3178  |      

پل های دیدنی استانبول

یکی از جاذبه های گردشگری استانبول پل های دیدنی و وصف نکردنی این شهر می باشد که گردشگران زیادی را ...

 

 

 

 

 

 

 

اگر کمی تامل کنیم مسلما شهرهایی که توسط یک تنگه از هم جدا شدند انتظار می رود که توسط پل های زیبا بهم متصل شده باشند . این پل ها دقیقا همان پل هایی هستند که زودتر از همه چیز به جاذبه های گردشگری همان شهر تبدیل میشوند . یکی از شهرهای گردشگری و معروف که پل های آن زبانزد گردشگران جهان می باشد شهر استانبول ترکیه می باشد . شما گردشگران تور استانبول از تبریز و تور استانبول با دیدن زیبایی های استانبول شگفت زده خواهید شد . شهر استانبول توسط تنگه بسفر به تو تیکه آسیایی و اروپایی تقسیم شده است . شهر استانبول قلب وجود پل های دیدنی و وصف نکردنی در دنیا می باشد . در این مطلب از آذرگشت ملکی قصد داریم تا شما گردشگران تور استانبول از تبریز و تور استانبول را با پل های دیدنی و زیبای استانبول آشنا کنیم . پس در ادامه همراه آذرگشت ملکی باشید :

پل بسفر شهر استانبول

این پل زیبا که از مشهورترین جاذبه های گردشگری استانبول می باشد حدود 50 سال پیش در استانبول و روی تنگه بسفر بنا شد . به طور میانگین روزانه حدود 200 هزار خودرو از روی این پل رفت و آمد میکنند . پل بسفر استانبول واصل قسمت آسیایی و اروپایی استانبول به یکدیگر است . طول این پل زیبا و وصف نکردنی حدود 1200 متر می باشد که عرض آن هم به 40 متر میرسد . پل بسفر استانبول در ارتفاع حدود 110 متری از سطح دریا قرار دارد . مسلما گردشگران و مسافران تور استانبول از تبریز و تور استانبول در استانبول حتما این پل زیبا را مشاهده خواهند کرد . شما گردشگران میتوانید از زیبایی های این پل تاریخی دیدن کنید . اگر بخواهید این پل را هنگام صبح ببینید خیلی راحت میتوانید از مساجد دورانداز این پل یک چشم انداز خوب در ذهن خود تصویر سازی کنید اما پیشنهاد شرکت آذرگشت ملکی برای مسافران تور استانبول از تبریز و تور استانبول این است که دیدن این پل زیبا را به وقت شب بذارند زیرا با روشن شدن چراغ های تزیینی بر روی این پل زیبایی هایش چند برابر می شود . برای اطلاعات بیشتر در خصوص تور استانبول از تبریز و تور استانبول با همکاران بخش تورهای ترکیه ما در شرکت آذرگشت ملکی تماس بگیرید .

پل فاتح سلطان محمت استانبول

پل زیبا که به پل بسفر دوم نیز شناخته می شود حدود 40 سال پیش در استانبول بنا شد به اسم یکی از پادشاهان عثمانی که قسطنطنیه را فتح کرده بود نام گرفت . این پادشاه در حدودای سال 1400 قسطنطنیه رو فتح کرده بود . این پل زیبا که یکی از اصلی ترین جاذبه های گردشگری استانبول به شمار میرود بخش آسیایی استانبول را به بخش اروپایی متصل میکند . این پل هم یکی از زیباترین پل های استانبول می باشد که از لحاظ گردشگری و جغرافیایی اهمیت بیشتری برای مردمان ترکیه دارد .

پل گالاتا استانبول

پل گالاتا یکی دیگر از پل های زیبای استانبول می باشد که هر ساله گردشگران زیادی را در تور استانبول از تبریز و تور استانبول به سوی خود میکشد . در ادبیات ترکیه حرفای زیادی در مورد این پل گفته شده است . این پل زیبا در قرن نوزدهم در استانبول ساخته شد و از مهمترین جاذبه های گردشگری استانبول به شمار میرود . بر روی این پل زیبا ماهیگیرهای زیادی مشغول ماهی گرفتن هستند . پل گالاتا در بروی دو شاخه طلایی ساخته شده است به طوری که شما گردشگران تور استانبول از تبریز و تور استانبول میتوانید از مغازه های طبقه پایین این پل دیدن کنید و بعد از گشت و گذار بر روی صندلی های کافی شاپ های این پل استراحت کنید و همزمان دو قاره آسیا و اروپا را ببینید .

مترو پل شاخ طلایی استانبول

این پل زیبا و وصف نکردنی که یکی از بناهای تازه ساخته شده ی استانبول به شمار میرود که حدود 4 سال پیش افتتاح شد . پل مترو پل شاخ طلایی منطقه بی اغلو و فاتح را به هم متصل میکند روزانه از روی این پل مترو مسافران را جا به جا میکند . درسته این پل قدمت زیاد و تاریخی ندارد اما به خاطر زیبایی هایی که دارد از جاذبه های گردشگری استانبول و پل های دیدنی استانبول به شمار می رود . برای اطلاعات بیشتر در خصوص تور استانبول از تبریز و تور استانبول با همکاران با همکاران بخش تورهای ترکیه ما در شرکت آذرگشت ملکی تماس حاصل فرمایید .

برای اطلاعات بیشتر در خصوص تورهای ترکیه ، تور استانبول از تبریز و تور استانبول به کانال تلگرامی ما بپیوندید . azargashtmaleki@

عضویت در خبرنامه

سامانه پرداخت آنلاین

لطفا مبلغ را در کادر زیر وارد نمایید.

مبلغ:
بابت:

نماد اعتماد و نشان ملی

logo-samandehi

جوملا فارسی