3178  |      

تفریحات مهیج روسیه

از زیبایی های تور روسیه برای گردشگران استفاده از امکانات تفریحی مهیج می باشد که در طول سفر  ...

 

 

 

 

 

 

 

 

کشور روسیه یکی از کشورهای جذاب و زیبای دنیا می باشد که در هر گوشه و کنار این کشور ماجراجویی ها و تفریحات مهیج و جذابی برای گردشگران تور روسیه از تبریز و تور روسیه وجود دارد . روسیه به قدری در خود کوه ، جنگل ، دریا ، ساحل و جاذبه های گردشگری گوناگونی دارد که میتواند شما را با تفریحات مهیج خود به اوج هیجان برساند . در این مطلب از آذرگشت ملکی میخواهیم تفریحات مهیج روسیه را برای شما گردشگران تور روسیه از تبریز و تور روسیه معرفی کنیم . پس در ادامه همراه آذرگشت ملکی باشید :

کوه البروس

یکی از زیباترین چالش های مهیج گردشگران تور روسیه از تبریز و تور روسیه بالا رفتن از کوه البروس ، بلندترین کوه روسیه و بلندترین قله اروپا هست . این قله ی زیبا که یکی از زیباترین جاذبه های گردشگری روسیه به حساب می آید هر ساله میلیون ها گردشگر و کوهنورد را به سمت خود می کشد . اگر عاشق هیجان هستید خودتان را برای روبرو شدن با چالش های بزرگ با این کوه آماده کنید . کوه البروس روسیه یکی از ده گزینه های اولویت دار برای کوهنوردان و افراد عاشق هیجان می باشد . برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص تور روسیه از تبریز و تور روسیه با همکاران بخش تورهای خارجی ما در شرکت آذرگشت ملکی تماس حاصل فرمایید .

هیجان اسنومبیل سواری

یکی دیگر از زیباترین و پرهیجان ترین تفریحاتی که میتوان در روسیه انجام داد اسنومبیل سواری بر روی چمن و یخ می باشد . اگر در فصل زمستان به روسیه سفر کردید حتما به منطقه دریاچه بالکان یه سری بزنید . شما گردشگران تور روسیه از تبریز و تور روسیه میتوانید بر روی دریاچه یخ زده بالکان اسنومبیل سواری کنید . اگر در فصل تابستان به این منطقه سفر کردید میتوانید بر مسیرهای مشخص چمن اسنومبیل سواری کنید . شش ساعت اسنومبیل سواری در این منطقه حدود 150 دلار هزینه دارد .

قایق سواری در منطقه کارلیا

از زیباترین مناطق هیجان انگیز اروپا و کشور روسیه که افراد هیجانی را به سوی خود میکشد منطقه کارلیا در روسیه می باشد . شما گردشگران تور روسیه از تبریز و تور روسیه می توانید برای رفتینگ و قایق سواری در مسیرهای مشخص شده و هیجانی به این منطقه بروید تا هیجان خود را به اوج برسانید . منطقه کارلیا برای گردشگران دیگر تفریحات هیجانی دیگری مثل جت سواری و کایاک دارد که میتواند تمام روز شما را در خود سرگرم کند . هزینه ی این مجموعه برای گردشگران تور روسیه از تبریز و تور روسیه  200 دلار می باشد . 

تفریح بالون سواری در روسیه

یکی از شهرهای باستانی و تاریخی روسیه که حدود 1000 سال پیش بنا شده است شهر تاریخی پرسیلا زالسکی می باشد . این شهر که دارای ساختمان ها ، موزه ها و جاذبه های گردشگری تاریخی می باشد هر سال میلیون ها گردشگر را در خود میزبانی میکند . چشم انداز زیبای این شهر با وجود ساختما های قدیمی و مدرن امروزی یک منظره زیبا و جذابی در ذهن گردشگران تور روسیه از تبریز و تور روسیه ایجاد میکند . برای اینکه بتوانید زیبایی های و جاذبه های گردشگری این شهر را با مناظر زیبا ببینید میتوانید سوار بلون های مخصوص گردشگری شوید و از بالا همه ی این زیبایی ها را در یک نگاه ببینید . هزینه بالن سواری در این منطقه حدود 75 دلار می باشد . برای اطلاعات بیشتر در خصوص تور روسیه از تبریز و تور روسیه با همکاران بخش تورهای خارجی ما در شرکت آذرگشت ملکی تماس حاصل فرمایید .

پاراگلایدر سواری در روسیه

بهترین اتفاقی که میتواند برای شما در تور روسیه از تبریز و تور روسیه بیافتد پرواز بر روی جنگل های سرسبز و زیبای منطقه کریمه روسیه می باشد . میتوانید تصور کنید که در بالاترین نقطه ی یک کوه سرسبز وایستادین و قرار حسابی پرواز کنید . شما میتوانید در این تفریح به اوج هیجان برسید و از زیبایی های این منطقه استفاده کنید . پاراگلایدر سواری در روسیه یکی از زیباترین و مهیج ترین تفریحات روسیه می باشد . هزینه پاراگلایدر در منطقه کریمه حدود 200 دلار می باشد . برای اطلاعات بیشتر در خصوص تور روسیه از تبریز ، تور مسکو از تبریز و تور روسیه با همکاران بخش تورهای خارجی ما در شرکت آذرگشت ملکی تماس حاصل فرمایید .

مطالب مرتبط :

آکواریوم شهر باتومی

جاذبه های گردشگری کرواسی

راهنمای سفر مسکو

برای اطلاعات بیشتر به کانال تلگرامی ما بپیوندید . azargashtmaleki@

عضویت در خبرنامه

سامانه پرداخت آنلاین

لطفا مبلغ را در کادر زیر وارد نمایید.

مبلغ:
بابت:

نماد اعتماد و نشان ملی

logo-samandehi

جوملا فارسی