه مدرن دارد. درنتیجه شما تنوع بسیار عظیمی از غذاهای ترکی و بین‌المللی را پیش‌رو خواهید داشت. غذاهای رستوران‌ها توسط برترین آشپزهای بین‌المللی آماده می‌شود و طعم و مزه بسیار خوبی دارند.

 

مکس_رویال 5

 

بهترین امکانات تفریحی منطقه آنتالیا را می‌توانید در هتل مکس رویال تجربه کنید. سواحل شنی و فوق‌العاده زیبای مدیترانه، ورزش‌های آبی، جشن‌های ساحلی، پارک آبی، استخرهای روباز و سرپوشیده، جشن‌های شبانه، مسابقات ورزشی و ده‌ها تفریح دیگر که می‌توانند تعطیلات شما را رنگارنگ و به یاد ماندنی نمایند.

 

مکس_رویال 6

 

هم‌چنین برای زوج‌های جوانی که قصد برگزاری مراسم عروسی در این هتل را دارند و یا برای ماه‌عسل به مکس رویال آنتالیا سفر می‌کنند، امکانات ویژه و مخصوصی تدارک دیده شده است. در ادامه شما را به دیدن تصاویر بیشتری از این هتل زیبا و سوپرلوکس دعوت می‌کنیم.

 

مکس_رویال 6

 

مکس_رویال 7

 

مکس_رویال 8

 

مکس_رویال 9

 

مکس_رویال 9

 

مکس_رویال 10

 

مکس_رویال 11

 

مکس_رویال 12

عضویت در خبرنامه

سامانه پرداخت آنلاین

لطفا مبلغ را در کادر زیر وارد نمایید.

مبلغ:
بابت:

نماد اعتماد و نشان ملی

logo-samandehi

جوملا فارسی