3178  |      

معروف ترین رستوران باکو

رستوران فایتون شهر باکو یکی از معروف ترین رستوران های این شهر می باشد که   ...

 

 

 

 

 

 

 

مسلما یکی از زیباترین تجربه های سفر که شما گردشگران تور باکو از تبریز ، تور زمینی باکو از تبریز و تور هوایی باکو از تبریز داشته باشید استفاده از غذاهای لذیذ و خوشمزه باکو می باشد . اگر شما در تور باکو بخواهید در یک رستوران زیبا و معروف غذا بخورید مسلما برای انتخاب این رستوران دودل خواهید بود خصوصا اگه باکو را زیاد نشناسید . در این مطلب از آذرگشت ملکی میخواهیم شما گردشگران تور باکو از تبریز و تور زمینی باکو از تبریز را با رستوران فایتون ، معروف ترین رستوران باکو آشنا کنیم . پس در ادامه همراه ما باشید :

زیباترین رستوران شهر باکو که در عین حال معتبرترین رستوران این شهر نیز می باشد در مرکز شهر باکو و در کنار خانه اپرای باکو واقع شده است . فضای درون این رستوران از قوم های آذربایجانی می باشد که سنت خود را تا به امروز حفظ کرده اند . استفاده از سنگ های شیک و سنتی آرایش زیبایی به فضای بیرونی این رستوران داده است .یک فضای دوستانه و گرمی داخل این رستوران برای گردشگران تور باکو از تبریز و تور زمینی باکو از تبریز وجود دارد . از دیگر امکانات این رستوران که باعث شده جذابیت بیشتری نسبت به بقیه ی رستوران های باکو داشته باشد این است که در داخل این رستوران جایگاه های مخصوصی وجود دارد که میتواند برای ملاقات های رسمی بسیار مناسب باشد .

یکی از گزینه هایی که محبوبیت این رستوران را پیش گردشگران تور باکو از تبریز و تور باکو بیشتر کرده است سرویس دهی و خدمات این رستوران می باشد . به طوری که اگه شما وارد این رستوران بشوید تا چند لحظه ی دیگر خدمت کار رستوران برای خوش آمد گویی و دادم منوی حضور شما می آید . بعد از گذشت چند دقیقه بار دیگر برای تحویل سفارشات پیش شما می آید . اگر تا بحال در تور باکو از تبریز و تور زمینی باکو از تبریز از غذاهای لذیذ آذربایجان و باکو استفاده نکردید حتما از خدمت کار بخواهید تا شما را با غذاهای رنگارنگ و لذیذ آشنا کند تا انتخاب راحتی بین غذاها داشته باشید .

شما گردشگران تور باکو از تبریز اگر بخواهید در این رستوران ناهار یا شام صرف کنید شرکت آذرگشت ملکی پیشنهاد میکند که حتما از سوپ های مخصوص و کباب مخصوص این رستوران استفاده کنید زیرا به قطعیت میتوان گفت که خوشمزه ترین غذاهای رستوران فایتون می باشند . این رستروان برای پخت غذاهای خود همون روش پخت سنتی و قدیمی خود را حفظ کرده است . مطمئنا بعد از تجربه غذا خوردن در این رستوران از این به بعد در تور باکو از تبریز و تور زمینی باکو از تبریز از این رستوران زیبا استفاده خواهید کرد .

نرخ قیمتهای این رستوران هم بسیار مناسب می باشد به طوری قیمت هر غذا یا پیش غذا در این رستوران متناسب با قیمت های کشور ایران می باشد . با این فرق که میتوانید با این قیمت بهترین غذاهای باکو را تجربه کنید . برای اطلاعات بیشتر در خصوص تور باکو از تبریز ، تور هوایی باکو از تبریز ، تور زمینی باکو از تبریز و تور باکو با همکاران بخش تورهای باکو ما در شرکت آذرگشت ملکی تماس حاصل فرمایید .

برای اطلاعات بیشتر در خصوص تورهای باکو ، تور باکو از تبریز ، تور زمینی باکو از تبریز و تور هوایی باکو از تبریز به کانال تلگرامی ما بپیوندید . azargashtmaleki@

عضویت در خبرنامه

سامانه پرداخت آنلاین

لطفا مبلغ را در کادر زیر وارد نمایید.

مبلغ:
بابت:

نماد اعتماد و نشان ملی

logo-samandehi

جوملا فارسی