3178  |      

جاذبه های زیبای باکو

باکو یک شهر قفقازی زیبا که هرچقدر از زیبایی های این برای شما بگیم باز هم نمیشه زیبایی های  ...

 

 

 

 

 

 

 

شهر باکو یک شهر قفقازی زیبا که نمیتوان زیبایی هایش را در یک مطلب خلاصه کرد . جاذبه های گردشگری باکو به قدری زیاد می باشد که شما نمیتوانید در طی چند روز همه ی این زیبایی ها را بگردید . تنها سه روز وقت لازمه تا جاذبه های گردشگری اطراف شهر باکو رو بازدید کنید . در ادامه این مطلب از آذرگشت ملکی قصد داریم تا شما را با گوشه ای از زیبایی های باکو آشنا کنیم . در ادامه همراه آذرگشت ملکی باشید :

بناهای تاریخی شهر باکو

یکی از زیباترین مناطقی که برای گردشگران تور باکو از تبریز و تور باکو وجود دارد ایچری شهر باکو هست . معنای ایچری شهر به فارسی یعنی شهر داخلی است که اکثر زیبایی ها و جاذبه های گردشگری باکو به این نقطه ختم می شود . وجود مناره های زیبا ، مساجد ، کاخ هایی با معماری زیبا نگاه هر بیننده ای را در تور باکو از تبریز و تور باکو به سوی خود می کشاند . ایچری شهر باکو در سال 2000 اسم خود را در میراث یونسکو ثبت کرد . برای اطلاعات بیشتر در خصوص تور باکو از تبریز ، تور هوایی باکو از تبریز و تور زمینی باکو از تبریز با همکاران بخش تورهای باکو ما در شرکت آذرگشت ملکی تماس حاصل فرمایید .

دروازه مراد شهر باکو دروازه ای زیبا در واقع نقطه شروع قلعه ایچری شهر باکو است که در با سختی های زیادی در قرن 16 بنا شد و امروزه یکی از زیبایی های شهر باکو به شمار می رود که سالانه میلیون ها گردشگر را در قالب تور هوایی باکو از تبریز ، تور زمینی باکو از تبریز و تور باکو از تبریز میزبانی میکند .

کاخ شیروانشاه عظمت شهر باکو را به رخ گردشگران تور باکو می کشد . کاخ شیروانشاه را میتوانید در پشت دیواره های ایچری شهر بازدید کنید . کاخ شیروان شاه در زمان امپراطوری شیروانشاه در منطقه ایچری شهر باکو بنا شد و در زمان خود یکی از مجلل ترین کاخ های منطقه به شمار می رفت . هم اکنون این کاخ یکی از قدیمی ترین بناهای باکو می باشد که گردشگران زیادی برای بازدید از آن به این کاخ میروند . در سال 2000 این کاخ به میراث یونسکو ثبت گردید . بهترین راه رسیدن به این کاخ استفاده از متروی ایچری شهر می باشد . برای اطلاعات بیشتر در خصوص تور هوایی باکو از تبریز ، تور زمینی باکو از تبریز و تور باکو از تبریز با همکاران بخش تورهای باکو ما در شرکت آذرگشت ملکی تماس حاصل فرمایید .

بلوار شهر باکو که به آن پارک ملی کنار دریا باکو نیز می گویند . این منطقه بهترین چشم انداز رو به دریای خزر دارد و شب های زیبای آن میتواند یک چهره زیبا از باکو برای شما گردشگران تور باکو از تبریز و تور هوایی باکو از تبریز و تور زمینی باکو از تبریز بوجود بیاورد ، وجود مراکز خرید زیبا و مدرن ، رستوران های شیک و مجلل میتواند یه تازگی جدیدی در باکو برای شما بدهد . شما مسافران اگر احساس خستگی کردید میتوانید خود را به بلوار باکو برسانید تا یک هوای تازه از دریا لمس کنید . بهترین موقع رفتن به بلوار باکو موقع غروب آفتاب می باشد . شما میتوانید هم از غروب خورشید لذت ببرید هم اینکه از هوای زیبای شهر باکو استفاده کنید . واقعا شب های باکو بهترین و دنج ترین لحظات شما گردشگران در تور باکو از تبریز و تور هوایی باکو از تبریز می تواند باشد .

یکی دیگر از جاذبه های دیدنی شهر باکو برج دختر جوان است . این برج که در نزدیکی فرودگاه باکو قرار گرفته است دومین برج پربازدید شهر باکو بحساب می آید . شما گردشگران تور باکو از تبریز و تور هوایی باکو از تبریز میتوانید با رفتن به بالای این برج یک چشم انداز فوق العاده زیبا از شهر باکو داشته باشید . برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص تور باکو از تبریز ، تور هوایی باکو از تبریز ، تور زمینی باکو از تبریز و همچنین تور باکو یا رزرو هتل های باکو با همکاران بخش تورهای باکو ما در شرکت آذرگشت ملکی تماس بگیرید .

برای اطلاعات بیشتر در خصوص تورهای باکو ، تور هوایی باکو از تبریز ، تور باکو از تبریز  به کانال تلگرامی ما بپیوندید . azargashtmaleki@

عضویت در خبرنامه

سامانه پرداخت آنلاین

لطفا مبلغ را در کادر زیر وارد نمایید.

مبلغ:
بابت:

نماد اعتماد و نشان ملی

logo-samandehi

جوملا فارسی