3178  |      

افتتاح دیزنی لند شانگ‌های

پس‌از 5سال انتظار، بالاخره دیزنی لند شانگ‌های به صورت رسمی در 16ژوئن افتتاح خواهدشد.

 

 

دیزنی‌لند نام مجموعه‌ای از شهربازی‌ها است که براساس شخصیت‌های کارتونی والت دیزنی ساخته می‌شود. پیش‌از این 5دیزنی لند در شهرهای آناهایم، توکیو، پاریس و هنگ کنگ افتتاح شده بود و دیزنی لند شانگ‌های نیز یکی‌از جدیدترین این مجموعه‌ است که قرار است در 16ژوئن افتتاح شود.

 

پروژه در فضایی بالغ بر 4کیلومترمربع ساخته شده و علاوه‌بر دیزنی‌لند، دیزنی تاون و پارک ستارگان دو هتل اختصاصی نیز برای گردشگران دارد. این بنا، بزرگ‌ترین مجموعه از سری مجوعه دیزنی لند محسوب می‌شود و امکانات نسبتا جدیدتر و مفرح‌تری نیز دارد. پیش از این عنوان بزرگ‌ترین مجموعه دیزنی لند را شهر هنگ‌کنگ دراختیار داشت.

دیزنی لند شانگ‌های 1

 

بهترین بخش مجموعه، بخش دزدان دریایی کارائیب است که پیش‌از افتتاح نیز با استقبال بسیار خوبی قرار گرفته و علاقه‌مندان را مجذوب خود کرده است. بخش دزدان دریایی کارائیب، بزرگ‌ترین بخش مجموعه دیزنی‌لند شانگ‌های است که مساحتی حدود 16.340مترمربع دارد.

دیزنی لند شانگ‌های 2

 

بخش جذاب دیگر مجموعه، آلیس در سرزمین عجایب است که کاملا براساس شخصیت‌های این داستان شکل گرفته و توریست‌هایی که به همراه کودکان به شانگ‌های سفر می‌کنند، می‌توانند اوقات بسیار خوشی را سپری نمایند.

دیزنی لند شانگ‌های 3

 

باغ‌های خیال، قطعا می‌توانند توجه شما را به خود جلب کنند. در این باغ‌ها رودخانه‌های مصنوعی ساخته شده و کشتی‌های تفریحی گردشگران و توریست‌ها را به بخش‌های مختلف باغ برده و آشنا می‌کنند. کشتی دزدان دریایی ازجمله محبوب‌ترین کشتی‌ها در این باغ‌ها است.

دیزنی لند شانگ‌های 4

 

مجموعه دیزنی لند شانگ‌های یکی‌از جدیدترین و زیباترین جاذبه‌های گردشگری است که در کشور چین ساخته شده است و مسئولان شهر پیش‌بینی می‌کنند، بیش‌از 30میلیون گردشگر تا پایان سال جاری میلادی از آن بازدید نمایند. اگر شما نیز هنوز تصمیمی برای مقصد تعطیلات خودتان نگرفته‌اید، پیشنهاد می‌کنیم شهر شانگ‌های و بازدید از مجموعه دیزنی لند را در برنامه‌تان درنظر بگیرید.

دیزنی لند شانگ‌های 5

 

دیزنی لند شانگ‌های 6

 

عضویت در خبرنامه

سامانه پرداخت آنلاین

لطفا مبلغ را در کادر زیر وارد نمایید.

مبلغ:
بابت:

نماد اعتماد و نشان ملی

logo-samandehi

جوملا فارسی